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Description de LogMeIn Central

LogMeIn Central est une solution de gestion des points de terminaison performante et facile à utiliser qui permet aux professionnels de l'informatique de surveiller, gérer et sécuriser efficacement leur infrastructure de point de terminaison. Que vous ayez des employés à distance ou des points de terminaison dispersés dans le monde entier, LogMeIn Central fournit la vitesse, la flexibilité et les connaissances dont les organisations ont besoin pour augmenter leur productivité, réduire les coûts informatiques et atténuer les risques.

Qui utilise LogMeIn Central ?

Les PME, grandes entreprises, services informatiques internes, prestataires d'infogérance et entreprises de support technique.

LogMeIn Central Logiciel - 1
LogMeIn Central Logiciel - 2
LogMeIn Central Logiciel - 3
LogMeIn Central Logiciel - 4
LogMeIn Central Logiciel - 5

LogMeIn Central ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

LogMeIn Central

LogMeIn Central

4,5 (320)
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
63
Intégrations introuvables
4,5 (320)
3,7 (320)
4,2 (320)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
14,00 €
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
159
40
4,4 (2 141)
4,5 (2 141)
4,3 (2 141)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à LogMeIn Central

Zoho Desk
Fonctionnalités les mieux notées
CRM
Gestion des billets
Stratégie de marque personnalisable
NinjaOne
Fonctionnalités les mieux notées
Accès et contrôle à distance
Alertes et remontée des problèmes
Rapports et analyses
N-central
Fonctionnalités les mieux notées
Accès et contrôle à distance
Gestion des correctifs
Tableau de bord
Dameware
Fonctionnalités les mieux notées
Accès et contrôle à distance
Accès sans surveillance
Partage d'écran
Splashtop
Fonctionnalités les mieux notées
Accès et contrôle à distance
Contrôles/Permissions d'accès
Partage d'écran
Zoom
Fonctionnalités les mieux notées
Conférences vidéo
Fichiers audio et vidéo bidirectionnels
Partage d'écran
TeamViewer
Fonctionnalités les mieux notées
Accès et contrôle à distance
Chat en temps réel
Partage d'écran
ConnectWise ScreenConnect
Fonctionnalités les mieux notées
Accès et contrôle à distance
Accès sans surveillance
Partage d'écran
Pulseway
Fonctionnalités les mieux notées
Accès et contrôle à distance
Accès mobile
Suivi des serveurs

Avis sur LogMeIn Central

Note moyenne

Note globale
4,5
Facilité d'utilisation
4,5
Service client
4,2
Fonctionnalités
4,3
Rapport qualité-prix
3,7

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
60%
4
31%
3
7%
2
2%
Jeff
Jeff
ERP Software Implementation Specialist (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Logiciels, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Perfect for Workstation Management!

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : I've used LogMeIn Central to manage user workstations across the networks of two manufacturing companies that I've worked for as the IT Administrator. I've also used Central to manage windows-based Digital Signage computers; both with great success!

Avantages :

I use LogMeIn Central to manage all of the user workstations within my organization. This allows me to remote into any user computer to help with troubleshooting, and to do a number of other management functions (ie, monitor hardware, software, anti-virus status, etc). I can also get specific hardware information (ie, graphic card or CPU model) using the Inventory functionality about any workstation in my Central Account. The Central Management Console allows me to see all of my user workstations, group them, setup notifications based on specific criteria (RAM or CPU utilization, new software installs, etc). There's also a File Manager where I can move or copy files from my workstation to the end users. There is a lot of functionality for managing updates, running scripts, etc, that I do not use.

Inconvénients :

LogMeIn Central requires you to at least pay for a minimum of 25 workstations / installations, whether you use them or not, as this is a business-class product.

Darell
Owner (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Informatique et sécurité réseau, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Log Me In Central A Great Choice For Remote Support

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : I have been using the Central Module for years it allows you to put computers in groups to easily identify your customers computers. Also alerts are set to notify you of Windows updates and antivirus software that is outdated on each computer.

Avantages :

Log Me In Central has been my go to remote repair tool for my customers. The software is secure easy to use and is loaded with features.

Inconvénients :

The pricing a little high to add features it costs to use but every feature is very useful for your business

Jax
Solutions Engineer (É.-U.)
Services et technologies de l'information, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Never Really Worked Reliably

2,0 il y a 5 ans

Commentaires : We have maybe 2500 computers we need to have irregular access to. I would say 50% of the time, the computer we would try to access would need to be restarted, have an unfixable black screen remotely, or just not connect due to a LogMeIn client issue. When it worked, it was great, but when you often have to take action or go on site to get your remote software working, it's just not worth it. Support was horribly unhelpful and just suggested updates, which in the long run did not help since issues would reoccur and getting access to update them would require being physically present at the computer, ruining the purpose of this remote access software.

Avantages :

It allowed us to access thousands of devices and keep them organized.

Inconvénients :

Devices would either connect with a black screen, or just not show up on the list at all. Visiting my remote computers in person would show the computer started normally, but LogMeIn decided to run but just not connect. Just one click in the LMI Control Panel would make it reconnect. Not polling for a good connection after restart is just bad design, and support consistently told me to just update to the latest version, but through 3 years of experiencing this problem. The black screen issue wasn't resolved either.

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Divertissement, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Great program but way to expensive

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : We started with LogMeIn when it was a free service and purchased a volume license since we had about 70 computers to use LogMeIn for tech support. However as we grew to over 120 computers the annual license fee grew much faster to were it no longer was worth the cost.

Avantages :

The program is very easy to setup and use.

Inconvénients :

The expense of the license fee drove us away and to find comparable software for less than 1/20 the cost.

Loren
Chiropractor (É.-U.)
Cabinets médicaux, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

LogMeIn

4,0 il y a 4 ans

Commentaires : LogMein Central has made it easier, faster and more practical to teach and train my staff at different and various times of the day from any location either party is at.

Avantages :

LogMeIn makes running a business easier by being able to teach employees pertinent training/information by connecting computers and demonstrating virtually together.

Inconvénients :

Sometimes if an area of one of the participants have a slow or shaky internet connection, it makes it difficult to interact with one another on-line.