15 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de Sparxo

Créez de meilleurs événements et vendez des billets directement sur votre site sans aucune redirection. Sparxo est approuvé par les producteurs d'événements qui se soucient de fidéliser la communauté autour de leur marque. La plateforme est facile à prendre en main et facile à utiliser, ce qui facilite la configuration des ventes de billets en ligne, l'inscription et l'enregistrement sur site. Intégrez des ventes de billets sur votre site web, concevez des pages d'accueil modernes et découvrez comment faire revenir vos clients grâce à des listes d'invités intelligentes. Sparxo est compatible avec les appareils mobiles et facile à utiliser.

Qui utilise Sparxo ?

Les organisations événementielles qui se soucient de leur marque et de leur communauté.

Sparxo Logiciel - 1
Sparxo Logiciel - 2
Sparxo Logiciel - 3
Sparxo Logiciel - 4

Sparxo ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Sparxo

Sparxo

4,7 (73)
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
49
3
4,6 (73)
4,6 (73)
4,7 (73)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
0,00 €
Version gratuite
Version d'essai gratuite
56
32
4,6 (5 113)
4,5 (5 113)
4,3 (5 113)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Sparxo

Eventbrite
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des inscriptions
Inscription en ligne
Planification des événements
Angage
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Gestion des participants
Mises à jour en temps réel
Nutickets
Fonctionnalités les mieux notées
Lecture de codes-barres/tickets
Planification des événements
Réservations de billets
EventTitans
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des inscriptions
Gestion des participants
Planification des événements
Raklet
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de membres
Traitement des cartes de crédit
Traitement des paiements
Eventdex
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des inscriptions
Gestion des participants
Inscription en ligne
Showpass
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Lecture de codes-barres/tickets
Réservations de billets
Accelevents
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des inscriptions
Gestion des participants
Inscription en ligne
vFairs
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des participants
Inscription en ligne
Stratégie de marque personnalisable

Avis sur Sparxo

Note moyenne

Note globale
4,7
Facilité d'utilisation
4,6
Service client
4,7
Fonctionnalités
4,5
Rapport qualité-prix
4,6

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
77%
4
19%
3
3%
1
1%
Samuel
Samuel
Marketing Communications Manager (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Easy to set up and to manage from beginning to end

5,0 il y a 6 ans

Commentaires : Increased ticket sales for charity events and the option to pass the fees on the event goer has saved us money over the last 2 years.

Avantages :

Ease to set up and manage event attendance. The splash page, website and facebook integration works seamlessly.

Inconvénients :

Lack of Salesforce integration and integration on other social channels. Wish that Sparxo could be more integrated with FB as well.

Réponse de l'équipe de Sparxo

il y a 6 ans

Hi Sam, Thank you so much for your time in leaving us a review! We greatly appreciate it. We are continuously working on improving our system! We are working on more integrations including Sales Force :) We will keep you updated. In terms of Facebook integration, we are working on a conversation with Facebook to be offered the same ability as the reference you have in mind which is a closed partnership. You can also find updated information about us in our Knowledge Base for instructions and overview: https://www.sparxo.com/knowledge-base/ Feel free to reach out to use via your dashboard chat or email at any time! Best, Crystle

Rebecca
Rebecca
Executive Director (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Gestion d'organisme à but non lucratif, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Great company, excellent customer service

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : The Sparxo customer service team is exceptional, to the point where they reached out during a low activity period of my organization to ensure they were meeting my needs. As someone who runs a volunteer non-profit, I highly appreciate the attention since I am not a high revenue customer!

Avantages :

The sparxo ticketing features make it easy to set up and launch events quickly. I can send emails to attendees directly from my dashboard, and track as ticket sales come in. I like how each event is customization, and I can choose to ask additional questions of my attendees. Post-event, I find use in downloading CSV files to understand my audience base and appreciate when Sparxo flags an attendee as new or reoccurring.

Inconvénients :

I hope that Sparxo will continue to work on its ability to merge and filter datasets of attendees, so I can download one CSV that displays all data across all events.

Réponse de l'équipe de Sparxo

il y a 2 ans

Thank you for your glowing review and support, Rebecca!

Kimberlea
Producer (É.-U.)
Événementiel, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Frustrating

1,0 il y a 6 ans

Commentaires : None

Inconvénients :

There is no automatic waitlist option, it is overly complicated to access guest lists, the software must have been created by someone with zero events experience as all common sense functionality is missing, the help pages are BLANK, and the customer service takes hours to respond and then is useless.

Réponse de l'équipe de Sparxo

il y a 6 ans

Hi Kimberlea, While your experience with us doesn't seem to have been stellar, I appreciate your honesty and willingness to leave feedback for us. We take pride in our customer service. I was unable to locate any communication on your account with us through email or Intercom. I apologize that it seems no one replied to you. We were in the process of moving our help FAQ to Knowledge Base which can be found here as we continue to update it: https://www.sparxo.com/knowledge-base/ In regards to Wait List, we do not have the exact feature as we want to build things right and well. Entire companies exist who only do Wait List and sell to ticketing platforms for integration. We do plan to build this in the future. There are customers who use our system with Wait List the way it is. I'm happy to walk you through it - it's very simple. I hope you reach out directly in the future with any questions. Our focus is to give you tools to own and grow your brand. Best, Crystle

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Gestion de l'enseignement, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

The best event ticketing platform

5,0 il y a 6 ans

Commentaires : I prefer to use Sparxo instead of any other ticketing platform. I think that the strength of the company is its team, because you have a 24/7 team that kindly helps you in any doubt or problem.

Avantages :

It's very easy to use and gives you a lot of alternatives to personalize your event guests. The support team are always there whenever you need it, and they help you in any doubt that you can have.

Inconvénients :

The app for check in isn't working for iOS 12. That could be a problem for iPhone user that have updated the software and they want to do the check in their cell phones.

Réponse de l'équipe de Sparxo

il y a 6 ans

Thank you so much for your honest and kind feedback. We have tested our Sparxo check-in app on iOS 12 and have not encountered any issues. However, we do not have any of the newest iPhones such as 10, X, or XS. By chance, do you have one of these newer phones? This would help us understand the issue so we can investigate it further to make sure it works. For iOS 12, we have tested it on iPhones 8, 7, and 6.

Eduardo
Eduardo
REALTOR® (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Immobilier, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Very customizable platform for beginners!

5,0 il y a 6 ans

Avantages :

The ability for nonprofits to take donations without a charge. Designing A Difference benefits by creating events and successfully keeping track of who is coming and when to let them know about the next event.

Inconvénients :

Can be complex with so many options but help is always there.

Réponse de l'équipe de Sparxo

il y a 6 ans

Hi Eduardo, Thank you so much for your time in leaving us a review! We greatly appreciate it. We are continuously working on improving our system! Appreciate your time and feedback. You can also find updated information about us in our Knowledge Base for instructions and overview: https://www.sparxo.com/knowledge-base/ Feel free to reach out to use via your dashboard chat or email at any time! Best, Crystle