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Description de Freshteam

Freshteam est un système de suivi des candidatures qui aide les recruteurs à trouver, interviewer et recruter de grands talents. Freshteam permet aux recruteurs de créer des pages d'emploi, partager des offres d'emploi, solliciter des références d'employés, collaborer avec l'équipe d'embauche pour présélectionner les candidats, planifier des entrevues, recueillir des commentaires et faire des offres.

Informations sur Freshteam

Freshworks

https://www.freshteam.com

Fondé en 2010

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Présentation des tarifs de Freshteam

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Freshteam est disponible en version gratuite et propose un essai gratuit.


Version gratuite

Oui

Essai gratuit

Déploiement et prise en charge de Freshteam

Ressources d'aide

  • Service de support permanent (réponse directe)
  • Support en horaire de bureau
  • En ligne

Déploiement

  • Cloud, SaaS, web
  • Mobile (Android natif)

Formation

  • Formation en ligne en direct
  • Webinaires
  • Documentation

Freshteam - Fonctionnalités

  • Analyse de CV
  • Cabinets de recrutement
  • Gestion des flux de travail
  • Intégration des employés
  • Planification des entretiens
  • Portail libre-service
  • Publication d'offres d'emploi
  • Recherche de CV
  • Ressources humaines internes
  • Suivi des candidats
  • Vérification des antécédents
  • Évaluations

Logiciels ATS (Applicant Tracking System) : afficher la liste complète

  • Formulaires E-Verify et I-9
  • Formulaires électroniques
  • Gestion d'orientation du flux de travail
  • Gestion de la description des tâches
  • Gestion de la formation
  • Gestion des documents
  • Gestion des tâches
  • Manuel de l'employé
  • Portail libre-service
  • Signature électronique

Logiciels d'onboarding : afficher la liste complète

  • Collaboration
  • Fonction de glisser-déposer
  • Gestion de versions
  • Importation et exportation de données
  • Modèles
  • Photos des employés
  • Publication et partage
  • Éléments interactifs

Logiciels d'organigramme : afficher la liste complète

  • Contrôle du processus d'approbation
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des politiques de congés
  • Planification du personnel
  • Portail libre-service
  • Rapports sur les congés et les absences
  • Suivi FMLA

Logiciels de gestion des congés payés : afficher la liste complète

  • Définition d'objectifs
  • Gestion de la formation
  • Gestion des compétences
  • Gestion des performances
  • Gestion des rémunérations
  • Gestion du cycle de vie des employés
  • Gestion du recrutement
  • Intégration des employés
  • Planification de la relève
  • Plans de développement individuel

Logiciels de gestion des talents : afficher la liste complète

  • Analyse de CV
  • CRM
  • Cabinets de recrutement
  • Gestion des entretiens
  • Intégration des employés
  • Offre d'emploi
  • Portail libre-service
  • Publication d'offres d'emploi
  • Ressources humaines internes
  • Vérification des antécédents
  • Vérification des références
  • Évaluations

Logiciels de recrutement : afficher la liste complète

  • Base de données des employés
  • Feedback à 360 degrés
  • Gestion de la paie
  • Gestion des avantages
  • Gestion des congés
  • Gestion des performances
  • Gestion des rémunérations
  • Gestion du recrutement
  • Gestion du temps et des absences
  • Intégration des employés
  • Portail libre-service
  • Profils des employés
  • Suivi des candidatures

Logiciels de ressources humaines : afficher la liste complète

Freshteam - Alternatives

Plus d'alternatives à Freshteam

Avis sur Freshteam

Lire tous les avis

Note globale

4,2/5

Note moyenne

Facilité d'utilisation 4,4
Service client 4,2
Fonctionnalités 3,9
Rapport qualité-prix 3,9

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Utilisateur vérifié
Operative
Télécommunications, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 30/05/2018

"brought our company's HR team out of the stone age"

Commentaires: This software helped me to impress the HR team and my bosses. Within minutes of demonstration of the proof of Concept I setup (also took minutes), we transitioned from our old pencil and paper HR tracking system to using Freshteam.

