Description de tawk.to

Outil de chat pour contacter vos clients via une application mobile ou sur votre site web. Il prend en charge l'historique de chat et les analyses de performances.

Qui utilise tawk.to ?

Les entreprises souhaitant contacter leurs clients en ligne.

tawk.to Logiciel - 1
tawk.to Logiciel - 2
tawk.to Logiciel - 3
tawk.to Logiciel - 4
tawk.to Logiciel - 5

tawk.to ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

tawk.to

tawk.to

4,6 (309)
Indisponible dans votre pays
0,00 $US
Version gratuite
Version d'essai gratuite
28
14
4,6 (309)
4,7 (309)
4,4 (309)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
15,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
62
17
4,2 (97)
4,0 (97)
3,8 (97)

Alternatives à tawk.to

Freshchat
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Messagerie client en temps réel
Messagerie instantanée
Drift
Fonctionnalités les mieux notées
Messagerie client en temps réel
Relevé et historique des chats
Réservation en ligne
Chatbot
Fonctionnalités les mieux notées
Chatbot
Messagerie client en temps réel
Messagerie instantanée
Quiq Messaging
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Tidio
Fonctionnalités les mieux notées
Messagerie client en temps réel
Messagerie instantanée
Rapports et analyses
Intercom
Fonctionnalités les mieux notées
Messagerie client en temps réel
Messagerie instantanée
Relevé et historique des chats
LiveChat
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Messagerie client en temps réel
Messagerie instantanée
JivoChat
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Messagerie client en temps réel
Relevé et historique des chats
Help Scout
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des billets
Gestion des e-mails
Gestion des tickets de support

Avis sur tawk.to

Note moyenne

Note globale
4,6
Facilité d'utilisation
4,6
Service client
4,4
Fonctionnalités
4,4
Rapport qualité-prix
4,7

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
66%
4
28%
3
4%
2
1%
1
1%
Allan
Webmaster (France)
Internet, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Bien mais peu intuitif

3,0 le mois dernier Nouveau

Commentaires : Pratique mais souffre d'une interface complexe.

Avantages :

Tawk.to a l'avantage d'être gratuit et la plupart des fonctions importantes pour discuter avec le client sont incluses sans surcoût.

Inconvénients :

L'interface d'administration est très peu intuitive et n'est pas correctement adaptée pour les personnes qui ne travaillent pas en équipe.

QALINA
QALINA
Corporate Financial Controller (Azerbaïdjan)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Biens de consommation, 501–1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Tawk to for live support

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : Tawk.to helped us to serve our customers online. Moreover, it helped us to track the number of visitors and their location.

Avantages :

Tawk.to has got many advantages for live support. For example, it shows information about the visitor. You can track the user's country location, how many times they joined your webpage, users' activity on the webpage where they clicked so on. Moreover, during the chatting with the visitor the tawk.to shows you what are they going to write you on the chat window before they send the message. Daily, monthly reporting features are great to know the interest of your webpage. For the free trial, you can register 3 support agents.

Inconvénients :

I do not have special concerns about the software even with the pricing. But one problem there was simply I can not decide whether it is the problem of G Suite or Tawk.to. The thing is when we offline sender should be able to receive the inquiry to our email which is in G Suite. However, we could not direct the Tawk.to inquiry to usual G Mail but not to the G Suite that was really strange. Besides everything is fine.

Marianela
Marianela
Water Treatment and Environmental Management Consultant (Panama)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Produits chimiques, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Tawk.to, an excellent tool to connect with our clients from the Web or the mobile APP.

5,0 il y a 4 mois

Commentaires : Tawk. to has provided us with a higher level of automation in our customer service process, which has allowed us to reduce response times to our customers, in addition to being able to cover a much larger audience.So, every time customers want to ask a question, they simply decide to access the link that we have provided in our mobile or web APP and start effective communication when our agents are online, or carry out a registration process for a request in mode offline. On the other hand, Tawk.to has interesting features within the platform, such as making annotations in each chat, the ability to view a timeline, printing chat content directly for further processing, and much more.

Avantages :

Tawk.to is excellent when it comes to interacting directly with our customers from our website or mobile application since we maintain constant interaction for a better customer experience, and all this information is available on the administrative platform, which in addition to being able to Record each of the chats, generate information for analysis and statistical treatment.Its dashboard is quite complete and allows us to view, for example, the number of chats carried out during the day and week, the number of responses, visits from our clients, and multiple monitoring reports, in addition to recording each chat in detail, and it even allows us to record comments to clarify doubts in a later analysis.

Inconvénients :

Tawk.to is a very complete online/offline chat and is widely used for both Web environments and mobile APPs, however, it is important to consider that the human factor is still invaluable, since for example, if we have logged into the administrative platform, it will depend on us to have an effective response time and communication that generates value for that client.

Nweke
Nweke
Founder, Lead Designer (R.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Design, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

A cool freebie tool for live chat support

4,0 il y a 2 mois Nouveau

Commentaires : It's a great freemium tool for small businesses starting out to manage their live chat support with customers on their websites and this helped me save money and also made it easy to hardly miss out on customer chats.

Avantages :

It has a friendly interface easy and the option of shortcuts makes it easy to use. Being able to track visitors live on my website was a blessing because it helped me understand the visitor journeys on my website and possible pain points in the buying process. Also, chatting with live visitors on my phone with the mobile app made it easy to be constantly available. I loved the fact that we could also personalize the brand for my business making it a lot more acceptable.

Inconvénients :

It's free but not completely free. You have to pay about 19$ per month to completely remove the tawk.to branding.

Nitin
Nitin
Senior Graphics Designer (Inde)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services et technologies de l'information, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Very good for someone who's just starting out

3,0 il y a 2 ans

Commentaires : For startups who want to test products on website they may use tawk.to for analyzing the engagement on particular page as tawk.to provide you with live tracking facility for free.

Avantages :

Tawk.to is very easy to install or integrate into website and its completely free with most important features that you require while chatting with user.

Inconvénients :

Dashboard design is little complex even they have changed it now but still a new user need to spend a day to learn things.

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