17 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de Common Areas

Common Areas a pour mission d'aider les équipes à accroître leur productivité. Cette solution accélère et simplifie les opérations impliquant vos effectifs, vos biens et vos processus. Avec la plateforme cloud de Common Areas, les solutions sont conçues de façon à rationaliser les domaines opérationnels tels que les ordres de travail, la maintenance préventive, les inspections de site, la gestion interactive des plans, le suivi des contrats, la gestion des documents, etc.

Qui utilise Common Areas ?

Pour les petites et moyennes entreprises dans des centaines de secteurs, notamment l'immobilier, la construction, l'éducation, le service public, l'agriculture, le secteur résidentiel, le transport, les organismes à but non lucratif, le commerce de détail, etc.

Common Areas Logiciel - 1
Common Areas Logiciel - 2
Common Areas Logiciel - 3
Common Areas Logiciel - 4
Common Areas Logiciel - 5

Common Areas ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Common Areas

Common Areas

5,0 (11)
49,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
109
3
4,9 (11)
4,9 (11)
5,0 (11)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
2 600,00 $AU
unique
Version gratuite
Version d'essai gratuite
54
Intégrations introuvables
4,2 (81)
4,4 (81)
4,5 (81)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Common Areas

MEX Maintenance
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des ordres de travail
Maintenance préventive
Planification de la maintenance
Google Sheets
Fonctionnalités les mieux notées
Contrôles/Permissions d'accès
Gestion des documents
Importation et exportation de données
Yardi Voyager
Fonctionnalités les mieux notées
Facturation
Gestion locative
Suivi des locations
Maintenance Care
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Gestion des ordres de travail
Maintenance préventive
Spacewell
Fonctionnalités les mieux notées
Alertes et remontée des problèmes
Gestion des ordres de travail
Rapports et analyses
Rosmiman
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
UpKeep
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des calendriers
Gestion des ordres de travail
Gestion des stocks
Corrigo
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
CARL Source
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des ordres de travail
Maintenance préventive
Rapports et statistiques

Avis sur Common Areas

Note moyenne

Note globale
5,0
Facilité d'utilisation
4,9
Service client
5,0
Fonctionnalités
4,9
Rapport qualité-prix
4,9

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
100%
Joseph
Joseph
Director Of Property Management (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Immobilier commercial, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Very cool app

5,0 il y a 6 ans

Avantages :

I have used the Common Areas basic app over the past few months and it has been helpful in coordinating work with the vendors who I use most. However recently we upgraded to the pro version of Common Areas and wow what a difference. Site inspections have never been easier, I know have all of my property and tenant information instantly accessible on my phone and interactive building plans on each site to top it all off. Very cool app.

Inconvénients :

Originally taking pictures on site walks was really slow and it made the process challenging, however that has gotten much better over the past couple of months. It also takes a while to get used to using the system and remembering to check-in, but the email notifications do help with that.

Réponse de l'équipe de Common Areas

il y a 4 ans

Hi Joseph, thank you for the wonderful review. We are thrilled to hear how Common Areas is helping you become more productive at Sanderson Real Estate Services.

Patrick
Owner (É.-U.)
Vins et spiritueux, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Facility maintenance and running a small business

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : As a business owner, there are so many things to deal with on a daily basis, so using Common Areas to keep track of our maintenance programs & problems that pop up has reassured me that these important areas are monitored and being taken care of.

Avantages :

It's easy to use, extremely versatile, and most importantly, my team actually uses it!

Inconvénients :

Not really a con, but we haven't integrated it with the production system we use that's specifically built for our industry (wineries), so I feel there's some additional functionality that we're not taking advantage of. This seems possible to do as the team at Common Areas seems very willing to help with integrations as long as the API is accessible.

Réponse de l'équipe de Common Areas

il y a 4 ans

Hi Patrick, thank you so much for the awesome review. Please let us know about any additional features that will benefit your innovative wine in cans business.

Brent
Director of Property Management (É.-U.)
Immobilier, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Certain Management review of Common Areas

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : So far, the experience has been significantly more than we expected. The entire team has been responsive, quick to provide us with solutions and the software has increased our productivity and ability to further grow our business to increase our market share.

Avantages :

The best thing about Common Areas was the flexibility it offered to us to allow customization on how our organization operates and uses this systems. The training and implementation closely follow in receiving high marks from our organization.

Inconvénients :

The inbox format is not functional enough for us to find it productive for our team.

Réponse de l'équipe de Common Areas

il y a 4 ans

Hi Brent, thank you again for the great review. We are excited to launch the Certain Management case study.

Konrad
Senior Director (É.-U.)
Immobilier, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Makes your property's physical vitals completely virtual

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : Exceeds expectations.

Avantages :

Ability to store and retrieve both data and property rich content and integrate other realtime data and information. Truly ahead of its time in proptechnology.

Inconvénients :

very minimal but would like to see more integration capabilities with other service providers and public data.

Réponse de l'équipe de Common Areas

il y a 4 ans

Hi Konrad, thank you so much for the awesome review. Please let us know about any additional features that will benefit Turton Commercial.

Matt
Senior Managing Director (É.-U.)
Immobilier, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Game Changing Platform

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : Common Areas is a great multi-functional platform. You are able to tailor it to your needs and make it as simple or as complex as you want. Any time we have a question the support at Common Areas is helpful and quick to respond. I anticipate we will continue to expand our use of Common Areas. I highly recommend their product.

Avantages :

Common Areas allow Los our team to communicate with ease. Our asset managers are able to easily analyze and compare maintenance reports which enables them to understand performance portfolio wide. From a brokerage standpoint it is easy to access all leases, abstracts etc.. for a project. We never miss critical dates that are approaching.

Inconvénients :

I have not had any negative issues with the software.

Réponse de l'équipe de Common Areas

il y a 4 ans

Hi Matt, thank you so much for the excellent review. Common Areas really enjoys working with Newmark Knight Frank.