15 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de Reputation

Reputation.com fournit une plateforme de gestion de la réputation en ligne pour les grandes entreprises multisites. La solution les aide à surveiller et à améliorer les notes et les avis en ligne, à améliorer l'expérience client et à générer du trafic, des visites et les recettes.

Qui utilise Reputation ?

Les marques multisites (plus de trois) qui cherchent à développer et à maintenir une forte présence en ligne en tirant parti du retour d'information multicanal, des informations sur la concurrence, des données basées sur l'emplacement, etc.

Reputation Logiciel - 1
Reputation Logiciel - 2

Reputation ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Reputation

Reputation

4,4 (183)
100,00 $US
unique
Version gratuite
Version d'essai gratuite
91
4
4,4 (183)
4,3 (183)
4,3 (183)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
92
6
4,7 (171)
4,6 (171)
4,7 (171)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Reputation

ReviewTrackers
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des commentaires négatifs
Gestion des réponses
Surveillance des avis émis
Meltwater
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de contenu
Planification des publications
Rapports et analyses
ReviewInc
Fonctionnalités les mieux notées
Emplacements multiples
Intégrations de tiers
Notification en cas d'avis émis
Sprinklr
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de plusieurs comptes
Intégration des médias sociaux
Planification des publications
SOCi
Fonctionnalités les mieux notées
Marketing multicanal
Marketing social
Édition automatisée
Binary Fountain
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Birdeye
Fonctionnalités les mieux notées
Demande d'avis
Génération d'avis
Surveillance des avis émis
Oktopost
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de plusieurs comptes
Planification des publications
Édition automatisée
Podium
Fonctionnalités les mieux notées
Chat et messagerie
Demande d'avis
Messagerie client en temps réel

Avis sur Reputation

Note moyenne

Note globale
4,4
Facilité d'utilisation
4,4
Service client
4,3
Fonctionnalités
4,3
Rapport qualité-prix
4,3

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
56%
4
33%
3
5%
2
3%
1
2%
Becca
Becca
Marketing Director (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Immobilier, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Reputation.com makes it easy to manage your business!

5,0 il y a 3 ans

Avantages :

I love being able to manage our multiple locations' listings and social media.

Inconvénients :

At times there can be challenges with initial setup, but the processes have improved.

Réponse de l'équipe de Reputation.com

il y a 3 ans

Hi Becca, Thank you so much fro taking time to share your experience with Reputation. We appreciate your feedback. Have a wonderful day!

Matthew
Digital Marketing Manager (É.-U.)
Automobile, 501–1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

A Solid Partner For Your Business

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : We've had a very positive experience with Reputation.com since inception. That is why we continue to open the door to new rooftops using this platform. It's easy to set-up, easy to use and they continue to look for progress with their platform. It's not a stale/static product by any stretch of the imagination.

Avantages :

Reputation.com has been a part of our portfolio for 6+ years and has expanded across multiple rooftops over those years. It's an easy to use and understand platform that continues to update and evolve its offerings to include the latest relevant information to help you monitor and manage your online listings, customer sentiment and social media pages.

Inconvénients :

As they expand the platform, it's become very built out versus what it was just a few years ago. Moving around in the platform isn't as easy as it once was, but that's most likely due to user error and comfortability with new features.

Maria
Marketing Manager (É.-U.)
Immobilier, 501–1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Great Tool

5,0 le mois dernier Nouveau

Avantages :

It allows us to manage the reputation of our company on Google.

Inconvénients :

Their support team isn't as knowledgeable about the program as they should be.

Tiffany
Digital Marketing Director (É.-U.)
Immobilier, 501–1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Neutral

2,0 il y a 5 ans

Commentaires : Dealing with accounting has been the worst experience I've ever had with any accounting team. I've been on this product for over a year now and not once have I received a correct invoice. The amount of time I've wasted going back with accounting is insane and they are not clear about what is wrong.

Avantages :

I love the reporting aspects. I am very happy being able to pull metrics on reviews and surveys. This really helps us make changes and improvements within our company. The word cloud and key word summary are the two most important surveys I have and they are proven very useful. The review response feature has also been very helpful and saved us a lot of time.

Inconvénients :

It seems that the functionality breaks semi-often. When we put out a survey the results don't always come in for us to see them. The social media tools could be better. I would love to see a planning/grid option for Instagram. This would help us manage this better. Also, the set up process for our survey program was very taxing. Plus their help desk was not very proactive about fixing the product for us. It can take weeks to get a survey functioning properly.

Tyler
Social Media Specialist (É.-U.)
Marketing et publicité, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Wonderful Product with Great Flexibility

4,0 il y a 2 ans

Commentaires : I have had amazing experiences with Reputation. Sometimes there can be some small quirks or glitches in the software, but the benefits have absolutely outweighed the negatives. I have had other social media management platforms reach out, but no one has yet been able to offer everything that Reputation has.

Avantages :

I love the content library and user system! This makes Reputation stand out from all the other third-party social media softwares. This has allowed us to truly create content that is easily accessible to all users to be able to share with their social media audience. Reputation is always ever-expanding and constantly implementing new features!

Inconvénients :

The software can be glitchy every now and then, but overall this isn't such a detrimental issues.