Qui utilise Divvy ?

Toute entreprise qui a du mal à intégrer les dépenses à temps dans son système de comptabilité. Quelques heures à peine suffisent - pas des semaines.

Description de Divvy

Divvy est une plateforme de gestion des dépenses 100 % gratuite destinée aux entreprises pour gérer les paiements et les abonnements, établir des budgets stratégiques et éliminer les notes de frais. En intégrant le suivi en temps réel pour chaque transaction commerciale, Divvy fournit aux organisations un aperçu instantané de leurs dépenses. Avec Divvy, vous pouvez prendre des décisions éclairées sur les flux de trésorerie, réduire les pertes avant qu'elles ne surviennent et ne plus jamais devoir enregistrer un reçu. Divvy est aussi entièrement GRATUIT. Pour plus d'informations, visitez getdivvy.com.

Informations sur Divvy

Divvy

https://www.getdivvy.com

Fondé en 2017

Prix de Divvy

Divvy est disponible en version gratuite et propose un essai gratuit.

Vidéo de Divvy
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Version gratuite

Oui

Essai gratuit

Oui

Déploiement

Installation (Mac)

Cloud, SaaS, web

Installation (Windows)

Mobile (iOS natif)

Mobile (Android natif)

Formation

Formation présentielle

Formation en ligne en direct

Webinaires

Documentation

Ressources d'aide

Service de support permanent (réponse directe)

Support en horaire de bureau

En ligne

Divvy - Fonctionnalités

  • Collectes
  • Comptabilité clients
  • Comptabilité fournisseurs
  • Facturation
  • Gestion de l'impôt
  • Gestion de la paie
  • Gestion de la trésorerie
  • Gestion des dépenses
  • Gestion des immobilisations
  • Grand livre général
  • Intégration des services comptables
  • Prise en compte des revenus
  • Rapprochement bancaire
  • Suivi des frais

Logiciels de cabinets comptables : afficher la liste complète

  • Base de données de contacts
  • Calculateur d'impôts
  • Facturation des dépenses imprévues
  • Facturation des projets
  • Facturation en ligne
  • Facturation récurrente et des abonnements
  • Facturation à l'heure
  • Factures personnalisables
  • Gestion des demandes de paiement
  • Paiements en ligne
  • Paiements mobiles
  • Portail de facturation
  • Prise en charge de plusieurs devises
  • Traitement des paiements

Logiciels de facturation : afficher la liste complète

  • Accès mobile
  • Alertes en temps réel
  • Booking Management
  • Gestion des restrictions
  • Gestion des stratégies
  • Rappels
  • Rapports et analyses
  • Réservation de voyage en ligne
  • Suivi des frais
  • Tableau de bord
  • Workflow d'approbation

Logiciels de gestion de voyages : afficher la liste complète

  • Analyse des dépenses
  • Budgétisation et prévision
  • Cartes prépayées
  • Contrôle des dépenses
  • Gestion des achats
  • Gestion des fournisseurs
  • Gestion des reçus
  • Prise en charge de plusieurs devises
  • Suivi des frais
  • Workflow d'approbation

Logiciels de gestion des dépenses : afficher la liste complète

  • Facturation
  • Gestion de projets
  • Gestion des clients
  • Gestion des documents
  • Gestion du personnel
  • Portail client
  • Pour les cabinets d'expertise comptable
  • Suivi des échéances
  • Suivi du temps
  • Workflow d'approbation

Logiciels de procédures comptables : afficher la liste complète

  • Bilan comptable
  • Budgétisation et prévision
  • Compte de résultat
  • Consolidation/regroupement
  • Contrôles/Permissions d'accès
  • Entreprises multiples
  • Gestion de la trésorerie
  • Grand livre général
  • Importation et exportation de données
  • Piste d'audit
  • Scénarios possibles

Logiciels de reporting financier : afficher la liste complète

  • Facturation
  • Gestion des remboursements
  • Suivi des activités
  • Suivi des frais
  • Suivi des projets
  • Suivi du temps
  • Suivi du temps par client
  • Suivi du temps par projet

Logiciels de suivi des notes de frais : afficher la liste complète

  • Contrôle des dépenses
  • Contrôle du processus d'approbation
  • Gestion des flux de travail
  • Gestion des remboursements
  • Gestion des reçus
  • Prise en charge de plusieurs devises
  • Suivi du temps et des dépenses

Logiciels pour notes de frais : afficher la liste complète

Divvy - Logiciels similaires

Plus d'alternatives à Divvy

Avis sur Divvy

Afficher 5 avis sur 130

Note globale
4,7/5
Facilité d'utilisation
4,6/5
Service client
4,8/5
Fonctionnalités
4,5/5
Rapport qualité-prix
4,8/5
Brett W.
Director of Finance
Hôtellerie, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 24/10/2019

"Great Company Spend & Budgeting Tool"

Commentaires: We wanted a solution for our different departments to have control over their spend while making sure we still had firm controls and oversight in place. Divvy met all those requirements for free.

