Pour qui ?

Entreprises de toute taille aux États-Unis et au Canada.

Notes moyennes

21 avis
  • Note globale 4.9/5
  • Facilité d'utilisation 4.9/5
  • Service client 4.9/5
  • Fonctionnalités 4.9/5
  • Rapport qualité-prix 4.7/5

Informations sur le produit

  • À partir de 29,00 $US/mois
  • Version gratuite Non
  • Essai gratuit Oui
  • Déploiement Cloud, SaaS, web
    Mobile (iOS natif)
    Mobile (Android natif)
  • Formation Webinaires
    Documentation
  • Ressources d'aide Support en horaire de bureau

Informations sur l'éditeur

  • Textline
  • https://textline.com
  • Fondé en 2016

En savoir plus sur Textline

Outil de communication client qui convertit les messages texte des téléphones clients en discussions en direct avec le personnel du service après-vente de l'entreprise.

Textline - Fonctionnalités

  • Alertes et remontée des problèmes
  • Assistant virtuel
  • Base de connaissances
  • Enquêtes et feedback
  • Gestion des centres d'appel
  • Gestion des e-mails
  • Gestion des flux de travail
  • Gestion des listes d'attente
  • Gestion des rendez-vous
  • Intégration des médias sociaux
  • Messagerie instantanée
  • Mesure des performances
  • Portail libre-service
  • Codes courts
  • Coupons mobiles
  • Envoi de SMS en masse
  • Gestion des contacts
  • Jeux concours par SMS
  • MMS
  • Messagerie bidirectionnelle
  • Messagerie planifiée
  • Mots-clés mobiles
  • Personnalisation de messages
  • Rapports et analyses
  • Sondages et votes

Avis les plus utiles sur Textline

Great Product and Team

Publié le 17/07/2019
Evan K.
Operations Manager
Services aux consommateurs, 201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5/5
Facilité d'utilisation
5/5
Fonctionnalités
5/5
Support client
5/5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: We're looking to engage with customers via SMS in several ways and have found Textline to be the best product. Every year, I do an audit and review the product and other products, and Textline offers the most robust platform for our sales, customer service, and operational needs. Textline has been extremely open to feedback and suggestions and have been wonderful to work with when looking for solutions and have become more critical as I plan long term.

Avantages: I've been using Textline through its various iterations and versions for the past 2.5 years and have found the product easy and great to use. We have used it for both inbound and outbound purposes and have seen a healthy level and adoption from both our users and from our customers. Throughout our organization, we've seen interest from different managers and management groups, especially due to the great disposition system, metrics, and the flexibility added in with automations and shortcuts.

Inconvénients: There haven't been any aspects we haven't liked -- there are features we didn't know we'd need/use and the Textline team has amazing in communicating new features.

Awesome Texting Service

Publié le 06/01/2020
Adam B.
President
Eau/gaz/électricité, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5/5
Facilité d'utilisation
5/5
Fonctionnalités
5/5
Support client
5/5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Their support is rock-solid. We've been able to integrate this with our team of remote CSRs and conjunction with FreshDesk for a seamless texting experience for both our customers and our CSRs. It was all around a great experience implementing Textline's system.

Avantages: Textline is just awesome. We're able to communicate with our end customers without picking up the phone. We've been able to reduce our outbound phone calls by over 50% harnessing Textline's capabilities. Our customers love it, and our team loves it. Simple & Easy interface with several API integration options.

Inconvénients: There really isn't anything to say negative. They are awesome!!

Great solution for texting users from within Zendesk

Publié le 24/06/2019
Sean W.
Director of Technology
Services juridiques, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5/5
Facilité d'utilisation
5/5
Fonctionnalités
5/5
Support client
5/5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Avantages: We chose Textline primarily for its Zendesk integration. With the Zendesk integration, there's a Textline window in the right sidebar of each Zendesk ticket. That makes it easy for our customer service reps to send and receive texts with our customers. We also use the API to automate some text communications with our customers, and Textline's support is helpful with figuring out the best way to use the API to your particular scenario. In our case, they provided us information on an undocumented feature that improved how our text automation and Zendesk work together.

Inconvénients: If you're trying to text from multiple phone numbers, the Zendesk integration won't always show the most recent text conversation with the customer.

Great App For Texting Clients

Publié le 27/12/2019
Prabh H.
Sales Manager
Immobilier, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5/5
Facilité d'utilisation
5/5
Fonctionnalités
5/5
Support client
5/5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: It's been great. no complaints.

Avantages: It's super easy to use and I enjoy the fact we can connect multiple numbers and text based on area

Inconvénients: One thing that could be better is having more settings for customization

Good Internal Messaging Software

Publié le 11/12/2017
Bedir A.
Logistics and Software
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
Provenance de l'utilisateur 
4/5
Note globale
5/5
Facilité d'utilisation
4/5
Fonctionnalités
Support client
2/5
Rapport qualité-prix

Avantages: We use this as a primary form of communication with our assets. The search function is smart and is very useful when looking through multiple converstaions.

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