Qui utilise Sparxo ?

Les organisations événementielles qui se soucient de leur marque et de leur communauté.

Description de Sparxo

Créez de meilleurs événements et vendez des billets directement sur votre site sans aucune redirection. Sparxo est approuvé par les producteurs d'événements qui se soucient de fidéliser la communauté autour de leur marque. La plateforme est facile à prendre en main et facile à utiliser, ce qui facilite la configuration des ventes de billets en ligne, l'inscription et l'enregistrement sur site. Intégrez des ventes de billets sur votre site web, concevez des pages d'accueil modernes et découvrez comment faire revenir vos clients grâce à des listes d'invités intelligentes. Sparxo est compatible avec les appareils mobiles et facile à utiliser.

Informations sur Sparxo

Sparxo

https://www.sparxo.com/

Fondé en 2014

Vidéo de Sparxo
Play
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Présentation des tarifs de Sparxo

Sparxo est disponible en version gratuite et propose un essai gratuit.


Version gratuite

Oui

Essai gratuit

Oui

Déploiement et prise en charge de Sparxo

Ressources d'aide

  • Service de support permanent (réponse directe)

Déploiement

  • Cloud, SaaS, web
  • Mobile (iOS natif)
  • Mobile (Android natif)

Formation

  • Formation présentielle
  • Formation en ligne en direct
  • Documentation

Sparxo - Fonctionnalités

  • Enquêtes et feedback
  • Entrée en libre-service
  • Formulaires personnalisables
  • Gestion des badges
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des contacts
  • Gestion du marketing
  • Inscription d'événements
  • Inscription de cours
  • Inscription de groupes
  • Inscription en ligne
  • Inscription sur place
  • Suivi des participants
  • Traitement des paiements
  • Traitement des remboursements

Logiciels d'inscription : afficher la liste complète

  • Billetterie en ligne
  • Billetterie mobile
  • Billetterie sur place
  • Borne de billeterie
  • Cartes d'abonnement
  • Courtage de billets
  • Gestion de site web
  • Gestion des concessions
  • Gestion des données client
  • Gestion des employés
  • Gestion des promotions
  • Impression à domicile
  • Lecture de codes-barres et de tickets
  • Plan de salle
  • Point de vente
  • Réservations de billets

Logiciels de billeterie : afficher la liste complète

  • Billetterie
  • Budgétisation
  • Conférences/Conventions
  • Enquêtes et feedback
  • Gamification
  • Gestion des badges
  • Gestion des bénévoles
  • Gestion des expositions et des fournisseurs
  • Gestion des parrainages
  • Gestion des réservations groupées de chambres
  • Mariages et fêtes
  • Promotion sur les médias sociaux

Logiciels de gestion d'événements : afficher la liste complète

  • Billetterie
  • Codes QR
  • Gestion de plusieurs événements
  • Gestion des listes d'invités
  • Importation et exportation de données
  • Impression de badges
  • Rapports et analyses
  • Recherche dans liste d'invités
  • Saisie de leads
  • Segmentation des participants
  • Synchronisation de données

Logiciels de gestion des invitations : afficher la liste complète

Sparxo - Alternatives

Plus d'alternatives à Sparxo

Avis sur Sparxo

Lire tous les avis

Note globale

4,7/5

Note moyenne

Facilité d'utilisation 4,5
Service client 4,7
Fonctionnalités 4,5
Rapport qualité-prix 4,5

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Écrivez votre avis !
Samuel B.
Marketing Communications Manager
11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 06/02/2018

"Easy to set up and to manage from beginning to end"

Commentaires: Increased ticket sales for charity events and the option to pass the fees on the event goer has saved us money over the last 2 years.

Avantages: Ease to set up and manage event attendance. The splash page, website and facebook integration works seamlessly.

Inconvénients: Lack of Salesforce integration and integration on other social channels. Wish that Sparxo could be more integrated with FB as well.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Sparxo le 29/03/2018

Hi Sam,

Thank you so much for your time in leaving us a review! We greatly appreciate it.

We are continuously working on improving our system! We are working on more integrations including Sales Force :) We will keep you updated.

In terms of Facebook integration, we are working on a conversation with Facebook to be offered the same ability as the reference you have in mind which is a closed partnership.