Avantages: Divvy has a great budgeting tool that allows you to easily segment departments so that they are in control of their own spend. Their app is easy to use to keep track of reciepts and ensure your team is in compliance. Best of all everything is free.

Inconvénients: Getting set up and a credit line is a bit cumbersome as I have seen other companies have a much easier onboarding and offer higher levels of credit.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 24/10/2019
Jason C.
Chief Energy Officer
Études de marché, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 13/08/2020

"Show me your corporate card and I'll show you your company's future"

Commentaires: On a scale from 1-23 I'd give them a 23. It's the people that make Divvy what it is. I'd give the developers and engineers a standing ovation every day if I worked at Divvy. They have truly built a remarkable product, kinda like Comcast.

Avantages: Transparency when it comes to spending has shifted our company culture. People are now act more trustworthy with what they use the company card on. Any product that helps my company have a culture of openness & accountability will be a company I stick with for years to come. Cheers to Divvy on closing the gap of emotional and reactive spending & budgeting.

Inconvénients: I wish I could get my cards overnighted from the second I order them. #RichBusinessManProblems

  • Source de l'avis 
  • Publié le 13/08/2020
Lindsey H.
Owner
Marketing et publicité, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    2/5
  • Facilité d'utilisation
    3/5
  • Fonctionnalités
    1/5
  • Support client
    2/5
  • Rapport qualité-prix
    3/5
  • Probabilité de recommander le produit
    2/10
  • Source de l'avis 
  • Source : SoftwareAdvice
  • Publié le 22/01/2020

"Should still be in Beta - has a long ways to go..."

Commentaires: I have always been a pretty early adopter for new platforms and I have to say, DivvyPay should still be in Beta Mode. Divvy - you could be great. Really really great. But you have a long ways to go. I’m rooting for you, but looking for other options in the meantime. Stop spending advertising dollars and fix your issues.

Avantages: - The virtual cards are BRILLIANT (1 of only 2 reasons I stay)
- The ease of classifications of transactions and how customizable they are, this a great thing for my accounting team! (2 of only 2 reasons I stay)
- The cards look nice
- Their customer service is responsive (They will not call you unless you are a new customer trying to get an account so do know that. There is no phone support after being a customer.)

Inconvénients: - The app is getting better, but still has very very limited features.
- The bill pay feature; run as fast as you can from this. I have a vendor that still has not been paid and I approved and funded the transaction over a month ago. Divvy has made this a manual process and they actually call ever vendor you add into the platform. They can’t call me for support - but sure will call my vendors. Every vendor I have tried this with has complained about how rude the people are who call and the turn around time is horrific. Stop calling my vendors - learn to do this via email or text like every other institute.
- Changing of banks - don’t do it. I am 5 days into this process with this very small task and it is still not complete. Again all manual. You call and request them to change your bank, they email you a form to fill out. Then you wait until they decide to email you a sign now document to fill out. Then you wait again. I have no idea what I am waiting for at this point. No follow up and nothing proactive unless you complain. Archaic. I have switched over every other service in a few clicks of a button - why can’t you all figure it out?
- Rewards - forget them. You can’t use them until you have been with the platform for a year. (No one tells you this when you sign up) and their prices are always more expensive then a simple google search. Plus they charge you a service fee every time you use the points on travel.

  • Source de l'avis 
  • Source : SoftwareAdvice
  • Publié le 22/01/2020
Julieann P.
Finance
Gestion de l'enseignement, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 04/09/2020

"Happy Divvy user"

Commentaires: For both Admin and card holders, the whole experience is so fast and intuitive. Adoption was super easy, even for the people that didn't have the old software straight 2 years in. This has even made communications between regions and the National office more fun.

Avantages: Ease of use for cardholders and ease of data sync between software and card were revolutionary in our office.

Inconvénients: We're pretty sophisticated users and did not get everything we wanted out of the box. The software has been developing rapidly (and we have been able to help influence that) which makes it better. The gaps are closing. But the only true negative for us is that we dont' quite get it ALL the way we want it so far.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 04/09/2020
Miguel M.
Finance & Accouting Assistant
Services environnementaux, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 24/10/2019

"EXACTLY WHAT WE NEEDED!!!"

Commentaires: Their customer services is by far the best we have ever experienced. We use the live chat all the time and help get issues resolved right away. Also, they are constantly innovating, making processes more efficient and effective and take customer feedback seriously. Lots of the requests or comments I've had with them have turned into solutions within weeks. Everyone in our office loves Divvy and haven't had a single thing to complain about.

Avantages: For years we had wanted to get corporate cards for staff but did not want to take the risk of not having credit and approval controls like we do now with Divvy. The ease of use, simplicity, and thoughtfulness that comes with Divvy is why we love it. Oh and it's free!

Inconvénients: I have not had a single issue with them.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 24/10/2019