Pour qui ?

Les éditions GoodDay prennent en charge les start-up, entreprises de taille moyenne et entreprises professionnelles dans tous les secteurs recherchant une plateforme de productivité puissante, facile à mettre en œuvre et rapidement adoptée à travers les services.

Notes moyennes

56 avis
  • Note globale 4.5 / 5
  • Facilité d'utilisation 4.5 / 5
  • Service client 4.5 / 5
  • Fonctionnalités 4.5 / 5
  • Rapport qualité-prix 4.5 / 5

Informations sur le produit

  • À partir de 5,00 $US/mois
    Consulter les tarifs
  • Version gratuite Oui
  • Version d'essai gratuite Oui, obtenez un essai gratuit
  • Déploiement Installation (Mac)
    Cloud, SaaS, web
    Installation (Windows)
    Mobile (iOS natif)
    Mobile (Android natif)
  • Formation Formation présentielle
    Formation en ligne en direct
    Documentation
  • Ressources d'aide Service de support permanent (réponse directe)
    Support en horaire de bureau
    En ligne

Informations sur l'éditeur

  • GoodDay Work
  • https://www.goodday.work
  • Fondé en 2012

En savoir plus sur GoodDay

GoodDay est une plateforme de gestion des tâches, projets, produits, du temps et des équipes, offrant aux entreprises les meilleurs outils pour une planification de haut niveau, alignée sur leurs tâches quotidienne et pour l'amélioration continue de tous les processus basés sur la transparence, la responsabilité, l'agilité et la reconnaissance.

GoodDay - Fonctionnalités

  • Filtrage
  • Gestion des backlogs
  • Gestion des billets
  • Gestion des flux de travail
  • Gestion des tâches
  • Gestion des versions
  • Suivi des problèmes
  • Alertes/Notifications
  • Codage des couleurs
  • Fonction de glisser-déposer
  • Gestion des tâches
  • Modèles
  • Suivi de la dépendance
  • Suivi de la progression
  • Suivi des capacités
  • Suivi des étapes
  • Collaboration
  • Gestion des exigences
  • Gestion des portefeuilles
  • Gestion des problèmes
  • Gestion des ressources
  • Gestion des tâches
  • Gestion du budget
  • Planification de projets
  • Suivi des statuts
  • Suivi des étapes
  • Suivi du temps et des dépenses
  • Tableau de bord
  • Diagrammes de Gantt
  • Gestion des idées
  • Gestion des portefeuilles
  • Gestion des ressources
  • Gestion du budget
  • Modèles personnalisables
  • Méthodes Agile
  • Méthodes classiques
  • Outils de collaboration
  • Portail client
  • Suivi des étapes
  • Suivi du temps et des dépenses
  • Suivi progression/coût
  • Tableau kanban
  • Collaboration
  • Collecte de commentaires
  • Définition des priorités
  • Gestion des exigences
  • Gestion des flux de travail
  • Gestion des idées
  • Gestion des ressources
  • Gestion des versions
  • Roadmap stratégique de produits
  • Suivi des étapes
  • Allocation de ressources
  • Fonction de glisser-déposer
  • Gestion de l'utilisation
  • Gestion des capacités
  • Planification du personnel
  • Prévision de la demande
  • Recherche filtrée
  • Suivi des compétences
  • Visualisation de données
  • Analyse prédictive
  • Budgétisation et prévision
  • Calendrier de marketing
  • Collaboration
  • Configuration et suivi des objectifs
  • Gestion des dépenses
  • Organigramme de programmation
  • Outils de présentation
  • Planification des médias
  • Suivi des projets
  • Diagrammes de Gantt
  • Définition des priorités
  • Gestion des modèles
  • Gestion des ressources
  • Gestion des tâches
  • Gestion du budget
  • Méthodes Agile
  • Méthodes classiques
  • Outils de collaboration
  • Suivi de la progression
  • Suivi des échéances
  • Tableau kanban
  • Diagrammes de Gantt
  • Définition des priorités
  • Outils de collaboration
  • Suivi des statuts
  • Suivi des étapes
  • Suivi du pourcentage de progression
  • Suivi du temps et des dépenses
  • Suivi progression/coût
  • Tableau kanban
  • Accès mobile
  • Automatisation des processus métiers
  • Configuration des workflows
  • Contrôles/Permissions d'accès
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des documents
  • Gestion des formulaires
  • Gestion des tâches
  • Intégrations de tiers
  • Sans code
  • Suivi de la conformité
  • Tableau de bord personnalisable
  • Éditeur graphique de workflow
  • Définition des priorités
  • Gestion des tâches
  • Outils de collaboration
  • Planification de projets
  • Prise en charge de la méthode Scrum
  • Roadmap stratégique
  • Suivi de la dépendance
  • Suivi des indicateurs clés de performance
  • Suivi des étapes
  • Suivi du temps
  • Tableaux multiples
  • Définition des priorités
  • Gestion des backlogs
  • Gestion des itérations
  • Gestion des tâches
  • Planification de lancement
  • Rapports quotidiens
  • Roadmap stratégique
  • Sprint planning
  • Suivi de la progression
  • Suivi des indicateurs clés de performance
  • Suivi des étapes
  • Tableau collaboratif

Produits suggérés

Avis les plus utiles sur GoodDay

Easy to use, flexible, mobile-friendly, feature-rich application

Publié le 02/03/2018
Daniel C.
Support Manager
Services et technologies de l'information, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
4 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Literally, our development life became much more stable, easy and even fun with it.

