Pour qui ?

Our services are adopted by a brokerage, franchisor, or an association and specific features are made available to each associate in a variety of levels.

Notes moyennes

11 avis
  • Note globale 4.5 / 5
  • Facilité d'utilisation 4 / 5
  • Service client 3 / 5
  • Fonctionnalités 4 / 5
  • Rapport qualité-prix 4 / 5

Informations sur le produit

  • À partir de 5,00 $US/mois
  • Prix Pricing starts at $5 per agent, minimum $100 per month, discounts available
  • Version gratuite Non
  • Version d'essai gratuite Non
  • Déploiement Cloud, SaaS, web
    Mobile (iOS natif)
  • Formation Formation présentielle
    Formation en ligne en direct
    Webinaires
    Documentation
  • Ressources d'aide Service de support permanent (réponse directe)
    Support en horaire de bureau
    En ligne

Informations sur l'éditeur

  • BackAgent
  • https://www.backagent.com
  • Fondé en 2007

En savoir plus sur BackAgent

A collaborative ecosystem that includes an intranet and workflow solution for brokers and agents.

BackAgent - Fonctionnalités

  • Alertes de date critique
  • CRM
  • Comptabilité
  • Examen des transactions
  • Gestion des commissions
  • Gestion des contrats
  • Gestion des tâches
  • Modèles de documents
  • Partage des fichiers
  • Planification des rendez-vous
  • Signature électronique
  • Gestion de site web
  • Gestion des biens
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des commissions
  • Gestion des contacts
  • Gestion des documents
  • Gestion des leads
  • Gestion des listings
  • Mise en correspondance des clients et des biens
  • e-mail marketing

Avis les plus utiles sur BackAgent

Lack of Support

Publié le 09/09/2019
Angela S.
Broker
Immobilier, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
4/5
Note globale
3 / 5
Facilité d'utilisation
4 / 5
Fonctionnalités
1 / 5
Support client
4 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: I have been a low-maintenance user for over 5 years. Customer service number is not prominently displayed -they do not encourage you to ask for assistance. The support files are limited. Recently they switched billing platforms. If you didn't figure out how to login to some obscure profile that they didnt associate with your backagent profile, they did not attempt to reach you, simply turned off the platform for all users in the brokerage. Attempts to reach them are met with"that's not my department" and the number they provide goes to a voicemail where they do not return calls promptly.

Avantages: provides our intranet for our office - end to end transaction management

Inconvénients: poor support. They do not post their support number/provide chat support or anything similar.

The best transaction management software

Publié le 26/10/2017
Rita C.
Real estate consultant /broker associate
Immobilier, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
4 / 5
Fonctionnalités
4 / 5
Support client
4 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Could access my transaction from any where in the world and review and approve transactions for agents

Avantages: Ease of use and consumer friendly . As a broker, all paperwork is in one place and approving a CDA and submitting for funding is a breeze. Can track all changes made to a file. Very easily share files.

Inconvénients: Wish they would have a CRM too. Don't really have any cons but would also like to have the ability to digitally sign documents from BackAgent.

Love

Publié le 24/09/2019
Kelly B.
realtor
Immobilier, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
4 / 5
Support client
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: It is a great idea to take a quick tutorial on this program. It is easy to use but sometimes people over look the great features it offers.

Avantages: This software is so easy to use. It is very self explanatory and there are many great features like syncing with Google Calendar.

Inconvénients: The price would be my least favorite, but that is only because I like pretty much everything else about it.

Helped get rid of paper folders

Publié le 04/04/2018
Eric W.
Realtor
Immobilier, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
Provenance de l'utilisateur 
4/5
Note globale
3 / 5
Facilité d'utilisation
3 / 5
Fonctionnalités
3 / 5
Support client
Rapport qualité-prix

Avantages: Document inbox is a great way to collect paperwork
sharing is well thought out
office wide document sharing is great

Inconvénients: mobile app is horrible and has little features
takes a while to get used to the interface
sometimes feels a little messy

Easy to Use

Publié le 20/07/2019
Stephanie J.
Realtor
Immobilier, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
Support client
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Avantages: BackAgent is a software that is very easy to use. My company uses this to keep track of our transactions. We were able to easily customize it to our needs.

Inconvénients: Only con is sometimes loading times take longer than what I would like.

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