Description de Reputation

Reputation.com fournit une plateforme de gestion de la réputation en ligne pour les grandes entreprises multisites. La solution les aide à surveiller et à améliorer les notes et les avis en ligne, à améliorer l'expérience client et à générer du trafic, des visites et les recettes.

Qui utilise Reputation ?

Non fourni par l'éditeur

Reputation Logiciel - 1
Reputation Logiciel - 2

Reputation ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Reputation

Reputation

4,4 (170)
Indisponible dans votre pays
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
47
4
4,4 (170)
4,3 (170)
4,3 (170)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
103
19
4,5 (92)
4,4 (92)
4,6 (92)

Alternatives à Reputation

Oktopost
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de plusieurs comptes
Planification des publications
Édition automatisée
ReviewTrackers
Fonctionnalités les mieux notées
Demande d'avis
Gestion des commentaires négatifs
Surveillance des avis émis
SOCi
Fonctionnalités les mieux notées
Marketing multicanal
Pages de renvoi et formulaires web
Rapports et analyses
Birdeye
Fonctionnalités les mieux notées
Demande d'avis
Gestion des commentaires négatifs
Surveillance des avis émis
Sprinklr
Fonctionnalités les mieux notées
Intégration des médias sociaux
Planification des publications
Rapports et analyses
Binary Fountain
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Meltwater
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de contenu
Gestion de plusieurs comptes
Rapports et analyses
Podium
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Chat et messagerie
Gestion de l'expérience client
AreTheyHappy
Fonctionnalités les mieux notées
Mesure des performances
Suivi des médias sociaux
Visualisation de données

Avis sur Reputation

Note moyenne

Note globale
4,4
Facilité d'utilisation
4,4
Service client
4,3
Fonctionnalités
4,2
Rapport qualité-prix
4,3

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
55%
4
34%
3
6%
2
3%
1
2%
Becca
Becca
Marketing Director (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Immobilier, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Reputation.com makes it easy to manage your business!

5,0 l’année dernière

Avantages :

I love being able to manage our multiple locations' listings and social media.

Inconvénients :

At times there can be challenges with initial setup, but the processes have improved.

Réponse de l'équipe de Reputation.com

l’année dernière

Hi Becca, Thank you so much fro taking time to share your experience with Reputation. We appreciate your feedback. Have a wonderful day!

Tyler
Social Media Specialist (É.-U.)
Marketing et publicité, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Wonderful Product with Great Flexibility

4,0 il y a 12 mois

Commentaires : I have had amazing experiences with Reputation. Sometimes there can be some small quirks or glitches in the software, but the benefits have absolutely outweighed the negatives. I have had other social media management platforms reach out, but no one has yet been able to offer everything that Reputation has.

Avantages :

I love the content library and user system! This makes Reputation stand out from all the other third-party social media softwares. This has allowed us to truly create content that is easily accessible to all users to be able to share with their social media audience. Reputation is always ever-expanding and constantly implementing new features!

Inconvénients :

The software can be glitchy every now and then, but overall this isn't such a detrimental issues.

Bryan
Director of Customer Relations (É.-U.)
Construction, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Reputation.com has helped us greatly refine our Customer Experience

5,0 il y a 4 semaines Nouveau

Commentaires : Since beginning to use Reputation, we have learned a large amount about how to use the platform to track customer feedback, utilize that for growth in the customer relations, as well as generate increased sales. Very easy to use and informative platform that any business that works with customers should impliment.

Avantages :

The ease of being able to track our Customer Experience and use that feedback to better assist our homeowners has driven an increase in sales, but also related to increased positive feedback.

Inconvénients :

Took a bit of time to understand the metrics and how to improve the scores, but the training modules are very useful in bridging that gap.

Tiffany
Digital Marketing Director (É.-U.)
Immobilier, 501–1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Neutral

2,0 il y a 3 ans

Commentaires : Dealing with accounting has been the worst experience I've ever had with any accounting team. I've been on this product for over a year now and not once have I received a correct invoice. The amount of time I've wasted going back with accounting is insane and they are not clear about what is wrong.

Avantages :

I love the reporting aspects. I am very happy being able to pull metrics on reviews and surveys. This really helps us make changes and improvements within our company. The word cloud and key word summary are the two most important surveys I have and they are proven very useful. The review response feature has also been very helpful and saved us a lot of time.

Inconvénients :

It seems that the functionality breaks semi-often. When we put out a survey the results don't always come in for us to see them. The social media tools could be better. I would love to see a planning/grid option for Instagram. This would help us manage this better. Also, the set up process for our survey program was very taxing. Plus their help desk was not very proactive about fixing the product for us. It can take weeks to get a survey functioning properly.

Ana
olm (É.-U.)
Automobile, 1 001–5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Reputation Review

5,0 le mois dernier Nouveau

Avantages :

I like the fact that reputation has so many tools within the software that can literally work with any company

Inconvénients :

only thing I did not like was the facebook integration to be able to communicate/ message/ respond to reviews and comments from customers