17 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de OrderEase

LinkGreen simplifie et accélère l'achat et la vente en gros. Que vous travailliez dans le secteur des pépinières, de l'aménagement de pelouses et jardins, des serres et de la floriculture, de la décoration d'intérieur, du cannabis, de l'agriculture, de la sylviculture ou des matériaux de construction, LinkGreen a une solution adaptée à vos besoins. Découvrez comment des fonctionnalités, telles que le bureau de commande en ligne LinkGreens, la lecture des code-barres, le catalogue numérique et les applications mobiles pour les commerces de détail et les représentants commerciaux, peuvent aider votre entreprise à réaliser des économies de temps et d'argent dans votre processus de commande en gros.

Qui utilise OrderEase ?

Non fourni par l'éditeur

OrderEase Logiciel - 1
OrderEase Logiciel - 2
OrderEase Logiciel - 3

OrderEase ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

OrderEase

OrderEase

4,7 (13)
200,00 $CA
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
59
19
4,3 (13)
4,5 (13)
4,9 (13)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
0,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
369
14
4,0 (1 020)
4,1 (1 020)
3,8 (1 020)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à OrderEase

Odoo
Fonctionnalités les mieux notées
Contrôle du processus d'approbation
Suivi de la progression des tâches
Tableau kanban
RepZio
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Kentro
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des commandes
Gestion des stocks
Sécurité des données
OnPrintShop
Fonctionnalités les mieux notées
Configurateur de produits
Gestion de contenu
Gestion des commandes
Cloud ERP
Fonctionnalités les mieux notées
Facturation
Gestion financière
Suivi des frais
Perenso
Fonctionnalités les mieux notées
Importation et exportation de données
Rapports et analyses
Saisie de commande
OrderWise
Fonctionnalités les mieux notées
Achats et réceptions
Gestion des stocks
Traitement des commandes
ERPAG
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des stocks
Saisie de commande
Suivi de l'inventaire
SalesWarp
Fonctionnalités les mieux notées
Achats et réceptions
Gestion des commandes
Réceptions

Avis sur OrderEase

Note moyenne

Note globale
4,7
Facilité d'utilisation
4,3
Service client
4,9
Fonctionnalités
4,5
Rapport qualité-prix
4,5

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
69%
4
31%
Kaen
Sales/Marketing (É.-U.)
Vente en gros, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

The best customer support!

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : OrderEase treats you like you are their only customer. The training and follow they provide to our Sales Reps is great!

Avantages :

Easy to use, great customer service. Available on all our electronics.

Inconvénients :

Administrator(s) should be able to edit customer information

Derek
Derek
National Sales Manager - Canada (Canada)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Matériaux de construction, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Excellent service and easy set-up! I wouldn't hesitate to recommend LinkGreen.

4,0 il y a 6 ans

Commentaires : Easy way to get your catalogue online and make new customer connections!

Avantages :

The online catalogue is a great feature, it allow customers to virtually flip through our book and order right from the pages. The thing I like most is the ability to connect with connect with hundreds of business across North America - many who were otherwise unknown to us!

Inconvénients :

Occasionally, the software can be slow/glitchy... especially from an smart phone. I suggest you download the app, rather than logging in to the desktop site when you're on-the-road.

Phil
Director of sales and marketing (Canada)
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Overall good experience. Top notch customer service! but hard to get sales traction from.

5,0 il y a 6 ans

Commentaires : None so far but that doesn't mean there isn't any value here. This thing has potential but it needs to hit a critical mass in order to start functioning properly. Buyers and sellers need to become active participants. I notice I do not check my Link Green account often as the vast majority of my customers still order traditionally even though they are aware that I am on Link Green.

Avantages :

I like the fact that my catalogue is online and I don't need to send it if someones interested. After accepting an invitation they can browse through it immediately.

Inconvénients :

Every time a potential customer requests to view my products I cant see their profile as the are always "building their profiles" sometimes I accept based on a name. Sometimes I just ignore if I don't know anything about them and a relationship may never be established as I rarely revisit my emails. Please change this. Only let businesses reach out when they have a visible presence so we as buyers can vet them and see if they are a good fit for the business. People are creatures of habit. Even though I have accepted buyers through linkgreen, that were already established customers of mine, these buyers still opt to send me sales orders traditionally through fax or email. I think this platform has a lot of potential but its a slow process getting off of the ground.

Barb
Shipping coordinator. (Canada)
Agriculture, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

A great way to connect with new and old customers.

5,0 il y a 6 ans

Commentaires : We are connecting with new potential customers every day and when they do use it to order the ease of uploading the orders is wonderful.

Avantages :

The ease of uploading orders and the fact that our customers can see our products and pricing online.

Inconvénients :

The fact that not many of our customers are tech savy enough to use it. Also the format of looking at our products is not to all of our customers liking.

Mike
Inventory Management / Grower (Canada)
, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Nice laid out website

5,0 il y a 6 ans

Commentaires : Ultimately we will do what our customers want - So we have a few customers that only use Link Green and so we will accommodate them.

Avantages :

Ease of Use, searching for customers, customer grouping, how it looks from the customers view (plant groupings) - List view vs full detail view with pictures

Inconvénients :

the fact that it's another layer of software to use - Most people probably won't stop using their existing software and so are left to manage 2. Our customers tend to add on their orders...through this system each add on we would get charged - Even though its' really 1 order