Qui utilise SeamlessDesk ?

Ils servent des services de support professionnels de tout type : maintenance, informatique, médias, églises, affaires locales, réparations résidentielles et plus encore.

Description de SeamlessDesk

SeamlessDesk est un logiciel de centre d'assistance basé sur le cloud abordable qui vous permet d'atteindre les objectifs en termes de support de votre entreprise grâce à un logiciel intuitif et riche en fonctionnalités. Contrairement à d'autres logiciels d'assistance, SeamlessDesk ne vous limite pas avec des forfaits à prix élevé pour obtenir les fonctionnalités souhaitées ou dont vous avez besoin. Ils vous fournissent un accès illimité à toutes les fonctionnalités dont ils disposent, quel que soit le forfait choisi. Dites-leur simplement le nombre d'agents dont vous avez besoin.

Informations sur SeamlessDesk

Seamless Desk

https://www.seamlessdesk.com

Fondé en 2017

Prix de SeamlessDesk

SeamlessDesk est disponible à partir de 19,00 $US/mois. SeamlessDesk est disponible en version gratuite et propose un essai gratuit. Voir plus d'informations concernant le prix de SeamlessDesk ci-dessous.

À partir de

19,00 $US/mois
Consulter les tarifs

Version gratuite

Oui

Essai gratuit

Déploiement

Cloud, SaaS, web

Mobile (iOS natif)

Mobile (Android natif)

Formation

Documentation

Ressources d'aide

Support en horaire de bureau

En ligne

SeamlessDesk - Fonctionnalités

Logiciels helpdesk
Alertes et remontée des problèmes
Chat en temps réel
Communication multicanal
Gestion de la base de connaissances
Gestion des accords de service
Gestion des billets
Gestion des ressources informatiques
Intégration des e-mails
Monitoring réseau
Portail libre-service
Routage automatisé
Stockage de documents
Stratégie de marque personnalisable
Suivi des interactions

Avis sur SeamlessDesk

Afficher 5 avis sur 17

Note globale
4.6/5
Facilité d'utilisation
4.6/5
Service client
4.6/5
Fonctionnalités
4.4/5
Rapport qualité-prix
4.7/5
Utilisateur vérifié
Senior Project Manager
Produits alimentaires
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    Sans note
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 30/03/2018

"A really seamless product"

Avantages: It works seamlessly for managing your customer helpdesk. Its very easy and convenient to use and affordable too.

Inconvénients: Company should work on adding few more features . I don't see anything bad about this particular software.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 30/03/2018
Dillon S.
IT Technician
Services et technologies de l'information, 201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 02/04/2018

"Easy, simple User interface, well organized, friendly quick customer support, well ran software."

Commentaires: A great asset manager, a ticketing system that cooperates well with my asset manager. It also replaces two programs with one. Instead of paying two different companies too much money, I am paying one company less for a better product.

Avantages: Ease of use, great price, and awesome customer support. Emailed support several times and got a quick, helpful response. Layout of the categories and organization of the tickets and asset manager are well made. The messaging and reply section for tickets worked exceptionally well. Asset manger was very specific and allow extensive information to keep track of assets. Price was reasonable for all that it includes.

Inconvénients: Some of the basic colors and cosmetic things were not my favorite. Because its internet based, I have to use safari on my iPhone to access, I wish it had an app i could download, but I'm sure that'll come in time.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 02/04/2018
Jamie B.
Elementary Vice Principal
Gestion de l'enseignement, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 16/02/2018

"User friendly... a true "seamless" way to submit a request. "

Commentaires: This streamlined our user requests for IT, maintenance and media departments. The process of submitting a ticket is WAY faster then creating an email or written request. Another benefit is the ticket system keeps track of the requests and sends email updates when tasks are completed.

Avantages: Super easy to use. I'm tech savvy but even someone who is not tech savvy can figure this out which I love. I am a school administrator and I have never had a teacher or staff member report any issues and they submit tickets everyday if not several times a day. It is the easier and most convenient software we have ever used for tech support. We even use it for maintenance requests and for our media department. There are endless possibilities with seamless desk!

Inconvénients: Lack of color. I like things bright and visually appealing. This is a minor issue because it has a bland look but I love it so much the lack of color really isn't an issue.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 16/02/2018
Haris H.
CeO
Marketing et publicité, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    1/5
  • Facilité d'utilisation
    1/5
  • Fonctionnalités
    1/5
  • Support client
    1/5
  • Rapport qualité-prix
    1/5
  • Probabilité de recommander le produit
    0/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 12/11/2019

"Worst onvestment ever and worst customer care ever"

Commentaires: Avoid it, no u dersta dong for users, eager for money and do not care for customers

Avantages: Nothing, biggest dissapointment ever, huge problems with customer care and lack of communicatio and u drestanding

Inconvénients: Customer care, avoid this software! Do not try to communicare with them because they do not care, they care only for money

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 12/11/2019
Jaden S.
Network engineer
Services et technologies de l'information, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 15/02/2018

"Amazing - I've used multiple helpdesk/ticketing systems, and this one takes the cake by far."

Commentaires: The ease and functionality this brings at the price vs other software is outstanding. Very happy customer.

Avantages: The developers are awesome. Any time I've had questions they're very quick to reply and resolve any issues or questions I've had. Easy to use. Has all the essentials you need, it's intuitive, and customer facing. I've integrated the site with my own so my clients have some where to sign in and see progress of their tickets. This is a newer product and I was cautious at first, but after talking with my team and the asking for customer feedback, I couldn't be happier.

Inconvénients: Cons don't really come to mind, I was an earlier adopter of the application so there were minor bugs here and there. But like I said in the Pros section, developers are passionate about their product and resolved any problems I ran into.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 15/02/2018