Pour qui ?

Our services are adopted by a brokerage, franchisor, or an association and specific features are made available to each associate in a variety of levels.

Notes moyennes

7 avis
  • Note globale 4 / 5
  • Facilité d'utilisation 4 / 5
  • Service client 3.5 / 5
  • Fonctionnalités 4 / 5
  • Rapport qualité-prix 4 / 5

Informations sur le produit

  • À partir de 5,00 $US/mois
  • Prix Pricing starts at $5 per agent, minimum $100 per month, discounts available
  • Version gratuite Non
  • Version d'essai gratuite Non
  • Déploiement Cloud, SaaS, web
    Mobile (iOS natif)
  • Formation Formation présentielle
    Formation en ligne en direct
    Webinaires
    Documentation
  • Ressources d'aide Service de support permanent (réponse directe)
    Support en horaire de bureau
    En ligne

Informations sur l'éditeur

  • Property Base
  • https://www.backagent.com
  • Fondé en 2007

En savoir plus sur BackAgent

A collaborative ecosystem that includes an intranet and workflow solution for brokers and agents.

BackAgent - Fonctionnalités

  • Alertes de date critique
  • CRM
  • Comptabilité
  • Examen des transactions
  • Gestion des commissions
  • Gestion des contrats
  • Gestion des tâches
  • Modèles de documents
  • Partage des fichiers
  • Planification des rendez-vous
  • Signature électronique
  • Gestion de site web
  • Gestion des biens
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des commissions
  • Gestion des contacts
  • Gestion des documents
  • Gestion des leads
  • Gestion des listings
  • Mise en correspondance des clients et des biens
  • e-mail marketing

Avis les plus utiles sur BackAgent

The best transaction management software

Publié le 26/10/2017
Rita C.
Real estate consultant /broker associate
Immobilier, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
4 / 5
Fonctionnalités
4 / 5
Support client
4 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Could access my transaction from any where in the world and review and approve transactions for agents

Avantages: Ease of use and consumer friendly . As a broker, all paperwork is in one place and approving a CDA and submitting for funding is a breeze. Can track all changes made to a file. Very easily share files.

Inconvénients: Wish they would have a CRM too. Don't really have any cons but would also like to have the ability to digitally sign documents from BackAgent.

Helped get rid of paper folders

Publié le 04/04/2018
Eric W.
Realtor
Immobilier, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
Provenance de l'utilisateur 
4/5
Note globale
3 / 5
Facilité d'utilisation
3 / 5
Fonctionnalités
3 / 5
Support client
Rapport qualité-prix

Avantages: Document inbox is a great way to collect paperwork
sharing is well thought out
office wide document sharing is great

Inconvénients: mobile app is horrible and has little features
takes a while to get used to the interface
sometimes feels a little messy

Easy to Use

Publié le 20/07/2019
Stephanie J.
Realtor
Immobilier, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
Support client
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Avantages: BackAgent is a software that is very easy to use. My company uses this to keep track of our transactions. We were able to easily customize it to our needs.

Inconvénients: Only con is sometimes loading times take longer than what I would like.

Good to manage new agents

Publié le 04/11/2018
Utilisateur vérifié
Broker
Immobilier, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
Provenance de l'utilisateur 
3/5
Note globale
3 / 5
Facilité d'utilisation
3 / 5
Fonctionnalités
1 / 5
Support client
3 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: It was a game changer organizing the office but grew frustrated with their poor, slow and arrogant customer service. We do not recommend it. Look for an alternative.

Avantages: It is very helpful for me agents so they don't make mistakes following the checklist with a transaction. Integration with Zipforms and Dotloop is nice and the three email to feed documents into the transaction. Also the customer portal is a great feature

Inconvénients: No data backups nor a export feature in case you want to discontinue their service. Extremely bad customer service, super slow. Surprise fees for each IDX fee.

Great for our office!

Publié le 25/10/2017
Krissie R.
General Manager
Immobilier
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Avantages: I love how easy it is to require certain docs, share docs we use a lot, and checklists to keep each transaction moving smoothly.

Inconvénients: Would like to be able to change/customize reports more so I don't have to edit them when they are downloaded. A little more customization with transactions as well, but I expect both of these to be solved when 4.0 is launched.

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