Hub

par Pancentric Digital

Qui utilise Hub ?

Services financiers, courtage, services d'assurance, services de ressources humaines, services de santé, organisations multirégionales ou multinationales

Description de Hub

Le Hub est un portail intranet polyvalent et une solution de collaboration qui vous aide à stimuler la motivation des collaborateurs, à partager des nouvelles et des ressources, et à communiquer plus efficacement au sein d'un espace de travail numérique sécurisé. Connectez les employés sans effort sur plusieurs sites, gérez les charges de travail et les tâches de manière plus efficace et rassemblez vos commentaires à l'aide de sondages et d'enquêtes. Chaque Hub est unique, avec des fonctionnalités et une personnalisation complètement personnalisables. Vos besoins sont écoutés pour adapter les fonctionnalités à votre entreprise.

Informations sur Hub

Pancentric Digital

https://www.pancentric.com/what-we-do/email-and-communications/

Fondé en 2003

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Présentation des tarifs de Hub

Hub n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit.


Version gratuite

Non

Essai gratuit

Oui

Hub deployment and support

Ressources d'aide

  • Support en horaire de bureau
  • En ligne

Déploiement

  • Cloud, SaaS, web

Formation

  • Formation présentielle
  • Formation en ligne en direct
  • Documentation

Hub - Fonctionnalités

  • Blogs
  • Calendrier des événements
  • Chat et messagerie
  • Conférences audio et vidéo
  • Enquêtes et feedback
  • Fil d'activités et d'actualités
  • Gestion des connaissances
  • Gestion des newsletters
  • Partage des fichiers
  • Répertoire d'employés

Logiciels d'employee advocacy : afficher la liste complète

  • Benchmarking
  • Gestion des commentaires négatifs
  • Gestion des objectifs
  • Gestion des performances
  • Reconnaissance des employés
  • Sondages d'opinion

Logiciels d'engagement des collaborateurs : afficher la liste complète

  • Accès mobile
  • Alertes/Notifications
  • Appels audio
  • Chat en temps réel
  • Conférences vidéo
  • Enquêtes et feedback
  • Fil d'activités et d'actualités
  • Fils de discussion
  • Gestion des tâches
  • Intégration de tiers
  • Partage des fichiers
  • Recherche

Logiciels de communication d'équipe : afficher la liste complète

  • Base de données des employés
  • Blogs
  • Chat en temps réel
  • Conférences vidéo
  • Fil d'activités et d'actualités
  • Gestion des enquêtes et sondages
  • Gestion des newsletters
  • Gestion des réunions
  • Partage d'écran
  • Photos des employés

Logiciels de communication interne : afficher la liste complète

  • Chat et messagerie
  • Enquêtes et feedback
  • Fil d'activités et d'actualités
  • Gestion de contenu
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des connaissances
  • Gestion des documents
  • Gestion des tâches
  • Partage des fichiers
  • Répertoire d'employés

Logiciels de digital workplace : afficher la liste complète

  • Chat en temps réel
  • Collaboration
  • Gestion de contenu
  • Gestion des documents
  • Partage des fichiers
  • Recherche

Logiciels de portail web : afficher la liste complète

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  • Fil d'activités et d'actualités
  • Gestion de contenu
  • Gestion de la base de connaissances
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des stratégies
  • Recherche
  • Wiki

Logiciels intranet : afficher la liste complète

  • Brainstorming
  • Conférences vidéo
  • Correction en temps réel
  • Forums de discussion
  • Gestion de contenu
  • Gestion de projets
  • Gestion de versions
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des contacts
  • Gestion des documents
  • Gestion des tâches

Outils collaboratifs : afficher la liste complète

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Avis sur Hub

Read all reviews

Overall rating

4,2/5

Average score

Facilité d'utilisation 3,8
Service client 4,6
Fonctionnalités 4,3
Rapport qualité-prix 4,2

Review software

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Gisela L.
PSA
Services aux consommateurs, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 12/10/2020

"Excellent tool!"

Commentaires: Very pleasant!

Avantages: We love the Hub because it helps us keep connected among the different branches of the organization despite the physical distance.

