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Description de eZee Optimus

eZee Optimus : un système de POS (point de vente) pour restaurants, intuitif et entièrement intégré, qui convient aux restaurants, bars, discothèques, restaurants à service rapide, aux services de livraison et autres opérations.

Son approche simple, sa facilité d'utilisation et sa fiabilité sans faille font de eZee Optimus un excellent système pour vos besoins de POS. eZee Optimus est conçu pour simplifier les opérations de votre restaurant, que celui-ci dispose d'une seule enseigne ou qu'il fasse partie d'une grande chaîne d'envergure nationale. Le système fonctionne sur les écrans tactiles ainsi que sur les ordinateurs de bureau et les tablettes.

Qui utilise eZee Optimus ?

eZee Optimus est utilisé par tous les types de restaurants, bars, restaurants gastronomiques, chaînes de restauration rapide, cafés, restaurants à l'atmosphère décontractée, salons et boîtes de nuit.

eZee Optimus Logiciel - 1
eZee Optimus Logiciel - 2
eZee Optimus Logiciel - 3
eZee Optimus Logiciel - 4
eZee Optimus Logiciel - 5

eZee Optimus ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

eZee Optimus

eZee Optimus

4,6 (46)
31,82 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
39
1
4,6 (46)
4,6 (46)
4,7 (46)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
92
13
4,3 (327)
4,1 (327)
4,1 (327)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à eZee Optimus

Cloudbeds
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des réservations
Inventaire des salles
Réservation en ligne
Djubo
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des canaux
Gestion des réservations
Réservation en ligne
Square Point of Sale
Fonctionnalités les mieux notées
Paiements en ligne
Sécurité des données
Traitement des paiements
Microsoft Project
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des tâches
Planification et programmation de projets
Reporting et suivi de projet
Lucidchart
Fonctionnalités les mieux notées
Diagrammes
Fonction de glisser-déposer
Modélisation et conception de processus
Petpooja
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de la cuisine/des menus
Rapports de ventes
Saisie de commande
SpotOn
Fonctionnalités les mieux notées
Fonctions pour restaurants
Saisie de commande
Traitement des paiements
Semper
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de la réception
Gestion des réservations
Réservation en ligne
CAKE POS
Fonctionnalités les mieux notées
Rapports de ventes
Rapports et analyses
Traitement des paiements

Avis sur eZee Optimus

Note moyenne

Note globale
4,6
Facilité d'utilisation
4,6
Service client
4,7
Fonctionnalités
4,7
Rapport qualité-prix
4,6

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
74%
4
22%
2
2%
1
2%
Okanlawon
Okanlawon
Microsoft NAV Functional Consultant & eZee Burrp POS Personnel (Nigeria)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Hôtellerie, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

eZee Optimus

5,0 il y a 5 ans

Avantages :

It is user friendly and I can Log in using any of my browser

Inconvénients :

for now I have not seen any issue; will give as I get

Réponse de l'équipe de eZee Technosys

il y a 4 ans

Hi Okanlawon, Thank you for your review. We're glad to know that eZee Optimus is meeting your expectations. Stay tuned for great features. Regards, Team eZee.

Prakash
Store Purchase manager (Inde)
Hôtellerie, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Efficiency Meets Flexibility

5,0 il y a 2 mois

Commentaires : Overall, eZee Optimus offers a robust solution for streamlining restaurant operations, with a user-friendly design and comprehensive features that simplify tasks like order management and inventory tracking. While some customizations may be needed for specific needs, it generally provides a smooth and reliable experience that supports efficient service delivery.

Avantages :

What I like most about eZee Optimus is its intuitive interface and flexibility, making it easy for staff to manage orders, menus, and inventory efficiently. It streamlines restaurant operations, providing real-time insights and simplifying daily tasks, which helps enhance overall service quality.

Inconvénients :

A few drawbacks of eZee Optimus include its occasional need for customization to meet unique business requirements, which may take time. Additionally, integrating with some third-party systems can sometimes be challenging, requiring technical support for smooth operation.

Simran
Simran
Co-Founder (Inde)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Hôtellerie, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Useless Product

1,0 il y a 6 ans

Commentaires : We moved away from this company within one month of use. And I am glad I did. Even at the cost of some payments we had made for integrations, refund for which is still pending since we never even started the integrations.

Avantages :

There is nothing good about the software because the management is a lazy bunch. They are still living in 2000s and don't think customer concerns are real. They are a clear case if over promising and under delivering.

Inconvénients :

It has major issues. Tax calculation was wrong at the time I used it. Printer wasnt supported. The service is poor. And while the product seems attractive at first it's only when you start using it you realise the issues.

Réponse de l'équipe de eZee Technosys

il y a 6 ans

Hello Simran, We deeply regret the inconvenience caused to you. Whatever you experienced while working with us, happened due to misunderstanding and communicative errors from both ends. We've done whatever we could do to give you our best assistance, and the same would persist further. We always give our best efforts while catering to our clients and we would do the same for you if you choose to put your faith in us again. Regards, Team eZee

Neeraj
MD (Inde)
Hôtellerie, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Robust software but needs manual

4,0 il y a 4 mois

Avantages :

It's user friendly interface and extensive reports.

Inconvénients :

Needs an in depth training in order to make the most of each module.

Ram
Manager (Inde)
Hôtellerie, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Excellent software and service

4,0 il y a 7 mois

Commentaires : I am very much satisfies with the services of the software and support

Avantages :

The user interface is very friendly and excellent

Inconvénients :

There is nothing to do not like about ezee optimus all the features are good

Prakash
Front Office (Inde)
Hôtellerie, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Very Good Service

5,0 il y a 5 mois

Avantages :

Very Good Service , good taking for staff

Pramod
Reservations manager (Inde)
Hôtellerie, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Best POS Software

5,0 il y a 8 mois

Avantages :

I would easily recommed everyone to use Ezee Optmus as the Restaurant POS

Inconvénients :

None as of now, will update if anything arises in the future.

