Description de Reputation

Reputation.com fournit une plateforme de gestion de la réputation en ligne pour les grandes entreprises multisites. La solution les aide à surveiller et à améliorer les notes et les avis en ligne, à améliorer l'expérience client et à générer du trafic, des visites et les recettes.

Qui utilise Reputation ?

Non fourni par l'éditeur

Où peut-on déployer Reputation ?

Basé sur le cloud
Sur site

À propos de l'éditeur

  • Reputation.com
  • Situé à Redwood City, É.-U.

Assistance Reputation

  • Support téléphonique

Pays disponibles

Allemagne, Canada, Inde, Royaume-Uni, États-Unis

Langues

anglais

À propos de l'éditeur

  • Reputation.com
  • Situé à Redwood City, É.-U.

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  • Support téléphonique

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Fonctionnalités - Reputation

  • Analyse de texte
  • Analyse des sentiments
  • Analyse des tendances
  • Collecte de données multicanal
  • Collecte de réponses hors ligne
  • Créateur d'enquêtes
  • Distribution multicanal
  • Engagement des clients
  • Enquêtes et feedback
  • Gestion de contenu
  • Gestion de l'expérience client
  • Gestion des campagnes
  • Gestion des commentaires
  • Gestion des commentaires négatifs
  • Gestion des enquêtes et sondages
  • Gestion des réponses
  • Génération d'avis
  • Importation et exportation de données
  • Intégrations de tiers
  • Modèles personnalisables
  • Outils de collaboration
  • Planification des publications
  • Rapports et analyses
  • Suivi de l'engagement
  • Suivi des marques
  • Suivi des médias sociaux
  • Surveillance des avis émis
  • Tableau de bord
  • Tableau de bord d'activités
  • Visualisation de données

Alternatives à Reputation

Plateforme de gestion de la réputation en ligne pour les établissements de santé et les PME.
AreTheyHappy est une plateforme des plus simples qui permet aux activités d'hôtellerie de gérer l'ensemble des sites d'avis et de réseaux sociaux au sein d'un espace unifié.
Hootsuite vous aide à développer votre marque, renforcer les relations avec vos clients et améliorer vos performances grâce aux médias sociaux.
Le logiciel aide les entreprises à gérer les évaluations et à y répondre, à stimuler les notations et les classements, et à recueillir des informations clés sur les clients.
The Unified Customer Experience Management Platform
Business Listings Management, Website Design and SEO, Digital Marketing, Social Media Marketing, Reviews, customer feedback and online
Actionable guest feedback that actually drives revenue. Voted #1 Guest Feedback Platform for Restaurants.
Solution de gestion des réseaux sociaux tout-en-un pour l'écoute sociale, la publication, le reporting, l'analyse comparative et l'engagement. En savoir plus sur Falcon.io
Facelift, élue solution de Social Media Management N°1, permet de centraliser et gérer toutes ses activités sur les réseaux sociaux. En savoir plus sur Facelift Cloud
La solution vous permet de recueillir les opinions de vos clients à tout moment de leur parcours.
Sprout Social propose des solutions d'engagement, de publication, d'analyse, de social listening et de reporting sur les réseaux sociaux pour les grandes marques et entreprises.
MailChimp vous donne les outils marketing nécessaires pour être vous-même sur une plus grande scène.
Trustmary met en relation les commentaires des clients, les avis des clients et le site web pour générer plus de conversions (prospects, ventes). Entièrement automatisé.

Avis sur Reputation

Note moyenne

Note globale
4,3
Facilité d'utilisation
4,4
Service client
4,3
Fonctionnalités
4,2
Rapport qualité-prix
4,2

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
53%
4
35%
3
6%
2
3%
1
2%
Becca
Becca
Marketing Director (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Immobilier, 201-500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Reputation.com makes it easy to manage your business!

5,0 il y a 9 mois

Avantages :

I love being able to manage our multiple locations' listings and social media.

Inconvénients :

At times there can be challenges with initial setup, but the processes have improved.

Réponse de l'équipe de Reputation.com

il y a 9 mois

Hi Becca, Thank you so much fro taking time to share your experience with Reputation. We appreciate your feedback. Have a wonderful day!

Matthew
Digital Marketing Manager (É.-U.)
Automobile, 501-1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

A Solid Partner For Your Business

5,0 il y a 2 semaines Nouveau

Commentaires : We've had a very positive experience with Reputation.com since inception. That is why we continue to open the door to new rooftops using this platform. It's easy to set-up, easy to use and they continue to look for progress with their platform. It's not a stale/static product by any stretch of the imagination.

Avantages :

Reputation.com has been a part of our portfolio for 6+ years and has expanded across multiple rooftops over those years. It's an easy to use and understand platform that continues to update and evolve its offerings to include the latest relevant information to help you monitor and manage your online listings, customer sentiment and social media pages.

Inconvénients :

As they expand the platform, it's become very built out versus what it was just a few years ago. Moving around in the platform isn't as easy as it once was, but that's most likely due to user error and comfortability with new features.

Tiffany
Digital Marketing Director (É.-U.)
Immobilier, 501-1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Neutral

2,0 il y a 3 ans

Commentaires : Dealing with accounting has been the worst experience I've ever had with any accounting team. I've been on this product for over a year now and not once have I received a correct invoice. The amount of time I've wasted going back with accounting is insane and they are not clear about what is wrong.

Avantages :

I love the reporting aspects. I am very happy being able to pull metrics on reviews and surveys. This really helps us make changes and improvements within our company. The word cloud and key word summary are the two most important surveys I have and they are proven very useful. The review response feature has also been very helpful and saved us a lot of time.

Inconvénients :

It seems that the functionality breaks semi-often. When we put out a survey the results don't always come in for us to see them. The social media tools could be better. I would love to see a planning/grid option for Instagram. This would help us manage this better. Also, the set up process for our survey program was very taxing. Plus their help desk was not very proactive about fixing the product for us. It can take weeks to get a survey functioning properly.

Aurora
OLM (É.-U.)
Automobile, 51-200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Reputation.com Makes the grade

5,0 il y a 3 mois

Avantages :

How it is organized, and how it helps me be more efficient by allowing me to manage all of my your social media activities easily, across all my locations, from a single platform.

Inconvénients :

Reputation.com is a very extensive product, so it can be overwhelming to learn it all at the adoption level. But as I used it more and more I have learned to make it my tools, and they have become invaluable! The integration with all the platforms - had a couple of glitches with a couple of the Social Media platforms at the beginning, but its functionality and the support team made sure it all came together.

Tyler
Social Media Specialist (É.-U.)
Marketing et publicité, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Wonderful Product with Great Flexibility

4,0 il y a 6 mois

Commentaires : I have had amazing experiences with Reputation. Sometimes there can be some small quirks or glitches in the software, but the benefits have absolutely outweighed the negatives. I have had other social media management platforms reach out, but no one has yet been able to offer everything that Reputation has.

Avantages :

I love the content library and user system! This makes Reputation stand out from all the other third-party social media softwares. This has allowed us to truly create content that is easily accessible to all users to be able to share with their social media audience. Reputation is always ever-expanding and constantly implementing new features!

Inconvénients :

The software can be glitchy every now and then, but overall this isn't such a detrimental issues.