Pour qui ?

With a pioneering technology we offer an all-in-one solution for events & venues to sell more, faster and easier whilst successfully master access control without the need for costly hardware.

Notes moyennes

19 avis
  • Note globale 4.9/5
  • Facilité d'utilisation 4.8/5
  • Service client 4.9/5
  • Fonctionnalités 4.7/5
  • Rapport qualité-prix 4.9/5

Informations sur le produit

  • Version gratuite Oui
  • Essai gratuit Oui
  • Déploiement Cloud, SaaS, web
    Mobile (iOS natif)
    Mobile (Android natif)
  • Formation Formation présentielle
    Formation en ligne en direct
  • Ressources d'aide Support en horaire de bureau
    En ligne

Informations sur l'éditeur

  • TicketCo
  • https://start.ticketco.events/uk
  • Fondé en 2013

En savoir plus sur TicketCo

TicketCo is the only solution for events and venues that has succeeded in eliminating the superfluous and time-consuming elements of event payments. Our services are online ticketing, omnichannel ticketing, e-Commerce event sales solution and TicketCo Cashless.

We help you increase sales with lightning fast payments, cut costs without the need for costly ticket printing or verification equipment and drive incremental revenue by seamlessly integrating ticketing with goods sold and much more.

TicketCo - Fonctionnalités

  • Billetterie en ligne
  • Billetterie mobile
  • Billetterie sur place
  • Borne de billeterie
  • Cartes d'abonnement
  • Courtage de billets
  • Gestion de site web
  • Gestion des concessions
  • Gestion des données client
  • Gestion des employés
  • Gestion des promotions
  • Impression à domicile
  • Lecture de codes-barres et de tickets
  • Plan de salle
  • Point de vente
  • Réservations de billets
  • Billetterie
  • Budgétisation
  • Conférences/Conventions
  • Enquêtes et feedback
  • Gamification
  • Gestion des badges
  • Gestion des bénévoles
  • Gestion des expositions et des fournisseurs
  • Gestion des parrainages
  • Gestion des réservations groupées de chambres
  • Mariages et fêtes
  • Promotion sur les médias sociaux
  • Accréditation des invités
  • CRM
  • Gestion des artistes
  • Gestion des bénévoles
  • Gestion des contrats
  • Gestion des fournisseurs
  • Gestion des informations d'identification
  • Gestion des transports
  • Lecture de codes-barres et de tickets
  • Planification de tournage
  • Planification du personnel
  • Pour festivals de cinéma
  • Pour festivals de musique
  • Facturation
  • Gestion des clients
  • Gestion des contrats
  • Gestion des participants
  • Gestion des produits alimentaires
  • Gestion des ressources
  • Gestion des réservations
  • Gestion des ventes
  • Gestion des événements
  • Gestion du personnel
  • Installations multiples

Logiciels les + demandés

Avis les plus utiles sur TicketCo

Very satisfied with the website and the overall use.

Publié le 06/10/2017
Elma C.
Program Consultant
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5/5
Facilité d'utilisation
5/5
Fonctionnalités
5/5
Support client
5/5
Rapport qualité-prix

Avantages: Easy to use. You are in charge all the time. No need to contact support so that they do it for you. You are the boss.

Réponse de l'éditeur

envoyé par TicketCo UK le 10/10/2017

Thank you Elma for your review, and it's great to hear you are pleased with the product and the experience!

Efficient and modern

Publié le 15/10/2018
Isak n solli I.
Head of Finance
Musique, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5/5
Facilité d'utilisation
4/5
Fonctionnalités
5/5
Support client
4/5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: TicketCo is the best ticket management system on the market. Basicly no down-time, highly professional customer service and a fair price makes the tool desireable for any event manager.

Avantages: TicketCo allowed us to focus on our events, and not the logistics related to tickets. The cloud based technology ensured that any modifications on the events were implemented just with a click. The admin sites are user friendly and easy to navigate through, with many good features.

Inconvénients: Some functionalities were not optimal considering multiple events at one time. One should also be able to restrict what sales personell are allowed to see related to remaining volume and sales volume in the app.

Réponse de l'éditeur

envoyé par TicketCo le 17/10/2018

Hi Isak!

Thank you very much for such a splendid review! We are very happy to hear you are pleased with the solution!

And also thank you for the constructive feedback. We are always aiming to improve for our clients and will take on board what you mentioned. Thank you / The TicketCo Team

Ticketco is it

Publié le 19/12/2019
Nicholas A.
Web and social media
Musique, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5/5
Facilité d'utilisation
5/5
Fonctionnalités
5/5
Support client
5/5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: The times I needed support, I got it asap. But really it is very plug an d play and easy to set up

Avantages: It is very easy to work with and create events, tickets, etc.

Inconvénients: Nothing yet. Now I have been using the system for a few months and have nothing to postpone on the system, please contact me if you want to hear more about my experience

Werry good program

Publié le 01/07/2018
Jan helge N.
Dagli leder
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
4/5
Note globale
4/5
Facilité d'utilisation
5/5
Fonctionnalités
5/5
Support client
5/5
Rapport qualité-prix

Avantages: The sales reports and the overview are great, there are great reports.
Something more difficult to post free tickets to many different customers.
should have been a feature that could send out to 100 such as four tickets, where you could paste the email addresses of the various 100 at one time.
Or I think this works excellent.

Inconvénients: When I send out many sponsorship tickets, it's not easy. could be sent to many at once, to different email addresses

Réponse de l'éditeur

envoyé par TicketCo le 03/07/2018

Thank you Jan! We take your feedback on board and will aim to increase the flexibility of managing guestlists in coming developments.

Easy to use

Publié le 14/12/2019
Alf M.
Chairman
Musique, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5/5
Facilité d'utilisation
5/5
Fonctionnalités
5/5
Support client
5/5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Avantages: Easy to use for smaller organizers and easy to connect to Facebook page

Inconvénients: Could have been better help page to see how the page gets before publishing

Lire d'autres avis