Qui utilise Divvy ?

Toute entreprise qui a du mal à intégrer les dépenses à temps dans son système de comptabilité. Quelques heures à peine suffisent - pas des semaines.

Description de Divvy

Divvy est une plateforme de gestion des dépenses 100 % gratuite destinée aux entreprises pour gérer les paiements et les abonnements, établir des budgets stratégiques et éliminer les notes de frais. En intégrant le suivi en temps réel pour chaque transaction commerciale, Divvy fournit aux organisations un aperçu instantané de leurs dépenses. Avec Divvy, vous pouvez prendre des décisions éclairées sur les flux de trésorerie, réduire les pertes avant qu'elles ne surviennent et ne plus jamais devoir enregistrer un reçu. Divvy est aussi entièrement GRATUIT. Pour plus d'informations, visitez getdivvy.com.

Informations sur Divvy

Divvy

https://www.getdivvy.com

Fondé en 2017

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Présentation des tarifs de Divvy

Divvy est disponible en version gratuite et propose un essai gratuit.


Version gratuite

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Essai gratuit

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Déploiement et prise en charge de Divvy

Ressources d'aide

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  • Base de connaissances
  • Support téléphonique
  • Service de support 24/7 (réponse directe)
  • Chat

Déploiement

  • Cloud, SaaS, web
  • Android (mobile)
  • iPhone (mobile)
  • iPad (mobile)

Formation

  • Formation présentielle
  • En ligne en direct
  • Webinaires
  • Documentation

Divvy - Fonctionnalités

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  • Gestion de la trésorerie
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  • Gestion des collectes
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  • Gestion des flux de trésorerie
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  • Gestion des immobilisations
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  • Rapprochement bancaire
  • Rapprochement bancaire
  • Revenu et bilan comptable
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  • Traitement des cartes de crédit
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Logiciels de facturation : afficher la liste complète

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  • Gestion des fournisseurs
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Divvy - Alternatives

Plus d'alternatives à Divvy

Avis sur Divvy

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Note moyenne

Facilité d'utilisation 4,6
Service client 4,8
Fonctionnalités 4,5
Rapport qualité-prix 4,8

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Brett W.
Director of Finance
Hôtellerie, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 24/10/2019

"Great Company Spend & Budgeting Tool"

Commentaires: We wanted a solution for our different departments to have control over their spend while making sure we still had firm controls and oversight in place. Divvy met all those requirements for free.

Avantages: Divvy has a great budgeting tool that allows you to easily segment departments so that they are in control of their own spend. Their app is easy to use to keep track of reciepts and ensure your team is in compliance. Best of all everything is free.

Inconvénients: Getting set up and a credit line is a bit cumbersome as I have seen other companies have a much easier onboarding and offer higher levels of credit.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 24/10/2019
Jason C.
Chief Energy Officer
Études de marché, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 13/08/2020

"Show me your corporate card and I'll show you your company's future"

Commentaires: On a scale from 1-23 I'd give them a 23. It's the people that make Divvy what it is. I'd give the developers and engineers a standing ovation every day if I worked at Divvy. They have truly built a remarkable product, kinda like Comcast.

Avantages: Transparency when it comes to spending has shifted our company culture. People are now act more trustworthy with what they use the company card on. Any product that helps my company have a culture of openness & accountability will be a company I stick with for years to come. Cheers to Divvy on closing the gap of emotional and reactive spending & budgeting.

Inconvénients: I wish I could get my cards overnighted from the second I order them. #RichBusinessManProblems

  • Source de l'avis 
  • Publié le 13/08/2020
Caleb G.
Senior Accounting Manager
Administration publique, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 03/02/2021

"Divvy - Always Great Service with an Excellent App"

Commentaires: Divvy has allowed our organization to set more controls and give more responsibility to managers through use of individual budgets. Divvy also has transactions show up in the users transaction log instantaneously, making it easier for individuals to do all of their admin work right away.

Avantages: My favorite feature is the ability to control credit lines for individuals at any given time. If an employee who rarely uses the corporate card suddenly has a need, we can adjust accordingly.

Inconvénients: For the time being, Divvy doesn't integrate with our ERP, Netsuite. As such, I have to import into our ERP with CSVs which isn't ideal. Divvy is currently BETA testing an integration with Netsuite so we are patiently awaiting the full release of that.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 03/02/2021
Lindsey H.
Owner
Marketing et publicité, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    2 /5
  • Facilité d'utilisation
    3 /5
  • Fonctionnalités
    1 /5
  • Support client
    2 /5
  • Rapport qualité-prix
    3 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    2/10
  • Source de l'avis 
  • Source : SoftwareAdvice
  • Publié le 22/01/2020

"Should still be in Beta - has a long ways to go..."

Commentaires: I have always been a pretty early adopter for new platforms and I have to say, DivvyPay should still be in Beta Mode. Divvy - you could be great. Really really great. But you have a long ways to go. I’m rooting for you, but looking for other options in the meantime. Stop spending advertising dollars and fix your issues.

Avantages: - The virtual cards are BRILLIANT (1 of only 2 reasons I stay)
- The ease of classifications of transactions and how customizable they are, this a great thing for my accounting team! (2 of only 2 reasons I stay)
- The cards look nice
- Their customer service is responsive (They will not call you unless you are a new customer trying to get an account so do know that. There is no phone support after being a customer.)

Inconvénients: - The app is getting better, but still has very very limited features.
- The bill pay feature; run as fast as you can from this. I have a vendor that still has not been paid and I approved and funded the transaction over a month ago. Divvy has made this a manual process and they actually call ever vendor you add into the platform. They can’t call me for support - but sure will call my vendors. Every vendor I have tried this with has complained about how rude the people are who call and the turn around time is horrific. Stop calling my vendors - learn to do this via email or text like every other institute.
- Changing of banks - don’t do it. I am 5 days into this process with this very small task and it is still not complete. Again all manual. You call and request them to change your bank, they email you a form to fill out. Then you wait until they decide to email you a sign now document to fill out. Then you wait again. I have no idea what I am waiting for at this point. No follow up and nothing proactive unless you complain. Archaic. I have switched over every other service in a few clicks of a button - why can’t you all figure it out?
- Rewards - forget them. You can’t use them until you have been with the platform for a year. (No one tells you this when you sign up) and their prices are always more expensive then a simple google search. Plus they charge you a service fee every time you use the points on travel.

  • Source de l'avis 
  • Source : SoftwareAdvice
  • Publié le 22/01/2020
Chris R.
VP of Finance & Treasury
Télécommunications, 501-1 000 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 04/02/2021

"Divvy is great!"

Commentaires: Divvy has enabled us to proactively manage our credit card spend and streamline the user reporting as well as the related back-office processes.

Avantages: Innovative credit card/expense platform.

Inconvénients: Still early in development of administrator interface and advanced features, but maturing rapidly.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 04/02/2021