18 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de elevio

Elevio rend vos produits plus faciles à apprendre. Amélioration de la rétention, tout en réduisant vos charges d'assistance. Ils réunissent votre offre d'assistance existante pour offrir une expérience tout-en-un à vos clients, en améliorant la formation de vos clients et en fournissant une assistance à la demande à vos clients, à l'endroit et au moment opportuns. Plus de 500 entreprises comme Atlassian, Heap, Adroll et Dell utilisent elevio pour améliorer l'éducation des clients et réduire les charges d'assistance. Profitez de la version d'essai gratuite de 14 jours

Qui utilise elevio ?

Des start-up aux entreprises, plus de 500 clients font confiance à elevio pour améliorer la formation produit et réduire les charges d'assistance.

elevio Logiciel - 1
elevio Logiciel - 2
elevio Logiciel - 3
elevio Logiciel - 4
elevio Logiciel - 5

elevio ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

elevio

elevio

4,6 (30)
99,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
75
22
4,7 (30)
4,6 (30)
4,7 (30)
VS.
Prix à partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
18,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
113
79
4,5 (3 377)
4,4 (3 377)
4,5 (3 377)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à elevio

Freshdesk
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des billets
Gestion des tickets de support
Messagerie client en temps réel
Help Scout
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de la base de connaissances
Gestion des billets
Gestion des tickets de support
UserVoice
Fonctionnalités les mieux notées
Champs personnalisables
Portail libre-service
Widgets
WalkMe
Fonctionnalités les mieux notées
Alerts/Escalation
Création de contenu
Rapports et analyses
Pendo
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de la communication
Rapports et analyses
Suivi et analyse de l'utilisation
HelpCrunch
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de la base de connaissances
Gestion des contacts
Gestion des leads
Intercom
Fonctionnalités les mieux notées
Chat et messagerie
Messagerie client en temps réel
Messagerie instantanée
Zendesk Suite
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des billets
Gestion des tickets de support
Real-Time Notifications
Intellum Platform
Fonctionnalités les mieux notées
Apprentissage asynchrone
Gestion des cours
Suivi des cours

Avis sur elevio

Note moyenne

Note globale
4,6
Facilité d'utilisation
4,7
Service client
4,7
Fonctionnalités
4,4
Rapport qualité-prix
4,6

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
67%
4
30%
3
3%
Danny
Danny
Sr. Manager Onboarding & Training (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Internet, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Elevio saved us

5,0 il y a 6 ans

Commentaires : Overall its been one of the easiest experiences I've ever had implementing software thats had such a huge impact.

Avantages :

Elevio is extremely easy to use, set up, customize and integrate with Zendesk. In just a few months we were able to use its self help widget to reduce ticket volume by over 60%. Even better is its ticket deflection technology which has actively deflected anywhere between 15-25% of incoming tickets by helping users find the answers themselves before submitting tickets. Honestly this software is awesome and the support has been stellar.

Inconvénients :

Wish it was a bit more customizable but for the benefits we got this is a tradeoff we can live with.

Ayushman
Project Manager (Inde)
Équipement et fournitures de bureau, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Quality Knowledgebase software

4,0 il y a 3 ans

Avantages :

I love the Smart Group feature and how easy it becomes for me to share custom tailored articles to the various clients I work with I like the easy drag media option when editing an article. It makes creating them very easy The workspace hub is another great feature to easily manage feedback

Inconvénients :

I wish there was a way we could move articles in bulk A filter to view articles by Smart Group would be helpful There could be some form of Internal tag to identify modules with the same name

Ebona
CSM (É.-U.)
Logiciels, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Went from loving it to...not loving it

3,0 il y a 7 ans

Avantages :

The support can be great at times, and the tool is very easy to use. They also allow for some really great integrations and customization of their app.

Inconvénients :

They are a small team and so communication is lacking, and they are a bit unsympathetic to very basic feature requests and concerns. Also, they are not clear on the caveats of using certain features or integrations which caused a big mess for me internally.

Michael
Technical and Support Operations (É.-U.)
Gestion de l'enseignement, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

The best embeddable knowledge base helper on the market

5,0 il y a 6 ans

Commentaires : I loved working with Rep to get this set up. He was kind enough to work with our timeframe to get things set up, and answered all the questions I had about the product. I've implemented a lot of new programs, and this was definitely the easiest process I've encountered.

Avantages :

It was so easy to get all of our articles visible within our software. Everything was laid out and explained in very simple terms that made it easy to get started. I love the visualizer tool too! You just click where you want an article to go on the page and it's there! This has taken our knowledge base from an out of date external page to delivering articles within our software. And it provides us analytics on top of it all!

Inconvénients :

It can be a bit cumbersome to edit multiple existing articles at once due to the fact that going back to the previous page doesn't auto-refresh to show the most up-to-date info. You have to manually click the refresh button to see the changes applied. That is such a minor complaint compared to all the great things the software does though.

Chris
Manager Client Experience (Australie)
Services financiers, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Really impressed!

4,0 il y a 6 ans

Commentaires : Education is one of the most important aspects of our customer success, and Elevio made this a breeze, for both the contributors and the development team, so that we could focus on the important things like writing content, and observing its impact on how our apps are used.

Avantages :

The Ease of use for the non technical members in the team, with great powers on the front-end for end-users. Having used other systems such as Intercom or Zendesk, Elevio is focusing on the essentials (knowledge base management and display to users), in a smart way that doesn't break the bank.

Inconvénients :

Still in its beginnings, but maturing fast. I would love some more integrations with enterprise-level softwares such as the Atlassian eco-system. The reporting side should grow as well, providing more insights to make decisions.