Qui utilise GoodDay ?

Les éditions GoodDay prennent en charge les start-up, entreprises de taille moyenne et entreprises professionnelles dans tous les secteurs recherchant une plateforme de productivité puissante, facile à mettre en œuvre et rapidement adoptée à travers les services.

Description de GoodDay

GoodDay est une plateforme de gestion des tâches, projets, produits, du temps et des équipes, offrant aux entreprises les meilleurs outils pour une planification de haut niveau, alignée sur leurs tâches quotidienne et pour l'amélioration continue de tous les processus basés sur la transparence, la responsabilité, l'agilité et la reconnaissance.

Informations sur GoodDay

GoodDay Work

https://www.goodday.work

Fondé en 2012

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Présentation des tarifs de GoodDay

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GoodDay est disponible en version gratuite et propose un essai gratuit. La version payante de GoodDay est disponible à partir de 5,00 $US/mois.


À partir de

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Version gratuite

Oui

Essai gratuit

Déploiement et prise en charge de GoodDay

Ressources d'aide

  • Service de support permanent (réponse directe)
  • Support en horaire de bureau
  • En ligne

Déploiement

  • Installation (Mac)
  • Cloud, SaaS, web
  • Installation (Windows)
  • Mobile (iOS natif)
  • Mobile (Android natif)

Formation

  • Formation présentielle
  • Formation en ligne en direct
  • Documentation

GoodDay - Fonctionnalités

  • Collaboration
  • Gestion des backlogs
  • Gestion des billets
  • Gestion des flux de travail
  • Gestion des tâches
  • Piste d'audit

Logiciels de bug tracking : afficher la liste complète

  • Alertes/Notifications
  • Codage des couleurs
  • Fonction de glisser-déposer
  • Gestion des tâches
  • Modèles
  • Suivi de la dépendance
  • Suivi de la progression
  • Suivi des capacités
  • Suivi des étapes

Logiciels de diagramme de Gantt : afficher la liste complète

  • Budgétisation
  • Collaboration
  • Gestion des changements
  • Gestion des exigences
  • Gestion des portefeuilles
  • Gestion des ressources
  • Gestion des tâches
  • Planification de projets
  • Rapports et analyses
  • Suivi des étapes
  • Suivi du temps et des dépenses
  • Tableau de bord

Logiciels de gestion de portefeuille de projets : afficher la liste complète

  • Diagrammes de Gantt
  • Gestion des idées
  • Gestion des portefeuilles
  • Gestion des ressources
  • Gestion du budget
  • Modèles personnalisables
  • Méthodes Agiles
  • Méthodes classiques
  • Outils de collaboration
  • Portail client
  • Suivi des étapes
  • Suivi du temps et des dépenses
  • Suivi progression/coût
  • Tableau kanban

Logiciels de gestion de projets : afficher la liste complète

  • Collaboration
  • Définition des priorités
  • Enquêtes et feedback
  • Gestion des exigences
  • Gestion des flux de travail
  • Gestion des idées
  • Gestion des ressources
  • Planification de lancement
  • Roadmap stratégique de produits
  • Suivi des étapes

Logiciels de gestion des produits : afficher la liste complète

  • Fonction de glisser-déposer
  • Gestion des capacités
  • Outils de collaboration
  • Planification des ressources
  • Prévision
  • Rapport d'utilisation
  • Recherche/Filtre
  • Reporting et suivi de projet
  • Suivi des compétences

Logiciels de gestion des ressources : afficher la liste complète

  • Analyse prédictive
  • Budgétisation et prévision
  • Calendrier de marketing
  • Collaboration
  • Configuration et suivi des objectifs
  • Gestion de projets
  • Gestion des dépenses
  • Outils de présentation
  • Planification des médias
  • Roadmap stratégique

Logiciels de plan marketing : afficher la liste complète

  • Diagrammes de Gantt
  • Définition des priorités
  • Gestion des modèles
  • Gestion des ressources
  • Gestion des tâches
  • Gestion du budget
  • Méthodes Agiles
  • Méthodes classiques
  • Outils de collaboration
  • Suivi de la progression
  • Suivi des échéances
  • Tableau kanban

Logiciels de planification de projet : afficher la liste complète

  • Diagrammes de Gantt
  • Définition des priorités
  • Outils de collaboration
  • Suivi des statuts
  • Suivi des étapes
  • Suivi du pourcentage de progression
  • Suivi du temps et des dépenses
  • Suivi progression/coût
  • Tableau kanban

Logiciels de suivi de projet : afficher la liste complète

  • Accès mobile
  • Automatisation des processus métiers
  • Configuration des workflows
  • Contrôles/Permissions d'accès
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des documents
  • Gestion des formulaires
  • Gestion des tâches
  • Intégrations de tiers
  • Sans code
  • Suivi de la conformité
  • Tableau de bord personnalisable
  • Éditeur graphique de workflow

Logiciels de workflow : afficher la liste complète

  • Définition des priorités
  • Gestion des tâches
  • Outils de collaboration
  • Planification de projets
  • Prise en charge de la méthode Scrum
  • Roadmap stratégique
  • Suivi de la dépendance
  • Suivi des indicateurs clés de performance
  • Suivi des étapes
  • Suivi du temps
  • Tableaux multiples

Outils Kanban : afficher la liste complète

  • Définition des priorités
  • Gestion des backlogs
  • Gestion des itérations
  • Gestion des tâches
  • Planification de lancement
  • Rapports quotidiens
  • Roadmap stratégique
  • Sprint planning
  • Suivi de la progression
  • Suivi des indicateurs clés de performance
  • Suivi des étapes
  • Tableau collaboratif

Outils Scrum : afficher la liste complète

GoodDay - Alternatives

Plus d'alternatives à GoodDay

Avis sur GoodDay

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Note globale

4,6/5

Note moyenne

Facilité d'utilisation 4,6
Service client 4,6
Fonctionnalités 4,5
Rapport qualité-prix 4,7

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Shilpan V.
QA
Services et technologies de l'information, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 10/10/2019

"User Friendly and Manage Tasks very effectively with great features to use."

