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Description de Site24x7

Site24x7 offre une surveillance unifiée du cloud pour les opérations informatiques et le DevOps et surveille l'expérience des utilisateurs réels qui accèdent aux sites web et aux applications à partir de postes de travail et d'appareils mobiles. Des capacités de surveillance approfondies permettent aux équipes DevOps de surveiller et de dépanner les applications, les serveurs et l'infrastructure réseau, y compris les clouds privés et publics. La surveillance de l'expérience utilisateur se fait depuis plus de 50 sites à travers le monde et différents opérateurs sans fil.

Qui utilise Site24x7 ?

Site24x7 est conçu pour les PME et s'adresse à des personnes comme le propriétaire d'entreprise/administrateur d'application web, l'ingénieur de fiabilité du site, l'administrateur système et le responsable informatique.

Site24x7 Logiciel - 1
Site24x7 Logiciel - 2
Site24x7 Logiciel - 3
Site24x7 Logiciel - 4
Site24x7 Logiciel - 5

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Site24x7

Site24x7

4,7 (203)
39,00 €
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
75
9
4,5 (203)
4,5 (203)
4,5 (203)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
15,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
121
183
4,2 (233)
4,1 (233)
4,2 (233)

Alternatives à Site24x7

NinjaOne
Fonctionnalités les mieux notées
Accès et contrôle à distance
Alertes et remontée des problèmes
Rapports et analyses
Datadog
Fonctionnalités les mieux notées
Alertes/Notifications
Surveillance en temps réel
Visualisation de données
Grafana
Fonctionnalités les mieux notées
Rapports ad hoc
Visualisation de données
Nagios Core
Fonctionnalités les mieux notées
Alertes/Notifications
Surveillance FTP
Surveillance des serveurs de messagerie
AppDynamics
Fonctionnalités les mieux notées
Alertes/Notifications
Analyse des causes profondes
Mesure des performances
Splunk Enterprise
Fonctionnalités les mieux notées
Journaux des événements
Journaux du serveur
Monitoring
Salesforce Sales Cloud
Fonctionnalités les mieux notées
Contacts partagés
Pour organisations et équipes commerciales
Suivi des clients
ManageEngine ServiceDesk Plus
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des billets
Gestion des tickets de support
Gestion des tâches
Dynatrace
Fonctionnalités les mieux notées
Alertes/Notifications
Analyses au niveau d'application
Suivi des serveurs

Avis sur Site24x7

Note moyenne

Note globale
4,7
Facilité d'utilisation
4,5
Service client
4,5
Fonctionnalités
4,6
Rapport qualité-prix
4,5

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
73%
4
23%
3
2%
2
0%
1
1%
Steve
Steve
CISO (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services et technologies de l'information, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Excellent monitoring solution with pay-per-use licensing

5,0 l’année dernière

Commentaires : For my company uptime is essential to our deliverables, and we're held to SLA requirements by contract. I can demonstrate both uptime and issues beyond our control that should not affect SLA (IE the customer doesn't renew their domain or uses a weak registrar).

Avantages :

I've been with Site24x7 since early days and the team keep adding functionality and more granular and complex ways to test my essential services. Service is always on and both custom and provided distributed pollers are rock solid--if there's an alert I can be sure it's not a false negative.They also provide plenty of statistics and pre-alert diagnosis so things like regional outages or problems with a registrar are obvious from the outset.Plenty of ways to notify, including integrations with 3rd party solutions such as PagerDuty and xMatters for scheduling team coverage and response.

Inconvénients :

Initially the service was limited in some ways but the team was very responsive to feedback and quickly upped their game.I think the only thing I'd like to change now is automatic ssl cert issue detection/warning of impending expiration for all https monitors.

Kem
CTO (É.-U.)
Services financiers, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Service as Staff

5,0 il y a 3 semaines Nouveau

Commentaires : My experience with Site24x7 has been over many years. There has always been successful implementation of activities. It has always provided a way to satisfy my need for monitoring, reporting, and recovery.

Avantages :

I can setup a service and just let it run and do its job. It is actually better than having an employee try to perform these functions.

Inconvénients :

The only con would be the cost and complication of implementation for certain monitors.

Edwin
Edwin
SQL Server Engineer (Pays-Bas)
Vente au détail, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

DBA's review on Site24x7

3,0 il y a 5 ans

Commentaires : In general it's a pretty good tool that I woul recommend to look at, if you need standard (e.g. OS type monitoring) and to me works like an addon to other monitoring software such as New Relic, SQL Monitor with their own specific pros and cons ...

Avantages :

Ability to keep good track of your estate with detailed alerting and notificions through a number of channels (text, voice, email etc.) depending on the priority or environment. Really helps to judge wheather something is going on production which need's immediate attention or let the alert be for a while when CPU consumtion on test is a bit high, that doesn't require immediate attention.

Inconvénients :

It's pretty hard to implement standard build plugins or even implement your own custom build plugins. This has everything to do the way things are meassured and the way thresholds and availability checks are setup. You could endup with a bunch of false possitives during the night .... It would help a lot if this was documented better or explained in a training of some kind.

Abhishek
Abhishek
Infrastructure Lead (Inde)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services financiers, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Best Cost effective Central monitoring solution

4,0 il y a 4 mois

Avantages :

1. 1 minute polling in all monitors.2. Can add multiple webhooks for different type of alerts.3. Good third party integrations.4. Inexpensive as compared to competitors.

Inconvénients :

1. Lacks multiple configuration profiles for monitors2. Need more integrations with incident management platforms like Opsgenie and Betteruptime.3. The plugins inside server monitors, like Nginx, and MySQL uses extra monitors without giving much information compared to server monitors.

Piyush
Senior Cloud Engineer (Inde)
Services et technologies de l'information, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Excellent Monitoring Tool for all types of Deployments

5,0 il y a 2 mois Nouveau

Commentaires : So far there is no issue with Site24x7 and having a great experience since day 1.

Avantages :

Site24x7 is loaded with very useful features. Some of the greatest features are multi cloud management, automated reportings, automation templates, custom integrations, multiple notification mediums and much more.

Inconvénients :

Need more visibility on license usage. License consumption and availability report will be very helpful.