Description de Demandforce

Demandforce aide les entreprises à attirer de nouveaux clients et à fidéliser les clients actuels. Cette plateforme tout-en-un propose des rappels de rendez-vous automatisés, des campagnes de réactivation pour les clients perdus, la gestion de la réputation en ligne, etc. Passez à l'ère numérique : simplifiez vos communications avec les clients grâce à une plateforme qui fournit le bon message au bon moment.

Qui utilise Demandforce ?

Des médecins aux propriétaires d'ateliers de réparation automobile, le logiciel Demandforce est destiné aux propriétaires de petites entreprises du secteur dentaire, médical, automobile, vétérinaire, du spa et des salons.

Demandforce Logiciel - 1 Demandforce Logiciel - 2 Demandforce Logiciel - 3 Demandforce Logiciel - 4 Demandforce Logiciel - 5

Demandforce ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Demandforce

Demandforce

3,7 (56)
Indisponible dans votre pays
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
32
66
3,8
(56)
3,2
(56)
3,5
(56)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
6,70 €
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
141
23
4,3
(1 073)
4,5
(1 073)
4,5
(1 073)

Alternatives à Demandforce

SimplyBook.me
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Réservation en ligne
Synchronisation du calendrier
Constant Contact
Fonctionnalités les mieux notées
E-mails optimisés pour format mobile
Gestion des campagnes e-mail
e-mail marketing
PatientPop
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Planification des rendez-vous
Questionnaires des patients
Mailchimp
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des campagnes e-mail
Gestion des e-mails
e-mail marketing
Lighthouse 360
Fonctionnalités les mieux notées
Confirmation et rappels
Gestion des clients
Gestion des rendez-vous
Solutionreach
Fonctionnalités les mieux notées
Confirmation et rappels
Conforme HIPAA
Messagerie
Legwork
Fonctionnalités les mieux notées
Confirmation et rappels
Messagerie
Planification des rendez-vous
Marketing 360
Fonctionnalités les mieux notées
Analyse des comportements
Bloqueur de spam
Paiements en ligne
TextP2P
Fonctionnalités les mieux notées
Envoi de SMS en masse
MMS
Personnalisation de messages

Avis sur Demandforce

Note moyenne

Note globale
3,7
Facilité d'utilisation
3,8
Service client
3,5
Fonctionnalités
3,5
Rapport qualité-prix
3,2

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
38%
4
25%
3
16%
2
11%
1
11%
Jeffrey
Jeffrey
Head Of Sales (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Santé, bien-être et fitness, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

My friend and business owner could not be happier!

5,0 il y a 4 ans

Avantages :

Very simple and straightforward process to acquire and set up. Demandforce communicated seamlessly with clients who had not been back to the business in a certain time frame and facilitated re-bookings with a large percent of those with that one recall message. Text messaging is powerful and preferred by clients. Facilitates the review process

Inconvénients :

Frequency of automated communications may be too much for some customers of businesses. Let them know that there are options for frequency and type of communication.

Réponse de l'équipe de Demandforce

il y a 4 ans

Hi Jeffrey, thanks for the feedback! We love it when our customers are happy, and it's great that the text messaging feature is working well for your business!

Laura
Brand Strategist (É.-U.)
Cabinets médicaux, 51-200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

DemandForce - A Great Tool for Appointment Reminders

4,0 il y a 2 ans

Commentaires : Overall, DemandForce worked well for a medical practice seeking to provide an easy way to confirm appointments and send out appointment reminders for patients.

Avantages :

DemandForce was a great tool to keep our patients informed about their appointments. The platform was easy to use and offered customization options to fit the needs of our large practice. The customer service team was also always quick to respond and troubleshoot problems as they were presented.

Inconvénients :

The reporting options were pretty basic and we that's an area that we spend a lot of our time in to learn about what works and what doesn't work for our patients.

Réponse de l'équipe de Demandforce

il y a 6 mois

Hi Laura - We are happy to hear that our appointment tools and that the ease of use of our product are working well for you. Since you last wrote this review we have made some changes and improvements to our performance dashboard that we would love for you see at demandforce.com!

Jill
Retired Practice Manager (É.-U.)
Vétérinaire, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Great communication software for clients

5,0 il y a 2 mois Nouveau

Commentaires : We saved time with Demandforce.

Avantages :

This software is easy to use and implement to the staff because it is user friendly. Love the reminder system for the client appointments and ablity to text them.

Inconvénients :

Rarely there was a client that stated they did not get the reminder.

Réponse de l'équipe de Demandforce

il y a 2 mois

Hi Jill -- we are very happy to hear that we meet your expectations! Thank you for taking time out of your schedule to leave us a review :)

Patti
President (É.-U.)
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

No happy! Recently I have not been able to login on my personal laptop unless I am at the business.

3,0 il y a 5 ans

Avantages :

If you can log on to the system, it is user friendly. However, currently the changes that have been made make it impossible to do anything outside of your business.

Inconvénients :

So, spent 30 mins with customer support to resolve issue, go home try to log on the following day and cannot access either one of my businesses. I am a busy person so it is very frustrating when I have to call in and do all these steps customer service had me doing and then to find out it was a waste of my time. Now I have to find time to call again. I have been using this same computer to log in for years, now it won't work. If I cannot log in away from my business, then I will not need your services anymore. I do all my work away from my business via at home or other locations.

Réponse de l'équipe de Demandforce

il y a 4 ans

Hi Patti! Thanks so much for your feedback. We love that our software is user friendly! We are always making improvements and have made some changes since you last wrote this review. Check us out at go.demandforce.com!

Kimberly
Office Manager (É.-U.)
Hôpitaux et soins de santé, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

A great tool to keep in contact with your patients.

5,0 l’année dernière

Commentaires : Fantastic an awesome tool for any office.

Avantages :

Especially during Covid we are able to have communications with our patients, on a daily basis. They can send us a message if they are not feeling well and we can response ASAP.

Inconvénients :

I can not think of anything I do not like at the moment.

Réponse de l'équipe de Demandforce

il y a 6 mois

Hi Kimberly! We are very happy to hear that we meet your expectations! We will continue to upkeep our products to satisfy your needs. Thank you for taking time out of your schedule to leave us a review!