Commentaires: Planning & managing tasks. Our team uses it to manage multiple projects. It's Awesome! Still there are great features to explore. Images can also be uploaded to the task. Task can easily be assigned and set "Action required" by User with different available required Status. Deadline or Start/End time can also be set with the task. Day-by-Day, GoodDay is achieving different goals. I highly recommend this product, as it do what is required to do.

Avantages: GoodDay is an excellent product. It is well organized and easy to use product. It has options for project management and has user friendly interface. It has features like organized Calendar, different view options of project tasks, setting Priority, Deadline, Progress, etc. Users knows exactly what to do, who is responsible for a task with priority and time. "Status" can be changed easily one after another while progressing the task and assigning it to next level. You can also view/edit your task in Mobile using GoodDay mobile application. It is an excellent and very effective product for organizing and managing your work effortlessly.

Inconvénients: Wish to have more functionality to manage projects and tasks using Mobile App.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 10/10/2019
Oran B.
Director of Product Development
Électronique grand public, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    4 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 16/02/2020

"Perfect for our needs"

Commentaires: As the project manager, I felt I was flooded with too much information. Good Day provided a "storage container" for all this information and gets everyone on the team to be in better sync.

Avantages: I liked that Good Day has a very functional feel to it - it is definitely not overly designed.
You can view tasks in several different ways - default list, board, gantt, etc. Very handy.
It's good both for (1) getting up and running quickly and (2) allows you to invest more time in order to tweak it for your own purposes.
All is quite intuitive.
Another big bonus is that you get most of most-needed functionality for free without a time limit and for up to 15 users.
Also the paid version is very reasonably priced.

Inconvénients: It has some bugs here and there. Nothing that made me turn away.
The documentation is not completely up to date.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 16/02/2020
Rohit S.
CTO
Services aux consommateurs, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    Sans note
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 04/12/2020

"Simple & Intuitive"

Commentaires: During the early days in our company, we had recurring issues with task management and communication between our team members as well as across teams.
After trying multiple project management tools, GoodDay's clean and easy to use interface proved a blessing for us and helped ensure we could track and follow through on critical issues that needed our attention. It has also ensured that our product owners and stakeholders are able to evaluate progress in real-time to ensure smooth functioning.
Great work guys! GoodDay has become a truly dependable and intrinsic part of our work cycles today.

Avantages: The ease of adoption combined with the variety of available functionality makes GoodDay a boon for small businesses like ours. From adoption to setup and continuing daily usage, the GoodDay platform has proved intuitive enough for anyone to pick up easily.

Inconvénients: On slower internet connections, the initial loading of the platform suffers greatly and interaction with the platform can become tiresome.
The text editor provided could be a little more feature rich(eg: text formatting, code syntax highlighting, etc.).
Also, the file uploads on mobile networks could be a little more forgiving so that users are not constantly having to restart their uploads when connection switching happens(which are quite common when travelling and the mobile network switches towers)

  • Source de l'avis 
  • Publié le 04/12/2020
Rohit K.
VP
Logiciels, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    3 /5
  • Facilité d'utilisation
    4 /5
  • Fonctionnalités
    3 /5
  • Support client
    Sans note
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 13/11/2018

"Basic project management which is actually easy to use"

Commentaires: Very good for our internal teams to track projects.

Avantages: Very easy to setup and use PMS. had reviewed tons of them. Best part was the free trial was limited by a larger number of free users (25). This allowed everyone to try out the software. UI was a bit of a problem initially but then got used to it. Can be improved in this area. Best part is it is easy to correct mistakes and Excel import is easy and supported out of the box

Inconvénients: Reports are too limited and can definitely be improved. Currently there are some reports which are not self-explanatory and the derivation is not given.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 13/11/2018
Svetlana K.
Marketing & PR Manager
Services et technologies de l'information, 501-1 000 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    Sans note
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 06/12/2020

"Very simple to use, and it helps to multi-task, track progress and engage team members"

Commentaires: I've tried multiple other tools for project management, but GoodDay is the only one that made my work easier starting day 1. I love it because 99% of its interface makes sense. Also, there are tons of features that I don't use - and they don't stand on the way. I only see what I need to see, and it's easy to focus on the right things. Also, the timer sticks to the very bottom of the screen and doesn't irritate me, unlike other timer tools :)

Avantages: The timer feature is perfect for tracking time investments for each task during the day. No more manual logging! And the way it sums up work hours in the end of each day, week, month - per person, per task, etc - makes HR reporting so easy!
Also, the interface is very intuitive and user-friendly. In just 2 hours you can schedule lots of projects and see all tasks, subtasks and deadlines on a single dashboard. Actually, lots of different dashboards, to track every aspect of project management, and easy switching between them.

Inconvénients: The smartphone version is not as perfect as the desktop browser version.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 06/12/2020