Description de Papaya Global

Papaya Global révolutionne la paie et la gestion globales des effectifs grâce à sa plateforme SaaS basée sur cloud. L'éditeur offre des solutions complètes de paie internationale, la gestion des effectifs, de l'embauche aux avantages sociaux, un service EOR (Employer of Record) de bout en bout dans plus de 100 pays, la gestion des contrats et l'immigration. Ce système automatisé est simple à utiliser et à adapter, il assure une conformité totale et un traitement sans erreur et fournit en temps réel des rapports, de la BI et des fonctions analytiques de pointe.

Qui utilise Papaya Global ?

Papaya Global est utilisé par toutes les entreprises ayant une présence mondiale, des entreprises qui ouvrent leur premier bureau à l'étranger aux entreprises à la recherche d'une solution de paie multipays intégrée.

Papaya Global Logiciel - 1
Papaya Global Logiciel - 2
Papaya Global Logiciel - 3
Papaya Global Logiciel - 4
Papaya Global Logiciel - 5

Papaya Global ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Papaya Global

Papaya Global

4,4 (18)
20,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
57
8
4,2 (18)
4,4 (18)
4,8 (18)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
49,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
106
16
4,1 (37)
3,5 (37)
3,6 (37)

Alternatives à Papaya Global

Deel
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des documents
Signature électronique
Versement direct
Factorial
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de la paie
Pointage
Suivi des vacances/congés
monday.com
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de projets
Gestion du pipeline de ventes
Tableau de bord
ADP Streamline
Fonctionnalités les mieux notées
Prise en charge de plusieurs pays
ADP Workforce Now
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de la paie
Rapports de paie
Versement direct
Workzoom
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de la paie
Gestion des feuilles de temps
Planification du personnel
Rippling
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de la paie
Inscriptions aux avantages en ligne
Versement direct
niikiis
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des feuilles de temps
Planification du personnel
Suivi du temps en ligne
ELMO Software
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des formations
Gestion des évaluations de la performance
Rapports et analyses

Avis sur Papaya Global

Note moyenne

Note globale
4,4
Facilité d'utilisation
4,2
Service client
4,8
Fonctionnalités
4,2
Rapport qualité-prix
4,4

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
61%
4
28%
3
6%
2
6%
Shai
Controller (Israël)
Logiciels, 5 001–10 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

WIX subcontractors

5,0 il y a 4 jours Nouveau

Commentaires : Great experience with the local team in Israel!

Avantages :

The easily use in the platform with all the necessary data online with the availability of the team to support in a short time!

Inconvénients :

I would like to have all open invoices in one place.

Sara
Sr. Payroll Manager (Israël)
Logiciels, 1 001–5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Recommended

4,0 il y a 2 ans

Avantages :

Unifies and simplifies monthly processes. Integrates with other information systems

Inconvénients :

Platform is not self service enough. BI tool must improve

Kenneth
HR & Business Partner (É.-U.)
Musique, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Papaya's platform and service does not match its mission statement.

2,0 il y a 2 ans

Commentaires : My experience can be summed up with two words; "extreme disappointment". We have bene using the system since around May of 2021 for one country with 15-25 employees. The first three payrolls were a mess, where employees did not receive payment in time, exposing my company to liability. Further, payments required by law to social security, etc., were also mishandled for about 2 months. I honestly do not understand how Papaya can service a multinational like Microsoft, with probably thousands of employees all over the world, when they cannot handle 15-25 employees in one country. The worst part, is that the contract asks for a 12 month notice if you wish to end the business relationship. I strongly encourage all potential customers to read the small print so you do not become a hostage to such a strict condition.

Avantages :

I am not sure there is any feature I "like the most".

Inconvénients :

I find many aspects cumbersome. It is often confusing to navigate through the website and many times not all information fits in the screen. I have to scroll forever to get all info/data, even if there is more than enough space in my screen for all data to show. Sometimes, I cannot even get tot he last record, unless I select "50" records to show at a time. I often also see data overlapping on top each other, further increasing the frustrations of using the system. When I click on a "project" (a specific country location), if I go from one payroll tab to another, the system automatically assumes I am now in the "project" that is first in alphabetical order. I am also unable log in with a saved link or bookmark in my browser. I always have to go back to my original email and click on the sign on button in the email. The user experience overall is not a good one.

Hardev
Sr Recruiter (Émirats arabes unis)
E-learning, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Great and ever improving and progressive company

5,0 il y a 7 jours Nouveau

Commentaires : I have always got a solution for the most challenging questions with a quick turn around. Very professional in their service.

Avantages :

Very quick to response.Super compliant with global regulations.Knows exactly how to engage with in country partners.Easily approachableReliable

Inconvénients :

Limited locations. I wish that they had more locations in Middle east.

Michiko
HR Manager, APAC (Japon)
Services et technologies de l'information, 501–1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Overall satisfied, but not perfectly satisfied

4,0 il y a 2 ans

Commentaires : Papaya Global is awesome overall. It's expensive though. The management fee is sometimes as high as one person's salary. But representatives are responsive.

Avantages :

The platform is very straightforward. And Papaya is always optimizing the system.

Inconvénients :

(1) Expense folder - I sometimes want to delete the items I uploaded, but this feature is not available. I made a request to grant the authority a while ago, but it's not there yet. (2) System error recovery is slow. When there is an issue and I report it by providing all the screenshots and explanations, it still takes a long time to fix the problem. (3) It's just really painful when I check invoices since I go over each item, and there is usually a mistake the employer or Papaya made. So I really have to carefully check each invoice, which is a lot of work.