17 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Excel-to-Word Document Automation

Excel-to-Word Document Automation

Description de Excel-to-Word Document Automation

Liez/Mettez facilement à jour le contenu Word/PowerPoint (texte, tableaux et graphiques) basé sur des données et des calculs Excel, grâce à ce module complémentaire Office 365 et Windows Online. Automatisez vos propositions clients, vos rapports commerciaux/financiers récurrents, vos fiches techniques d'ingénierie personnalisée et bien plus encore. Installation rapide/sécurisée via Microsoft Office Store.

Aucune inscription requise. Version gratuite à vie. Modèles gratuits pour vous aider à démarrer.

Fonctionne avec Office pour Windows, Office pour Mac et Office Online.

Qui utilise Excel-to-Word Document Automation ?

Créateurs d'analyses de rentabilité à partir d'outils ROI (Return On Investment) et TCO (Total Cost of Ownership) basés sur Excel, de documents de vente et de marketing personnalisés, de documentation sur les produits, de rapports financiers récurrents et/ou de fiches techniques personnalisées.

Excel-to-Word Document Automation Logiciel - 1
Excel-to-Word Document Automation Logiciel - 2
Excel-to-Word Document Automation Logiciel - 3
Excel-to-Word Document Automation Logiciel - 4
Excel-to-Word Document Automation Logiciel - 5

Excel-to-Word Document Automation ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Excel-to-Word Document Automation

Excel-to-Word Document Automation

4,7 (34)
9,95 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
17
Intégrations introuvables
4,5 (34)
4,8 (34)
4,5 (34)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
6,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
14
19
4,6 (20 635)
4,5 (20 635)
4,3 (20 635)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Excel-to-Word Document Automation

Microsoft PowerPoint
Fonctionnalités les mieux notées
Correction hors ligne
Mise en forme de texte
Présentation hors ligne
Document Control
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de versions
Outils de collaboration
Recherche/Filtre
LibreOffice
Fonctionnalités les mieux notées
Génération de documents
Recherche en texte intégral
Stockage de documents
Microsoft Word
Fonctionnalités les mieux notées
Accès hors ligne
Gestion des documents
Stockage de documents
PandaDoc
Fonctionnalités les mieux notées
Signature de plusieurs parties
Signature électronique
Sécurité des données
Bitrix24
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de clients
Gestion des centres d'appel
Gestion des clients
Revv
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Centralpoint
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Wrike
Fonctionnalités les mieux notées
Calcul des heures supplémentaires
Création de tableaux de bord
Workflow configurable

Avis sur Excel-to-Word Document Automation

Note moyenne

Note globale
4,7
Facilité d'utilisation
4,5
Service client
4,5
Fonctionnalités
4,6
Rapport qualité-prix
4,8

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
82%
4
12%
3
3%
2
3%
Bojan
Bojan
Country Sales Manager (Slovénie)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Produits pharmaceutiques, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

A real time saver!

5,0 il y a 6 ans

Commentaires : It saves me at least half an hour per week on writing sales reports as it transforms all the tables and numbers propperly.

Avantages :

Before finding this software I had to create all tables in Word by hand. That was realy frustrating since the tables I worked with were complex and realy long. After a few clicks the software converted all of my tables to word and I was realy impressed with the outcome, so I decided to try to use it for work. Needless to say, it helped me to save a lot of time so I could focus more on working with my customers.

Inconvénients :

I have experienced only 2 problems until now: 1. Sometimes the program crashes without any apparent reason. It might be due to the lack of power of my laptop. 2. If the table is too big/long it needs to be adjusted first.

James F
Owner (É.-U.)
Marchés boursiers, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Excellent and the Best is Yet to Come

5,0 il y a 9 mois

Commentaires : I explored this app because the links in Word and Excel and totally unreliable for large documents. The developer gave me 1 hour of coaching and that was enough to get a good launch. I love the app. It si reliable, flexible, and getting better all the time.

Avantages :

Excellent, reliable, efficient. My reports are over 200 pages in length including many tables, figures, and variable text.

Inconvénients :

Needs some training videos and the explanations need to be less dense. They are precise and helpful but require serious concentration to follow.

Réponse de l'équipe de AnalysisPlace

il y a 9 mois

Thank you for your excellent review, James. We are glad that the add-in is working well for you and will continue to work to improve it.

tracy
co owner (É.-U.)
Automobile, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

complicated

2,0 il y a 4 ans

Commentaires : adequate at best, I need to use it to get the value of my money, but when I use this product it takes a long time and you must really pay attention to what your doing or you lose what you have compiled. I thought it would flow easier and be user friendly

Avantages :

the idea of generating any and all paperwork that I might need on a weekly basis and have it saved at my fingertips was a great idea and beneficial to me.

Inconvénients :

to hard to use, to hard to find what I need overall just to hard. Once you save a document it is difficult to find it again. I was hoping it would be more user friendly

Réponse de l'équipe de AnalysisPlace

il y a 4 ans

Hello Tracy, I'm sorry that you are having trouble with our add-in. I would be happy to set up a virtual meeting to help you.

Dominic
It expert (Kenya)
Informatique et sécurité réseau, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Excel Document sustainability & ease

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : There is so much ease and accessibility is very easy

Avantages :

The software as a very ease to be used, no ads using the software

Inconvénients :

Nothing much, it's pretty good to be used by preferably everyone

Réponse de l'équipe de AnalysisPlace

il y a 2 ans

Thank you, Dominic. We are glad our add-in is working out well for you.

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Immobilier commercial, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Head and Shoulders above Power Automate and all others

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : It works the way that it would work if you designed it. It works right. It is easy, You can rename and move your files without worry.

Avantages :

This just works. It works right. It works the first time. It makes sense. --I spent months on Power Automate. Getting it set up, learning, you have to buy lots of integrations, and then it just doesn't work. For example, do you have macros? If you do, Power Automate does not work. -- Don't try this with any other software: Move or rename your excel file and try to make it work... It does not matter with this product. Moving to a new computer in the next 5 years and your files may move to a directory - No problem. This product still works.

Inconvénients :

It does not get enough press. It kind of makes me angry because I spent months looking at and trying other products.