Call Center

par Evolve IP

4.5 / 5 6 avis
Call Center

Logiciels les + demandés


Pour qui ?

Multi-location call center, Call center with seasonal needs, Call center with agents working from home, Call centers that are moving or experiencing growth

Notes moyennes

6 avis
  • Note globale 4.5 / 5
  • Facilité d'utilisation 4.5 / 5
  • Service client 4.5 / 5
  • Fonctionnalités 4.5 / 5
  • Rapport qualité-prix 4 / 5

Informations sur le produit

  • Version gratuite Non
  • Version d'essai gratuite Non
  • Déploiement Cloud, SaaS, web
  • Formation Formation présentielle
    Formation en ligne en direct
    Webinaires
    Documentation
  • Ressources d'aide Service de support permanent (réponse directe)

Informations sur l'éditeur

  • Evolve IP
  • http://www.evolveip.net/
  • Fondé en 2011

En savoir plus sur Call Center

Evolve IPs multi-channel contact center provides organizations with a sophisticated, cloud-based service that delivers real business value. Their advanced features provide contact center leaders with real-time control and visibility of their agents along with rich operational insights. Leverage Evolve IPs cloud compliant architecture for enterprise-grade business continuity while enabling customers to interact across any communication channel with agents operating from anywhere.

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Call Center - Fonctionnalités

  • Call recording
  • Centre d'appel mixte
  • Centre d'appels entrants
  • Centre d'appels sortants
  • Chat en temps réel
  • Gestion de la remontée des problèmes
  • Gestion des campagnes
  • Gestion des listes d'attente
  • Interactive Voice Response
  • Journalisation des appels
  • Mode progressif (progressive dialer)
  • Numéroteur manuel
  • Numéroteur prédictif (predictive dialer)
  • Rapports et analyses
  • Scripts d'appel

Produits suggérés

Avis les plus utiles sur Call Center

it was easy for the call center and the manager to see the work flow each agent was doing.

Traduire avec Google Translate Publié le 24/10/2017
Network Operations Specialist
51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
Source : asdf
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: it was a lot better then the old outdated software we were using and it was a lot more customizible.

Avantages: Our agents found it easy to use and navigate. Our call center manager enjoyed being able to customize reports for the specific data they were looking for.

Inconvénients: We were unable to load multiple recordings that we use for holidays, office closed, and so forth so we had to switch it for different events instead of it being able to auto switch without changing the wav file.

IP Phone System at its Best

Traduire avec Google Translate Publié le 07/12/2017
Tanveer S.
Director of Operations
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
Provenance de l'utilisateur 
Source : asdf
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: One of the best Phone systems you can get for the money.

Avantages: Very User Friendly, Amazing Support , Not many distrubtion of services. Guaranteed uptime SLA's as long as you have uptime on Internet

Inconvénients: Not much to not like. The system could be more automated in some cases but it gets the job done as needed

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