Avantages: Our company used to do all hiring and HR work with pen and paper. This product has allowed us to intuitively automate most of that work away allowing for efficiencies for our small team that we never dreamed of. We are also very pleased with how integrated the solution is with our other Freshworks solutions. We are looking forward to growing our company with this tool

Inconvénients: It doesn't integrate into our SSO the way we would like. For example, we think it would be nice to be able to have new employees transition directly into our systems with a specific role when hired. We have also had some trouble getting DKIM to work properly with the email forwarding, but we only need to ask the support team for help. They've been very quick on the draw in the past and we know we just need to identify issues to get them resolved.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 30/05/2018
Ayleen A.
VP of Operations
Services et technologies de l'information, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    4 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 07/10/2020

"Easy onboarding, fast installation, very user friendly dashboards"

Commentaires: Overall we are satisfied with Freshteam. It has everything that we need and then some.

Avantages: Love the ease of use, setup, intuitive settings and user friendly dashboards. Very little explanation needed for this product. Freshteam covers pretty much everything our team needs to in terms of team management and on the recruiting end, we have been very pleasantly surprised by the ease of use and features. Freshworks as a whole is constantly coming up with new products and regularly updates and adds new features. They make sure their products are always improved.

Inconvénients: Customer service can take a while to respond. I believe their customer support team is based overseas so it may have to do with the time zone change, but getting in touch with someone fast can be hit or miss.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 07/10/2020
Parasar D.
Sr. HR Executive
Internet, 201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    1 /5
  • Facilité d'utilisation
    1 /5
  • Fonctionnalités
    1 /5
  • Support client
    1 /5
  • Rapport qualité-prix
    1 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    0/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 02/06/2020

"Poor / Pathetic / Worst"

Avantages: I haven't found any Pros till now even after paying this much amount

Inconvénients: (1) No Customer Support
(2) Testers can't find their bugs
(3) Developing team can't solve their bugs
(4) Every time they want you to prove your problem and share your recorded screen with them
(5) Emails of the candidate are not getting sync with there profile in freshteam, every time we need to check our mail for mail trail.
(6) you cannot upload a resume or offer letter in word format every time you need to convert I into pdf then only you can upload.
There are many more Cons but I guess this much will be enough to help you...

  • Source de l'avis 
  • Publié le 02/06/2020
Tiffani B.
Sales Professional
Recrutement, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    1 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    4 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    6/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 24/10/2020

"Inexpensive Applicant Tracking System"

Avantages: What I like most about the Freshteam software is the price point. I started my staffing firm at the beginning of 2020. Due to having a small budget and the effects of Covid-19, I needed an inexpensive software to use to grow my business. Once speaking with a representative I decided to signup to use the system.

Inconvénients: After signing up, I noticed a main feature that was missing in the package I signed up for, which was the ability to create jobs in different cities or states. I am currently limited to where I can post jobs.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 24/10/2020
Lisa D.
HR Manager
Services et technologies de l'information, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    4 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    4 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 13/10/2020

"A lot of good features"

Commentaires: The customer service is good. They really try to work and explain the system issues and come up with work arounds.

Avantages: We really like the parsing of resumes, the pushing of the job to multiple job boards and the ease of coordinating live job postings right on our site. The features within each candidate profile is robust and quite adaptable in terms of recording comments, uploading other types of documents, customizing statuses. It makes managing through multiple candidates easily.

Inconvénients: The ability to search keywords is not there. The program expects you to manually tag keywords to make them searchable or reportable in the future. That is very time consuming. They have a great feature that parses the keywords out, but those are not searchable (yet). Also importing resumes from a prior tracking system did not work well. We could not import our comments on each candidate profile from our old system.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 13/10/2020