17 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de Blink Session

Blink Session est une plateforme en ligne tout-en-un pour la télémédecine et la téléthérapie. Lorsque votre organisation propose des séances de thérapie en ligne, il s'agit de bien plus que d'un simple appel vidéo. Vous interagissez, transmettez des rappels, attribuez des notes, documentez, partagez des fichiers, recevez des paiements, etc. Il est donc important que toutes ces activités soient sécurisées et conformes à la loi HIPAA). Blink Session vous permet de faire tout cela à partir d'un seul endroit.

Qui utilise Blink Session ?

Les fournisseurs individuels, tuteurs, cliniques ou grandes entreprises ayant des besoins complexes.

Blink Session Logiciel - 1
Blink Session Logiciel - 2
Blink Session Logiciel - 3
Blink Session Logiciel - 4
Blink Session Logiciel - 5

Blink Session ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Blink Session

Blink Session

4,4 (25)
38,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
41
Intégrations introuvables
4,3 (25)
4,2 (25)
4,3 (25)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
26,00 €
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
115
20
4,4 (156)
4,3 (156)
4,4 (156)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Blink Session

ClickMeeting
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des inscriptions
Inscription en ligne
Streaming en direct
Zoom Workplace
Fonctionnalités les mieux notées
Conférences vidéo
Fichiers audio et vidéo bidirectionnels
Partage d'écran
Secure Telehealth
Fonctionnalités les mieux notées
Cabinet de plusieurs praticiens
Conforme HIPAA
Conférences vidéo
Justworks
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données des employés
Gestion de la paie
Rapports et analyses
Pabau
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des dossiers patients
Gestion des rendez-vous
Planification des patients
TherapyPM
Fonctionnalités les mieux notées
Conforme HIPAA
Gestion des calendriers
Rapports et analyses
PrognoCIS
Fonctionnalités les mieux notées
Conforme HIPAA
Facturation médicale
Gestion des dossiers patients
Alleva
Fonctionnalités les mieux notées
Conforme HIPAA
Gestion des documents
Graphiques
Power Diary
Fonctionnalités les mieux notées
Facturation
Gestion des rendez-vous
Planification des patients

Avis sur Blink Session

Note moyenne

Note globale
4,4
Facilité d'utilisation
4,3
Service client
4,3
Fonctionnalités
3,9
Rapport qualité-prix
4,2

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
56%
4
32%
3
8%
1
4%
Janet
Janet
CEO (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
E-learning, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Flexible and responsive

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : Blink Session has made Lighthouse Therapy possible. They have added features consistently that make the platform more effective for services and back end functionality!

Avantages :

We have a white label version and the platform keeps getting better and better. The team at Blink have been responsive to our needs and the system is flexible so the it can grow with us as we grow.

Inconvénients :

Like all software unexpected bugs pop up occasionally. They are always great about fixing these issues quickly.

Réponse de l'équipe de Blink Session

il y a 5 ans

Janet, thank you so much for your review. We appreciate it.

Jessica
Speech - Language (É.-U.)
Hôpitaux et soins de santé, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Blink of An EYE

4,0 il y a 4 ans

Commentaires : I tried Blink as a trail for one person as the license agreement for other staff is costly. So over the time period it seemed to meet my needs as a speech therapist but after using the platform I found spending money for additional tools for intervention and the monthly cost was not worth the hassles of interacting with the support services, who to me were not friendly. They gave the appearance that they were during my company a favor and did not need my business.

Avantages :

Very well organized site, easy to manipulate within the platform, HIPPA compliance, Youtube accessible for shared screen, Match games capabilities interactions for clients

Inconvénients :

Limited in house apps for the monthly fees. Read the fine print many of the customer service(CS) issue that are usually granted from other companies Blink CS is always in their favor, they take no responsibility if anything goes wrong it is the consumers fault or the network or browsers. The try and keep any items that you purchase as theirs property, even money that you have as a credit. Limited client interaction. The internet quality is low compared to other platforms, not being able to access tech dept while in session.

Réponse de l'équipe de Blink Session

il y a 4 ans

Thank you for your review Jessica. Sorry we were not able to meet your needs as you expected. We are always very responsive to customers and try to help when we can.

Christine
Speech Language Pathologist (É.-U.)
Services aux consommateurs, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Blink Review

3,0 il y a 5 ans

Avantages :

I like that I can quickly and easily download YouTube videos and screen share with my students with this platform.

Inconvénients :

I do not like that I am not in control of what and how my students view the materials I am sharing. I work with young children who often do not have the language or understanding on what they should be seeing. I have to assume they are seeing what I am seeing and how I am seeing it. A adult will come along and notice something is amiss and fix it. I do not like the controls for drawing and clicking and dragging. They are awkward, cumbersome, and often go haywire and scribble over the screen.

Réponse de l'équipe de Blink Session

il y a 5 ans

Thank you for your review, Christine. We are glad to help you learn how to use the system if you contact Help. The problems you mention are not actually related to our software but simply the nature of doing video conferencing. There is no way for you to see things exactly as your clients see them, as this would require you to be with them. If you have used another video conferencing platform in the past, its possible you experienced the same problems without knowing it. Either way, we are here to help.

Marcela
Speech/Language Therapist (Belize)
Gestion de l'enseignement, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Speech therapy

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : It’s the best way to meet with my clients that are far from my office.

Avantages :

How easy and productive it was. All the videos to review and learn new skills.

Inconvénients :

Some times I can’t use videos or white board. But it’s getting better.

Réponse de l'équipe de Blink Session

il y a 5 ans

Thanks for your review Marcela.

William
SLP (É.-U.)
Hôpitaux et soins de santé, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Blink Session for TeleSLPs

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : The blink product can be the entire tele-office for a therapist and for most small companies.

Avantages :

1. ease of use for consumers. 2. great, robust resources-materials tool. 3. Functional whiteboard, 4. reliability 5. client has his/her own account for notes, videos, homework, email etc 6. very functional scheduler-calendar (time zone adjustment, client reminder, easy scheduling for client and staff,

Inconvénients :

One or two reminder popups I find redundant.

Réponse de l'équipe de Blink Session

il y a 5 ans

Thanks for your review Bill!