Inconvénients: At the beginning we did not know how to connect with GSuite, but we solved it pretty quickly.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 12/10/2020
Amber W.
Director of Marketing
Marchés boursiers, 501-1 000 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    3 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 27/08/2020

"Great product at a great price"

Avantages: The product is versatile and visually-appealing, which is important with our internal audiences. Just about anything we dreamed of, it could do or will do in the near future. Our implementation lead is always available to help and offer suggestions.

Inconvénients: While it has high functionality, it is a bit difficult to master the technical components because it is just so vast.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 27/08/2020
Helen N.
Internal Communications Executive
Eau/gaz/électricité, 501-1 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    3 /5
  • Facilité d'utilisation
    3 /5
  • Fonctionnalités
    3 /5
  • Support client
    Sans note
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    6/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 15/04/2020

"The good, the bad and the ugly"

Commentaires: I am beginning to see more of the benefits now I am using it more

Avantages: It can be relatively easy to upload and edit certain items.

Inconvénients: I wish it was more dynamic and had a better design

Réponse de l'éditeur

envoyé par Pancentric Digital le 16/04/2020

Hi Helen, thanks for your review.
We're glad you're starting to see the benefits of The Hub.

We'd love you to get the most out of your intranet, so that you can really maximise the features you're using. One of our consultants is available for a chat or some quick training to show you some examples of how you can easily create slick, modern designs across your Hub, i.e. within your page and community themes, carousel images, folder icons etc.

We'd be more than happy to run a consultancy or training session with you to help you get to grips with The Hub's many features, and how you can utilise them to your advantage and really drive engagement by creating content that is fun, useful and looks great.

If you have any issues or just a question, you can always contact our support team on hubsupport@pancentric.com who will be happy to help.

Thanks again for the review.
Clare

  • Source de l'avis 
  • Publié le 15/04/2020
Jess E.
Community Manager
Recherche, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    4 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    4 /5
  • Rapport qualité-prix
    4 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    7/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 01/09/2020

"A really useful tool"

Commentaires: I really like its simplicity and ease of use. We had relatively basic requirements (no integration with our own systems) and therefore I wanted something that would be quick to develop. I was working on this project alone and my first enquiry email was sent to Pancentric on 13th July. Including the whole process of demos, questions and comparisons to other providers, the signing of the contract, the build and the training, it was ready to be rolled out to the whole company on 16th August, which I was very satisfied with.

Avantages: It's very easy to use, straight out of the box. You don't need to have a background in IT to be able to build the site as everything is very logical and therefore start to end is very quick.
A main selling point for me was the ability to have different interfaces ("communities") for different user types and also the ability to book meeting rooms - these were two functions that set Pancentric apart from other providers for me.
It is also easy to add-on new users at any time as you are paying for a range of users, whereas other providers I looked at meant you had to go through their support to add a new user as you paid for each individual

Inconvénients: The tools are a little clunky for editing text. It would be great if they had the formatting paint brush, like in Word, where you can easily copy other formats, as the Themes setting doesn't always work as it should.
The containers of the home page are set widths, and so although you can display anything you like and the options are good, the dimensions and layout are restricted.
There is no live chat or individual tagging function, but this is in development.
I was unaware that the build of the site came under "training" rather than "implementation", which increases the cost of development, and so communication on that could clearer.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 01/09/2020
David F.
COO
Informatique et sécurité réseau, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    4 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    4 /5
  • Rapport qualité-prix
    4 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 14/04/2020

"Hub"

Commentaires: A good partner to work with

Avantages: We find the product very flexible and can input into the road map. We use it as a collaboration tool with our customers and we can brand it individually for them.

Inconvénients: You do need some training to get up and running, but it is pretty intuitive once you understand the solution structure

Réponse de l'éditeur

envoyé par Pancentric Digital le 15/04/2020

Hi David.
Many thanks for your review. Great to hear you love the features and flexibility of the Hub, especially the customisable branding for each intranet environment.

We understand that intranet training can sometimes be a bit of a pain because it takes up a little time, but we're glad you've found it useful and been able to maximise your Hub because of it.

If you have any ideas for any enhancements, just drop us a line on our Client Hub and we'll see if we can get them in our development pipeline :)

Thanks again for the review - very much appreciated.
Clare

  • Source de l'avis 
  • Publié le 14/04/2020