Hub

Hub

par Pancentric Digital

Qui utilise Hub ?

Services financiers, courtage, services d'assurance, services de ressources humaines, services de santé, organisations multirégionales ou multinationales

Description de Hub

Le Hub est un portail intranet polyvalent et une solution de collaboration qui vous aide à stimuler la motivation des collaborateurs, à partager des nouvelles et des ressources, et à communiquer plus efficacement au sein d'un espace de travail numérique sécurisé. Connectez les employés sans effort sur plusieurs sites, gérez les charges de travail et les tâches de manière plus efficace et rassemblez vos commentaires à l'aide de sondages et d'enquêtes. Chaque Hub est unique, avec des fonctionnalités et une personnalisation complètement personnalisables. Vos besoins sont écoutés pour adapter les fonctionnalités à votre entreprise.

Informations sur Hub

Pancentric Digital

https://www.pancentric.com/what-we-do/email-and-communications/

Fondé en 2003

Prix de Hub

Hub n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit.

Version gratuite

Non

Essai gratuit

Oui

Déploiement

Cloud, SaaS, web

Formation

Formation présentielle

Formation en ligne en direct

Documentation

Ressources d'aide

Support en horaire de bureau

En ligne

Hub - Fonctionnalités

Logiciels d'employee advocacy
Blogs
Calendrier des événements
Chat et messagerie
Conférences audio et vidéo
Enquêtes et feedback
Fil d'activités et d'actualités
Gestion des connaissances
Gestion des newsletters
Partage des fichiers
Répertoire d'employés
Benchmarking
Gestion des commentaires négatifs
Gestion des objectifs
Gestion des performances
Reconnaissance des employés
Sondages d'opinion
Accès mobile
Alertes/Notifications
Appels audio
Chat en temps réel
Conférences vidéo
Enquêtes et feedback
Fil d'activités et d'actualités
Fils de discussion
Gestion des tâches
Intégration de tiers
Partage des fichiers
Recherche
Base de données des employés
Blogs
Chat en temps réel
Conférences vidéo
Fil d'activités et d'actualités
Gestion des enquêtes et sondages
Gestion des newsletters
Gestion des réunions
Partage d'écran
Photos des employés
Chat et messagerie
Enquêtes et feedback
Fil d'activités et d'actualités
Gestion de contenu
Gestion des calendriers
Gestion des connaissances
Gestion des documents
Gestion des tâches
Partage des fichiers
Répertoire d'employés
Chat en temps réel
Collaboration
Gestion de contenu
Gestion des documents
Partage des fichiers
Recherche
Blogs
Discussions et forums
Fil d'activités et d'actualités
Gestion de contenu
Gestion de la base de connaissances
Gestion des calendriers
Gestion des stratégies
Recherche
Wiki
Brainstorming
Conférences vidéo
Correction en temps réel
Forums de discussion
Gestion de contenu
Gestion de projets
Gestion de versions
Gestion des calendriers
Gestion des contacts
Gestion des documents
Gestion des tâches

Avis sur Hub

Afficher 5 avis sur 5

Note globale
4/5
Facilité d'utilisation
3,8/5
Service client
4,8/5
Fonctionnalités
4/5
Rapport qualité-prix
4,2/5
Robyn H.
Senior Marketing Person
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    Sans note
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 14/11/2017

"A great tool for communicating what's going with all staff and keeping everyone up to date. "

Avantages: The ability to set up groups and appoint tasks to group members, the ability to send out group emails to all staff.

Inconvénients: Can be hard to use and find your way around if you haven't had necessary training. Main carousel image sizes are slightly different to sizes used for page headers, this means if we want to add something new to the carousel we would have to create two different images to accommodate the different size constraints.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Pancentric Digital le 15/11/2017

Thanks for your feedback Robyn!
Great to hear you are finding the Task Manager tool useful for your project and workload management.
Thank you for your comments on the carousel image sizes - we've logged this and our developers will be working on this shortly to make both work with the same size image to make things easier for you. :)

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 14/11/2017
David F.
COO
Informatique et sécurité réseau, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    4/5
  • Rapport qualité-prix
    4/5
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 14/04/2020

"Hub"

Commentaires: A good partner to work with

Avantages: We find the product very flexible and can input into the road map. We use it as a collaboration tool with our customers and we can brand it individually for them.

Inconvénients: You do need some training to get up and running, but it is pretty intuitive once you understand the solution structure

Réponse de l'éditeur

envoyé par Pancentric Digital le 15/04/2020

Hi David.
Many thanks for your review. Great to hear you love the features and flexibility of the Hub, especially the customisable branding for each intranet environment.

We understand that intranet training can sometimes be a bit of a pain because it takes up a little time, but we're glad you've found it useful and been able to maximise your Hub because of it.

If you have any ideas for any enhancements, just drop us a line on our Client Hub and we'll see if we can get them in our development pipeline :)

Thanks again for the review - very much appreciated.
Clare

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 14/04/2020
Helen N.
Internal Communications Executive
Eau/gaz/électricité, 501-1 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    3/5
  • Facilité d'utilisation
    3/5
  • Fonctionnalités
    3/5
  • Support client
    Sans note
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    6/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 15/04/2020

"The good, the bad and the ugly"

Commentaires: I am beginning to see more of the benefits now I am using it more

Avantages: It can be relatively easy to upload and edit certain items.

Inconvénients: I wish it was more dynamic and had a better design

Réponse de l'éditeur

envoyé par Pancentric Digital le 16/04/2020

Hi Helen, thanks for your review.
We're glad you're starting to see the benefits of The Hub.

We'd love you to get the most out of your intranet, so that you can really maximise the features you're using. One of our consultants is available for a chat or some quick training to show you some examples of how you can easily create slick, modern designs across your Hub, i.e. within your page and community themes, carousel images, folder icons etc.

We'd be more than happy to run a consultancy or training session with you to help you get to grips with The Hub's many features, and how you can utilise them to your advantage and really drive engagement by creating content that is fun, useful and looks great.

If you have any issues or just a question, you can always contact our support team on hubsupport@pancentric.com who will be happy to help.

Thanks again for the review.
Clare

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 15/04/2020
Daniel S.
CTO
Services financiers, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 15/11/2017

"Been using Pancentrics hub for many years now and every year we find more and more uses for it. "

Avantages: Its become an essential tool for our staff engagement and is so customisable that you feel like its part of your companies infrastructure. The team at Pancentric are top class and always happy to assist, discuss new features and implement change.

Inconvénients: We find that some of the administration options can be a bit clunky but the team are always happy to advise, help and in many cases make the change for us.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 15/11/2017
Teresa P.
Corporate Communications Specialist
Vente au détail, 10 001+ employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    3/5
  • Facilité d'utilisation
    2/5
  • Fonctionnalités
    2/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    3/5
  • Probabilité de recommander le produit
    5/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 19/07/2018

"The team at Pancentric is great. They are extremely responsive and helpful."

Avantages: I like the software is nimble -- it is easy to change things quickly. There are several useful features as well.

Inconvénients: I don't like how difficult it is to use the back end of the Hub. I think the process of creating new content is hard because the software is not as user friendly as it should be. It is not intuitive.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Pancentric Digital le 20/07/2018

Hi Teresa, thank you for your review. All customer feedback is extremely valuable, and we appreciate your honesty. Our development team are currently in the process of improving our UX and backend functionality to improve intuitiveness and ease of use, so when this new development is rolled out soon you should see an improvement that will make the backend quicker and easier to use.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 19/07/2018