You can also find updated information about us in our Knowledge Base for instructions and overview: https://www.sparxo.com/knowledge-base/

Feel free to reach out to use via your dashboard chat or email at any time!

Best,
Crystle

  • Source de l'avis 
  • Publié le 06/02/2018
Utilisateur vérifié
Practicante Comercial de Cuidado Personal
Gestion de l'enseignement, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    4 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 22/10/2018

"The best event ticketing platform"

Commentaires: I prefer to use Sparxo instead of any other ticketing platform. I think that the strength of the company is its team, because you have a 24/7 team that kindly helps you in any doubt or problem.

Avantages: It's very easy to use and gives you a lot of alternatives to personalize your event guests. The support team are always there whenever you need it, and they help you in any doubt that you can have.

Inconvénients: The app for check in isn't working for iOS 12. That could be a problem for iPhone user that have updated the software and they want to do the check in their cell phones.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Sparxo le 23/10/2018

Thank you so much for your honest and kind feedback. We have tested our Sparxo check-in app on iOS 12 and have not encountered any issues. However, we do not have any of the newest iPhones such as 10, X, or XS. By chance, do you have one of these newer phones? This would help us understand the issue so we can investigate it further to make sure it works. For iOS 12, we have tested it on iPhones 8, 7, and 6.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 22/10/2018
Kimberlea K.
Producer
Événementiel, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    1 /5
  • Facilité d'utilisation
    1 /5
  • Fonctionnalités
    1 /5
  • Support client
    1 /5
  • Rapport qualité-prix
    1 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    0/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 12/02/2018

"Frustrating"

Commentaires: None

Inconvénients: There is no automatic waitlist option, it is overly complicated to access guest lists, the software must have been created by someone with zero events experience as all common sense functionality is missing, the help pages are BLANK, and the customer service takes hours to respond and then is useless.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Sparxo le 29/03/2018

Hi Kimberlea,

While your experience with us doesn't seem to have been stellar, I appreciate your honesty and willingness to leave feedback for us.

We take pride in our customer service. I was unable to locate any communication on your account with us through email or Intercom. I apologize that it seems no one replied to you.

We were in the process of moving our help FAQ to Knowledge Base which can be found here as we continue to update it: https://www.sparxo.com/knowledge-base/

In regards to Wait List, we do not have the exact feature as we want to build things right and well. Entire companies exist who only do Wait List and sell to ticketing platforms for integration. We do plan to build this in the future. There are customers who use our system with Wait List the way it is. I'm happy to walk you through it - it's very simple.

I hope you reach out directly in the future with any questions. Our focus is to give you tools to own and grow your brand.

Best,
Crystle

  • Source de l'avis 
  • Publié le 12/02/2018
Eduardo A.
REALTOR®
Immobilier, 201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    4 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 06/02/2018

"Very customizable platform for beginners!"

Avantages: The ability for nonprofits to take donations without a charge. Designing A Difference benefits by creating events and successfully keeping track of who is coming and when to let them know about the next event.

Inconvénients: Can be complex with so many options but help is always there.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Sparxo le 29/03/2018

Hi Eduardo,

Thank you so much for your time in leaving us a review! We greatly appreciate it.

We are continuously working on improving our system! Appreciate your time and feedback. You can also find updated information about us in our Knowledge Base for instructions and overview: https://www.sparxo.com/knowledge-base/

Feel free to reach out to use via your dashboard chat or email at any time!

Best,
Crystle

  • Source de l'avis 
  • Publié le 06/02/2018
Angela B.
Auto Restoration
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 06/02/2018

"We use SPARXO yearly and LOVE IT!"

Commentaires: Knowing good people. Dealing with the reps during all events is easy and friendly,never have an issue

Avantages: I like that everything is easy to access,change and update as needed,the way to contact all parties involved via Sparxo is amazing and does the work for you in a way!

Réponse de l'éditeur

envoyé par Sparxo le 29/03/2018

Hi Angela,

Thank you so much for your time in leaving us a review! We greatly appreciate it.

We are continuously working on improving our system! Appreciate your time and feedback. You can also find updated information about us in our Knowledge Base for instructions and overview: https://www.sparxo.com/knowledge-base/

Feel free to reach out to use via your dashboard chat or email at any time!

Best,
Crystle

  • Source de l'avis 
  • Publié le 06/02/2018