15 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de MyLobby

L'éditeur redéfinit la façon dont les entreprises communiquent avec leurs visiteurs. La solution s'appuie sur une technologie innovante, facile à utiliser et adaptée aux exigences uniques de chaque entreprise. MyLobby fournit ce dont votre organisation a besoin pour fonctionner de manière optimale.

MyLobby est une solution de gestion des visiteurs qui automatise le processus d'enregistrement. La tablette interactive permet aux visiteurs de saisir leurs coordonnées et d'envoyer un SMS et un e-mail directement à l'hôte.

Qui utilise MyLobby ?

Les moyennes et grandes entreprises.

MyLobby Logiciel - 1
MyLobby Logiciel - 2
MyLobby Logiciel - 3
MyLobby Logiciel - 4
MyLobby Logiciel - 5

MyLobby ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

MyLobby

MyLobby

4,9 (14)
70,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
47
3
4,6 (14)
5,0 (14)
5,0 (14)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
35,95 €
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
52
3
4,8 (125)
4,6 (125)
4,8 (125)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à MyLobby

Vizito Gestion Des Visiteurs
Fonctionnalités les mieux notées
Alertes/Notifications
Emprunt et restitution en libre-service
Suivi des visiteurs
DoorFlow
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Honeywell Forge Visitor Management
Fonctionnalités les mieux notées
Alertes/Notifications
Emprunt et restitution en libre-service
Suivi des visiteurs
iLobby
Fonctionnalités les mieux notées
Authentification
Données en temps réel
Emprunt et restitution en libre-service
Nspace
Fonctionnalités les mieux notées
Contrôles/Permissions d'accès
Réservation d'espace
Réservation de bureau
GymMaster
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de membres
Renouvellement d'abonnements
Traitement des paiements
OfficeSpace
Fonctionnalités les mieux notées
Réservation d'espace
Réservation de bureau
Réservation en ligne
Engage
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des badges
Gestion des inscriptions
Suivi des visiteurs
EVA Check-in
Fonctionnalités les mieux notées
Alertes/Notifications
Emprunt et restitution en libre-service
Rapports et statistiques

Avis sur MyLobby

Note moyenne

Note globale
4,9
Facilité d'utilisation
4,6
Service client
5,0
Fonctionnalités
4,9
Rapport qualité-prix
5,0

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
93%
4
7%
Abdelrahman
Abdelrahman
Script Writer and Editor (Égypte)
Utilisateur LinkedIn vérifié
, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

MyLobby actually takes a very good care of their customers' overall satisfaction. Highly recommended

5,0 il y a 7 ans

Avantages :

-Configuration possibilities. -Their amazing and very friendly developers. -Easiness and compliance. -Meeting good quality expectations.

Réponse de l'équipe de AutomateWorkflow.com

il y a 7 ans

Thanks for your review. We love hearing back from our customers and we will always work on improving our product.

Fernanda
Owner (Canada)
Hôtellerie, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

MyLobby Visitor Management

5,0 il y a 9 mois

Commentaires : Great my members love it!

Avantages :

Practicality, easy to use, great customer care.

Inconvénients :

No complaints at the moment. I am happy with the product.

Nick
System Administrator (É.-U.)
Hôtellerie, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Streamlined Visitor Management

5,0 il y a 9 mois

Commentaires : Made managing a stream of visitors much more manageable, and helped us direct visitors more effectively. As a result were able to track all of the KPI's from the purpose of your visit, when they arrive and and the total duration

Avantages :

Efficient visitor data capture, responsive support, customizable questions, real-time alerts

Inconvénients :

Deployment could be a bit smoother. But it got handled by Vendor quite professionally

Edgar
Innovation and Technology Manager (É.-U.)
Administration publique, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Streamlining Visitor Experience: A Review of MyLobby for Housing Services"

5,0 il y a 11 mois

Commentaires : we highly recommend MyLobby as a reliable and effective solution for streamlining visitors. The benefits it offers, coupled with exceptional customer service, have significantly improved our efficiency, visitor satisfaction, and overall service delivery.

Avantages :

Its ability to streamline the visitor experience, provide real-time staff notifications, seamlessly integrate with our workflows, offer customized data collection, and enhance visitor satisfaction have made MyLobby an indispensable tool for our services. However, what truly sets them apart is the exceptional customer service provided by their team. Their dedication to understanding our unique requirements and going above and beyond to adapt their services to meet our specific needs has been truly remarkable. This outstanding level of customer service has solidified our trust in MyLobby and made our experience with them even more exceptional.

Inconvénients :

One notable drawback is the limited options available for building forms/questionnaires. We have found that the current options provided by the product could be more robust and flexible, making it easier to create tailored questionnaires to gather specific visitor information.Additionally, we have identified some limitations in the interface of the product. While it is functional and user-friendly, an upgrade to the interface would greatly enhance the overall user experience. A more modern and intuitive interface would not only improve aesthetics but also contribute to increased efficiency and ease of use for both staff and visitors.

Nicholas
Systems Administrator (É.-U.)
Relations gouvernementales, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

MyLobby made my Day

5,0 il y a 8 mois

Commentaires : We initially got this product for COVID screening and temp scanning but we have been able to move away from that and make this a self check-in system to help speed up the clients experience and cut down wait time.

Avantages :

Ease of use and ability to make it fit our needs for check in process. They were able to listen to what we wanted and custom make a website that tied into the check in system. That is what is display on the TV's in our lobby so clients can see where their place in line is and status.

Inconvénients :

No real complaint but automatic reports sometime is hard to clear out.