Quiq Messaging Platform

Quiq Messaging Platform

par Quiq

Qui utilise Quiq Messaging Platform ?

Pour les organisations qui souhaitent permettre à leurs clients de les contacter sur les canaux de leur choix (messagerie et chat), lesquels sont plus rapides, plus pratiques et moins onéreux que les communications par téléphone ou e-mail.

Description de Quiq Messaging Platform

Quiq aide les marques à proposer à leurs clients des expériences client cohérentes avec des fonctionnalités de messagerie SMS/texte, de messagerie enrichie, de chat web et de réseaux sociaux. Grâce à la plateforme conversationnelle de Quiq, les entreprises peuvent facilement gérer des conversations commerciales et de service impliquant à la fois des bots et des agents. Pour plus d'informations sur Quiq, rendez-vous sur le site web de l'éditeur.

Informations sur Quiq Messaging Platform

Quiq

https://quiq.com/

Fondé en 2015

Prix de Quiq Messaging Platform

Quiq Messaging Platform n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. La version payante de Quiq Messaging Platform est disponible à partir de 6 000,00 $US.

À partir de

6 000,00 $US

Version gratuite

Non

Essai gratuit

Oui

Déploiement

Cloud, SaaS, web

Formation

Formation en ligne en direct

Webinaires

Documentation

Ressources d'aide

Service de support permanent (réponse directe)

Quiq Messaging Platform - Fonctionnalités

Logiciels de chat
Chat proactif
Ciblage géographique
Formulaire hors ligne
Intégration de tiers
Partage d'écran
Réponses préenregistrées
Stratégie de marque personnalisable
Suivi des visiteurs de sites web
Transferts/Routage
Centre d'appel
Chat et messagerie
Conférences audio et vidéo
Enregistrement des appels
Gestion des fax
Partage des fichiers
Reconnaissance SVI et vocale
Routage des appels
Automatisation des e-mails
Chat vidéo
Chatbot
Communication multicanal
Distribution de leads
Messagerie de groupe
Messagerie mobile
Planification des rendez-vous
Qualification de leads
Recommandations de produits
Segmentation du public
Transfert à un agent
Analytique
Collecte de commentaires
Contenu vidéo
Gamification
Gestion communautaire
Gestion de la communication
Gestion des désabonnements
Messagerie instantanée
Syndication de contenu
Alertes et remontée des problèmes
Assistant virtuel
Base de connaissances
Enquêtes et feedback
Gestion des centres d'appel
Gestion des e-mails
Gestion des flux de travail
Gestion des listes d'attente
Gestion des rendez-vous
Intégration des médias sociaux
Messagerie instantanée
Mesure des performances
Portail libre-service
Codes courts
Coupons mobiles
Envoi de SMS en masse
Gestion des contacts
Jeux concours par SMS
MMS
Messagerie bidirectionnelle
Messagerie planifiée
Mots-clés mobiles
Personnalisation de messages
Rapports et analyses
Sondages et votes
Centre d'appel mixte
Centre d'appels entrants
Centre d'appels sortants
Chat en temps réel
Enregistrement des appels
Gestion de la remontée des problèmes
Gestion des campagnes
Gestion des listes d'attente
Journalisation des appels
Mode progressif (progressive dialer)
Numéroteur manuel
Numéroteur prédictif (predictive dialer)
Rapports et analyses
Scripts d'appel
Serveur vocal interactif (SVI)
Aide contextuelle
Analyse des sentiments
Assistant virtuel
Bot pré-configuré
Chat sur écran
Composants recyclables
Développement sans code
Fonctions pour développeurs
Omnicanal
Prise en charge de plusieurs langues
Reconnaissance d'intention
Reconnaissance vocale
Synthèse vocale

Avis sur Quiq Messaging Platform

Afficher 5 avis sur 34

Note globale
4,6/5
Facilité d'utilisation
4,8/5
Service client
4,7/5
Fonctionnalités
4,4/5
Rapport qualité-prix
4,6/5
Ramil T.
Technical Support
Sécurité et enquêtes, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 08/04/2019

"The best chat portal!"

Commentaires: I have a five star experience with this software, this the best and so far.

Avantages: I work as a chat support in our company, I can say that this chat portal has a lot to offer compared to any other platforms we used to have. We have this text feature that our customer can chat with us even if they are not with their computers. Giving them the best experience possible with the help they want anytime anywhere. The dashboard itself is really cool, you can see all chat reports like average handling time, numbers of conversation and may more that helps in calculating our monthly statistics.

Inconvénients: So far, I can't see any down part on this software. I can say that this was developed perfectly.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 08/04/2019
Todd J.
Chief Lending Officer
Services financiers, 201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 13/08/2019

"Cyprus Text Implementation"

Commentaires: At our institution we did not have a texting or chat solution and we knew that it was something that we required given our type of business and our size. Quiq provided some answers to questions that we weren't even aware that we had. None of the other texting platforms had solutions for an entire contact center. We love the fact that the contact center can switch between text and chat, and that text can be an alternative to an inbound call. We also love that texting can be the primary communication medium for loan transactions because that is how borrowers want to communicate. This is a great company with wonderful customer service and people that really care about their clients. I feel like they are genuinely concerned about my success and will do anything possible to help me be successful.

Avantages: I like that the software seamlessly moves between text and chat depending on the device being used by the consumer. I can use the software for my entire call center, for outbound marketing, and for one on one interaction between loan officers and borrowers. I also like that the product appears to be on the cutting edge technologically. Some of the things we discussed involving Apple Business Chat and the road map make me very excited for the future of business text and chat.

Inconvénients: There is nothing that I like least about the software. Our only challenge at this point is deciding how we want to use it. I would suggest however that the implementation and initial training be a little more clear. However, because our institution didn't have a dedicated person to handle the initial implementation, I think the delay and confusion has been mostly our fault.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 13/08/2019
Utilisateur vérifié
Services & Events Manager
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    4/5
  • Rapport qualité-prix
    3/5
  • Probabilité de recommander le produit
    7/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 03/04/2018

"User friendly and convenient."

Commentaires: We haven't used it long enough to track benefits.

Avantages: I find the ease of use convenient. I was able to work from home when I was sick and this is also a plus.

Inconvénients: I would like it to tell me specifically why a text won't go. It took me the longest time to figure out that a phone number was entered incorrectly.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 03/04/2018
Jennifer B.
Guest Services Manager, North America
Loisirs, voyage et tourisme, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 12/08/2019

"Club Med "

Commentaires: Becoming more multichannel. Giving our clients more options to contact us outside of the phone.

Avantages: Ease of use-Very user friendly tool. We are able to train users quickly and efficiently with no issues.
Excellent customer service and support-The Quiq team is always available and willing to help us wherever needed.

Inconvénients: We are still relatively new to the platform and from what I have seen so far I have not run into any cons. This may be a case of not knowing what I don't know as I am still learning all that Quiq has to offer; however, I am not finding any cons at this point.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 12/08/2019
Tracy S.
VP Sales Operations, North America
Hôtellerie, 10 001+ employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 12/08/2019

"Quiq pilot to launch"

Commentaires: We were able to open 2 new channels SMS from our mobile app and Chat from our desktop website, we found that a tremendous number of our clients want to speak to us and transact in this way. From myself as the purchaser to the end users we have never encountered a roadblock that the team at Quiq couldn't resolve and in the most efficient way possible.

Avantages: The simplicity of use, ease of integration and the team support from all levels at Quiq to ensure our success.

Inconvénients: Seriously, I can't name one thing. Compared to our prior software this is a dream to work with.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 12/08/2019