Reputation

Description de Reputation

Reputation.com fournit une plateforme de gestion de la réputation en ligne pour les grandes entreprises multisites. La solution les aide à surveiller et à améliorer les notes et les avis en ligne, à améliorer l'expérience client et à générer du trafic, des visites et les recettes.

Informations sur Reputation

Reputation.com

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Déploiement et prise en charge de Reputation

Ressources d'aide

  • Service client/e-mail
  • FAQ/forums
  • Base de connaissances
  • Support téléphonique

Déploiement

  • Cloud, SaaS, web
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Formation

  • Vidéos

Reputation - Fonctionnalités

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  • Données en temps réel
  • Emplacements multiples
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  • Gestion de contenu
  • Gestion des campagnes
  • Gestion des performances sur les réseaux sociaux
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  • Gestion multicanal
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  • Rapports et statistiques
  • Rapports personnalisables
  • Recherche/Filtre
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  • Suivi des médias sociaux
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Logiciels d'e-réputation : afficher la liste complète

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  • Analyse des tendances
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  • Communication multicanal
  • Données en temps réel
  • Enquêtes et feedback
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  • Formulaires personnalisables
  • Gestion de l'expérience client
  • Gestion de la communication
  • Gestion des campagnes
  • Gestion des commentaires
  • Gestion des commentaires négatifs
  • Gestion des connaissances
  • Gestion des e-mails
  • Gestion des enquêtes et sondages
  • Gestion des flux de travail
  • Gestion multicanal
  • Intégration des médias sociaux
  • Intégrations de tiers
  • Marquage
  • Messagerie instantanée
  • Modèles personnalisables
  • Monitoring
  • Notes/avis
  • Notifications en temps réel
  • Prise en charge de plusieurs langues
  • Rapports en temps réel
  • Rapports et analyses
  • Rapports et statistiques
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  • Stratégie de marque personnalisable
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  • Surveillance en temps réel
  • Tableau de bord
  • Tableau de bord d'activités
  • Visualisation de données
  • Widgets

Logiciels d'expérience client : afficher la liste complète

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  • Analyse des tendances
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  • Gestion des campagnes
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  • Marketing multicanal
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  • Planification des campagnes
  • Planification des campagnes
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  • Rapports et statistiques
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  • Stratégie de marque personnalisable
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  • Suivi des médias sociaux
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  • Tableau de bord d'activités
  • Visualisation de données
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Logiciels de gestion des réseaux sociaux : afficher la liste complète

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  • Analyse des tendances
  • Analyse en temps réel
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  • Gestion de contenu
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  • Monitoring
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  • Tableau de bord
  • Tableau de bord d'activités
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  • Évaluation des impacts

Outils de social media : afficher la liste complète

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  • Validation des réponses
  • e-mail marketing

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Reputation - Alternatives

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Avis sur Reputation

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Note moyenne

Facilité d'utilisation 4,4
Service client 4,2
Fonctionnalités 4,1
Rapport qualité-prix 4,2

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Ryan E.
SVP, Integrated Search
Marketing et publicité, 201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    4 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 29/03/2019

"Reputation.com Is The Best MarTech Software for All-in-One Listings and Rating/Review Management"

Commentaires: The level of service, flexibility, and full-service offerings is a breathe of fresh air compared to my experience with other major players in the listing management and rating/review space. I never feel pressured or forced into a contract. I always feel comfortable providing honest feedback that will be taken to heart. I feel confident knowing I can trust this platform and their staff to help my department specialists deliver on our clients' high expectations. I'd recommend Reputation.com over any other software in these spaces (1) listing management (2) ratings & review software and smart data services (3) surveys (4) Local SEO reporting The fact that they also have modules that cover Social and more is value-add for me and my team.

Avantages: 1. 3rd party review integration that isn't offered by other providers
2. Google Seller Ratings for my client's SEM and paid search efforts
3. Organic search performance reporting, scheduling and customization
4. Add-on solutions for any client need - surveys, review requests, listing management, ratings/review management
5. Scaleability for multi-location businesses and franchise-based businesses with unlimited users and customizable user roles to limit platform access to various enterprise stakeholders (i.e. franchisees, managers, etc.)
6. Direct access to the technical product managers for software feedback

Inconvénients: The Reputation.com training program is intuitive and helpful, but it could be much more robust to help specialists tap into advanced features offered by the platform faster than learning on their own.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 29/03/2019
Jeff P.
Digital Media Specialist
Santé, bien-être et fitness, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    4 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    6/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 23/09/2019

"Good...once it's set up"

Avantages: Easy to use and works exactly as expected.

Inconvénients: They way undersell the amount of time it takes to set up the platform.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 23/09/2019
Mitchell W.
Marketing
Automobile, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    4 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    Sans note
  • Rapport qualité-prix
    4 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    7/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 08/04/2021

"Simple works"

Commentaires: I like the system because of how easy it works. We know more about our presence on the web with basically zero effort.

Avantages: We have Reputation.com for our GMC dealer and they have a deal with GM for all dealers. It's inexpensive at just $100/month and they send review notifications anytime a review hits the web for us anywhere to keep us aware. They can respond to reviews for us, but we choose to do so ourselves. It's easy and simple but it works. We know when reviews are out there and keeps us in the loop on the good and the rare bad things people have to say

Inconvénients: You have to pay to play for upgraded features, but that shouldn't be a con. There is basically nothing to dislike because it does the job.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Reputation.com le 13/04/2021

Hi Mitchell, Thank you very much for taking the time to leave us a review. We are glad to hear our solutions help your team to effectively monitor all reviews and your online reputation. We always strive for a 5 star review. If you have additional constructive feedback, please reach out to our team and share your thoughts. We definitely appreciate your feedback. Have a great day!

  • Source de l'avis 
  • Publié le 08/04/2021
Tiffany D.
Digital Marketing Director
Immobilier, 501-1 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    2 /5
  • Facilité d'utilisation
    3 /5
  • Fonctionnalités
    2 /5
  • Support client
    3 /5
  • Rapport qualité-prix
    3 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    5/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 23/09/2019

"Neutral"

Commentaires: Dealing with accounting has been the worst experience I've ever had with any accounting team. I've been on this product for over a year now and not once have I received a correct invoice. The amount of time I've wasted going back with accounting is insane and they are not clear about what is wrong.

Avantages: I love the reporting aspects. I am very happy being able to pull metrics on reviews and surveys. This really helps us make changes and improvements within our company. The word cloud and key word summary are the two most important surveys I have and they are proven very useful. The review response feature has also been very helpful and saved us a lot of time.

Inconvénients: It seems that the functionality breaks semi-often. When we put out a survey the results don't always come in for us to see them. The social media tools could be better. I would love to see a planning/grid option for Instagram. This would help us manage this better. Also, the set up process for our survey program was very taxing. Plus their help desk was not very proactive about fixing the product for us. It can take weeks to get a survey functioning properly.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 23/09/2019
Holly L.
Internet Manager
Automobile, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 08/01/2020

"Very reliable"

Commentaires: I would recommend for any business who needs to respond to reviews.

Avantages: So we have not used the product long but since have been using they are very reliable. They have an awesome backend to see all the stats and a great way to respond to reviews. They respond within 24 hours. They give alerts as well when any review comes in.

Inconvénients: The only thing I would say I didn't like was that I had to pay for it. The price is not bad though so not really a con in my book either but that would be my only complaint.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 08/01/2020