Dialpad Contact Center

Qui utilise Dialpad Contact Center ?

Support teams who are looking for a cost-effective, intuitive, cloud-based call center solution.

Description de Dialpad Contact Center

Easy to set up, easy to use. Affordable, feature-packed, cloud-based. Dialpad's call center software improves customer experience and agent effectiveness, resulting in better conversations. Monitor and coach agents from anywhere with robust analytics dashboards. Automate tasks and capture insights to save time. Improve CSAT, FCR, close tickets, and keep your customers happy. Use real time recommendations to boost agent confidence and give them answers they need to help customers in the moment.

Informations sur Dialpad Contact Center

Dialpad

https://dialpad.com/

Fondé en 2015

Vidéo de Dialpad Contact Center
Play
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Présentation des tarifs de Dialpad Contact Center

Dialpad Contact Center n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. La version payante de Dialpad Contact Center est disponible à partir de 75,00 $US/mois.


À partir de

75,00 $US/mois

Version gratuite

Non

Essai gratuit

Oui

Déploiement et prise en charge de Dialpad Contact Center

Ressources d'aide

  • Service de support permanent (réponse directe)
  • Support en horaire de bureau
  • En ligne

Déploiement

  • Installation (Mac)
  • Cloud, SaaS, web
  • Installation (Windows)
  • Mobile (iOS natif)
  • Mobile (Android natif)

Formation

  • Formation présentielle
  • Formation en ligne en direct
  • Documentation

Dialpad Contact Center - Fonctionnalités

  • Centre d'appel mixte
  • Centre d'appels entrants
  • Centre d'appels sortants
  • Chat en temps réel
  • Enregistrement des appels
  • Gestion de la remontée des problèmes
  • Gestion des campagnes
  • Gestion des listes d'attente
  • Journalisation des appels
  • Mode progressif (progressive dialer)
  • Numéroteur manuel
  • Numéroteur prédictif (predictive dialer)
  • Rapports et analyses
  • Scripts d'appel
  • Serveur vocal interactif (SVI)

Logiciels pour call center : afficher la liste complète

Dialpad Contact Center - Alternatives

Plus d'alternatives à Dialpad Contact Center

Avis sur Dialpad Contact Center

Lire tous les avis

Note globale

4,5/5

Note moyenne

Facilité d'utilisation 4,5
Service client 4,1
Fonctionnalités 4,5
Rapport qualité-prix 4,1

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Utilisateur vérifié
Co-Founder
Relations publiques et communications, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    Sans note
  • Rapport qualité-prix
    3 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 25/04/2019

"Modern and well designed"

Avantages: Really like the user interface and design of the platform. Feels fresh and modern. Definitely the best I've seen in this space.

Inconvénients: Seems like there is some lag when speaking to people. I don't know why.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 25/04/2019
Silvia T.
Customer Support
Gestion de l'enseignement, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 28/08/2020

"BEST APPLICATION TO WORK IN SALES!"

Commentaires: I have been working with dialpad since 3 years ago and it has been very useful and very easy!

Avantages: Dialpad is a very good application for calling and for working in a sales department. You have the opportunity of calling back the people who is calling you and you never lose possible customers because you can always call them back. It has a lot of options like recording the calls, measuring the number of missed calls, etc! It is very easy, intuitive and agile! Thanks Dialpad team!

Inconvénients: The only thing I don't like about dialpad is that it is very difficult to transcript the voice messages that the customers left if the voice mail (to say something wrong)!

  • Source de l'avis 
  • Publié le 28/08/2020
Shade Y.
country product manager
Gestion de l'enseignement, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    4 /5
  • Rapport qualité-prix
    4 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 28/09/2020

"best service for telemarketing"

Commentaires: it's the best choice for home offce and works great with large teams

Avantages: this software is very easy to use and also allows the user to have access everywhere they are with their laptop or PC unlike other apps that can only be used in the office, so it was a great prek during the pandemic time with home office

Inconvénients: download and the process to run the software was very slow, but the contcat ceter replied very fast and helped us make the transition easy

  • Source de l'avis 
  • Publié le 28/09/2020
Karli B.
Vendor Operations
Produits alimentaires, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    3 /5
  • Facilité d'utilisation
    3 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    4 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 18/07/2019

"Gets the job done"

Commentaires: Gets the job done!

Avantages: I like that I don't have to give my personal number to clients and that I can use it for texting too.

Inconvénients: I get lots of spam calls. I also feel like my recent calls list doesn't update immediately or isn't accurate.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 18/07/2019
Ian M.
Head of Customer Success
Logistique et chaîne d'approvisionnement, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    3 /5
  • Support client
    3 /5
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    7/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 30/07/2020

"Great interface but could improve integrations"

Commentaires: It is a great tool for handling calls and texts, but the lack of integrations may end up becoming a dealbreaker as we consolidate and streamline our tools if we can find something that will better integrate with Front.

Avantages: The interface is very user friendly and easy to learn. Great feed of recorded calls and texts to see communication history with contacts.

Inconvénients: Number one biggest issue is that text messages cannot integrate into Front to be handled there. Better Front integration for that specifically and in general would be a game changer for us. Would be great if names would update in Dialpad for the contact center from the Hubspot integration as well. Finally, it also often defaults to personal contacts over contact center contacts, which can make team collaboration more difficult.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 30/07/2020