15 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Blue Yonder Supply Planning

Blue Yonder Supply Planning

Description de Blue Yonder Supply Planning

Simplifiez l'intégralité du cycle de vie du transport à l'aide d'un système TMS qui permet de créer et de modifier des plans et des chargements d'expédition.

Qui utilise Blue Yonder Supply Planning ?

Conçue pour les entreprises de toutes tailles, cette solution cloud aide les transporteurs et les entreprises de services de transport à gérer toutes les opérations liées à la logistique.

Blue Yonder Supply Planning Logiciel - 1

Blue Yonder Supply Planning ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Blue Yonder Supply Planning

Blue Yonder Supply Planning

4,6 (10)
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
16
Intégrations introuvables
3,9 (10)
4,7 (10)
4,1 (10)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
338
13
3,8 (1 416)
3,8 (1 416)
3,7 (1 416)

Alternatives à Blue Yonder Supply Planning

NetSuite
Fonctionnalités les mieux notées
Alerte de paiement en double
Paiements électroniques
Rédaction de chèques
Odoo
Fonctionnalités les mieux notées
Contrôle du processus d'approbation
Création de bons de travail
Suivi des statuts
AutoCAD Architecture
Fonctionnalités les mieux notées
Dessin 2D
Imagerie 3D
Importation et exportation de données
Acumatica Cloud ERP
Fonctionnalités les mieux notées
Comptabilité clients
Gestion des commandes
Grand livre général
Cart Marketplace Management
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des stocks
Suivi de l'inventaire
Synchronisation de données
Fishbowl
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des commandes
Gestion des stocks
Gestion des stocks
DELMIAworks
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des bons de commande
Gestion des commandes
Gestion financière
Orderhive
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des commandes
Gestion des stocks
Gestion des stocks
Katana Cloud Inventory
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des commandes
Gestion des stocks
Suivi de l'inventaire

Avis sur Blue Yonder Supply Planning

Note moyenne

Note globale
4,6
Facilité d'utilisation
3,9
Service client
4,1
Fonctionnalités
4,2
Rapport qualité-prix
4,7

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
60%
4
40%
Fernando
Fernando
Category Management Manager Latin America (Mexique)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Produits alimentaires, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

JDA - Setting the standard in plannograming software

5,0 il y a 5 ans

Avantages :

Business standard - Used by most retailers, so talking the same language is easy Easy to set up and assemble libraries to start working Easy to use even when other file formats (Nielsen Spaceman, etc) are being used by customers

Inconvénients :

Training is expensive, there is not much on the part of a manual or user documentation.

Ashley
SR. Store Designer (É.-U.)
Design, 5 001–10 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Functionable Planning

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : JDA overall is beneficial to have within any retail company. It can be the one source to house all details and information, and that can easily be generated through reports.

Avantages :

What I enjoyed most about implementing this software within my company was the capacity and details it featured. The software can house various amounts of detail within a planogram or floor plan. The shortcuts make it easy to navigate from store to store/product to product.

Inconvénients :

We are still improving the software, and expanding our knowledge within. I have learned that opening up multiple floorplans can cause the program to slow. I do wish I was able to drag fixtures/obstructions/planograms along a designated line like in CAD.

connor
analyst (É.-U.)
Produits alimentaires, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis
Source : SoftwareAdvice

Good Product overall, outdated interface

4,0 il y a 6 ans

Avantages :

I like the functionality of JDA’s product, and the fact that it’s mobile-friendly. Our associates are able to view their timecsrds and request time off from the mobile app.

Inconvénients :

Only con is the interface, and I’m nit-picking with this. The UI is very basic/simple, which isn’t always a bad thing, but doesn’t catch the eye in terms of aesthetics.

Lucia
Retail ()
Fabrication électrique/électronique, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis
Source : SoftwareAdvice

Company Boosts

5,0 il y a 7 ans

Commentaires : This software is wonderful to use for store creations, planogram layouts, visual merchandising placements for brick and mortar locations. Easy to learn programming with step by step help and tutorials. Trusted software used by Tier 1 University's to help benefit undergraduates that are stepping into the wave of the future industries.

Avantages :

Bright colors, easy step by step tutorials. User friendly programming and seamless navigation features and shortcuts add ons.

Inconvénients :

Cost of product can take a good chunk out of pocket book for a startup company.

Michael
IT Solutions Manager BTO (R.-U.)
Automobile
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis
Source : SoftwareAdvice

BTO used by Automotive Supplier

4,0 il y a 8 ans

Avantages :

Using BTO: Flexibel in configuration, fast to implement in case business requirements are clear defined. Covering mostly all needs of Automotive Supplier industrie in case of Build to Order Processes and Sequencing

Inconvénients :

Some parts in configuration (by key user) seems to be somewhat complicate.