Avantages: The main advantage of this software is that it gives you ways to set up, analyze, monitor your goals and tasks and watch how their are completed by your team.
Its fresh design, look and feel and its functionality give us what we need from this kind of software.
I also need to tell that the price is also one of the advantages of this app. We need the price to be not that high and we get what we were looking for with this application.
I hope we will keep using it and they will go with their development.
This is also something I really liked about them. They keep on implementing new features into the app. And its keeping better and better.
Needless to say the support is great also. If smth is not okay they will deal with it asap.
And if I wish to implement smth new into the app - smth other users do not have - they listen to my words and we come up with an idea of how it should work together - a solution which costs not that much and we wanted to have in this software.

Inconvénients: There are might be some. But we did not find any of them. We had several issues with it when the app was not reachable. But everytime these issues were fixed in 20-30 minutes.

With GoodDay everything is in one place now and everybody is informed about what is going on around.

Publié le 14/03/2018
Mikhail A.
Co-Founder
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix

Avantages: 3-in-1 - GoodDay packs three most important management tools: lists/boards for task management, Gantt-chart for planning and calendar for event management. It is surprising that there are not so many project management solutions that have all three. Managers usually workaround this by using a separate software for the missing part which brings unnecessary complexity. Having tasks, timeline and calendar in GoodDay is very convenient. Flexible project structure - being able to structurize projects in folders is a perfect feature for keeping things in order. This allows managers to have their projects neatly packed together unlike other PM software where you could get lost in hundreds of projects stored in a flat list. Modern and very responsive interface - GoodDay interface feels like a breath of fresh air after having experience with monstrous corporate PM software (you know, the one that starts with J). Everything is located in a perfect position, a lot of small things in front-end prevent you from doing something wrong. Loud applause for the UI/UX team! Area-agnostic - in our company we work in multiple areas: electronics, backend, frontend, support, sales, design. With GoodDay we've been able to put all departments in one system thanks to GoodDay not being fixed to single workflow, but providing tools to customize your own. A lot of extras - there a so many nice additional features in GoodDay. Big screens, views, pretty and quite helpful reports.

Advanced, effective, very flexible and user-friendly project management platform

Publié le 09/02/2018
Alena K.
Director, Distribution and Sales
Aviation et industrie aéronautique
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Every software I am using could be improved one way or another, but these are very minor features I'd add to GoodDay, it generally does everything we need to do. We've submitted new feature requests to GoodDay support team before and a few have already been included into recent releases, which is great, pleasantly surprised by this level of service and customer feedback!

Avantages: GoodDay will be as customized and as flexible as you need to make it to reflect your real-life workflows. All configurations take just a few clicks, user training is very simple, and my team loves it! We manage all our goals, priorities, projects, and tasks in one place now! I love that everyone knows exactly what to do, who is accountable for a task at any time, and I noticed we are now managing to complete much more work than before, just by making our work transparent and well organized. Life saver!

GoodDay is an easy to use tool that at the same time has a lot of functions.

Publié le 22/03/2018
Violetta Z.
Marketing Manager
Marketing et publicité, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: We set the workflow of all marketing projects in our company.

Avantages: What I like the most is that the logic of this tool is based on psychology. A big emphasis is given to accountability and the ways people can become motivated to work harder. For example, people can see who's responsible for the next step and what exactly should be done.
You can see all your projects in one place and sort them by status, deadlines, members and so on.
The tool gives you statistics and reports on each team member's productivity. You can check your company's overall productivity and results thanks to these smart reports.

Inconvénients: It's not comfortable to use GoodDay via browser on mobile. But I don't know who needs it as you can download an application for Android or for iPhone.

Makes managing multiple projects very easy and visual.

Publié le 17/01/2018
Olga Z.
VP, Demand Marketing
Logiciels, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Productivity increase, transparency around projects throughout the whole department, knowledge sharing, clear priorities and goals for the team.

Avantages: This project management tool is very powerful, yet very easy to use, adoption is very quick, and the interface is very modern and intuitive. All features and customization capabilities any team would need in a project, task, and collaboration management tool without the high cost or lengthy implementation process.

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