Ravi
Manager (Inde)
Hôtellerie, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Very user friendly and effective software

5,0 il y a 3 mois

Commentaires : ITwas amazing experience i had my work done so easily

Avantages :

It is very easy to use and effective software

Inconvénients :

THere nothing i did not like about the software

Abhijeet
General Manager (Inde)
Hôtellerie, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Excellent Customer Service

5,0 il y a 8 mois

Commentaires : Fantastic , easy to use . The good part of ezee is we get call back from your end . Your customer care really cares for its customers .

Avantages :

Easy to operate , Lots of switches . Customer care support is excellent

Inconvénients :

Nothing . We could only find advantages in ezee software . It's really very much useful to us

kailash
F and B MANAGER (Inde)
Hôtellerie, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Excellent Software

5,0 il y a 8 mois

Avantages :

I am using ezee optimus and absolute for more then 4 years, It is very easy to used and to manage the daily operations.

Inconvénients :

Right now it is working fine and all is good not have a bad experience sometime call do not connect

ROhit
Store manager (Inde)
Hôtellerie, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Amazing software with good options and features

5,0 il y a 5 mois

Commentaires : IT was quite good and amazing enjoyed all the features

Avantages :

The software was very easy to use and friendly

Inconvénients :

THere is everything perfect about the software

Ruchita
Manager (Inde)
Hôtellerie, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Very good and user friendly software

5,0 il y a 6 mois

Commentaires : overall experience is very well using it efficeintly

Avantages :

I am very comfortable with the user experience

Inconvénients :

All the features are upto the mark may be some more integrations

AYUSH
owner (Inde)
Restaurants, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

ease of use

5,0 il y a 8 mois

Avantages :

ordering feature, inventory module, real time stock deduction

Inconvénients :

advance payment system should be there.

Rakesh
owner (Inde)
Hôtellerie, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

best services

5,0 il y a 10 mois

Avantages :

eZee Optimus is fantastic! It's intuitive, making order management a breeze. The reporting tools are robust, helping us track sales effortlessly. Inventory management is smooth, reducing waste. Customer support is superb. Highly recommend for streamlined restaurant operations!

Chef Vagish Raj
Chef (Inde)
Hôtellerie, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Very good to use

5,0 il y a 7 mois

Avantages :

It is very easy to manage sales and inventory and once we stuck we get support from customer care

Inconvénients :

Right now i dont have any points to share

Trilok
Front Office Executive (Inde)
Hôtellerie, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

ease to used

5,0 il y a 8 mois

Avantages :

It is very easy to use and operate and learn and get support on time.

Inconvénients :

We always get support on a call whenever required

Sandeep
Food and Beverages Manager (Inde)
Hôtellerie, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

User friendly

5,0 il y a 10 mois

Commentaires : I feel friendly to used this software and if i stuck somewhere the support line help us immediately.

Avantages :

Our company is using Ezee Optimus from more than 365 days and it is very easy to learn and used for daily operations

Inconvénients :

It is very easy to learn and for gripping for new staff also.

Manthan
Revenue Manager (Inde)
Hôtellerie, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Good Product

5,0 il y a 7 mois

Avantages :

Implementation and customization as per the requirement

Inconvénients :

Group login should be there which is not there in optimus

Tenzin
Analyst (Inde)
Hôtellerie, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Best Service

5,0 il y a 10 mois

Avantages :

Best Service of Support Team and it is very helpful.

Inconvénients :

Nothing as of now and do look forward to new updates in making the software more easy.

MANOJ
MANAGING DIRECTOR (Sri Lanka)
Produits alimentaires, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

INDIA GARDEN RESTAURANT

5,0 il y a 4 mois

Commentaires : PLEASENT, ITS BEEN A BREEZE. SO EASY AND EFFICIENT

Avantages :

ITS ONE OF THE MOST USER FRIENDLY SOFT WARE, SO EASY TO USE AND INTEGRATES VERY WELL WITH THE CENTRIX, WHERE IN I CAN POST THE ROOM CHARGES DIRECTLY.

Inconvénients :

NONE ITS BEEN A VERY EASY RIDE SO FAR....

Sanketh
Na (Inde)
Hôtellerie, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Good option for small scale company

5,0 il y a 6 mois

Avantages :

Channel manager product and customer service

Inconvénients :

Over all TAT for deployment of the product and customer interaction

Pushparaj
Receptionist (Inde)
Restaurants, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Very Excellent

5,0 il y a 11 mois

Commentaires : I am using from more than 18 months and i am user friendly

Avantages :

It is very easy to used and operate and easy to learn

Inconvénients :

Very easy to learn not necessary to remember

Ramesh
Admin (Inde)
Hôtellerie, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Feedback Review

5,0 il y a 6 mois

Avantages :

The software is very user friendly and the support team is always available whenever required.

Inconvénients :

As of now software is completely dependent on mouse use, if can enhance it with keyboard use as well, that would be great.

JOYDEB
Manager (Inde)
Restaurants, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

easy to used

5,0 il y a 11 mois

Avantages :

Easy used compare to the previous software.

Inconvénients :

it would be very helpful if we can create the keyboard shortcut

Nishant
Manager (Inde)
Hôtellerie, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Software feedback

5,0 il y a 10 mois

Avantages :

easy to use , mobile app , most important support is good . Special Thanks for [sensitive content hidden] . She help us to resolve all the support related things

Inconvénients :

KDS should be there so it will bee very helpful for our guest.