Description de Bill.com

Bill.com vous aide à être payé jusqu'à trois fois plus vite à l'aide d'une solution automatisée de gestion des comptes clients. Envoyez des factures électroniques récurrentes, acceptez les paiements forfaitaires CCA et suivez le statut de paiement des factures. Envoyez des rappels de paiement automatiques et des avis de retard pour veiller à la ponctualité de vos clients. Bill.com se synchronise de manière transparente avec QuickBooks, Xero, Sage Intacct et NetSuite pour offrir une saisie de données plus simple, une précision améliorée et un rapprochement des comptes plus rapide. Gérez tout ce dont vous avez besoin sur tout type d'appareil avec l'application primée pour iOS et Android.

Qui utilise Bill.com ?

Adapté à un large éventail d'entreprises de toutes tailles et de tous secteurs. Synchronisation avec QuickBooks, Xero, Sage et bien d'autres.

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Bill.com

4,2 (426)
Bill.com
Indisponible dans votre pays
Tarification introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
80
16
4,1 (426)
3,9 (426)
3,8 (426)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
Tarification introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
381
13
3,9 (523)
4,0 (523)
3,6 (523)
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Avis sur Bill.com

Note moyenne

Note globale
4,2
Facilité d'utilisation
4,1
Service client
3,8
Fonctionnalités
4,1
Rapport qualité-prix
3,9

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
54%
4
28%
3
8%
2
4%
1
7%
Mame Doudou
Freelancer (Sénégal)
Marketing et publicité, 201-500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Fiable et Sécurisé

5,0 il y a 2 mois

Commentaires : Il a régler beaucoup de mes problèmes concernant surtout ses transaction qui est rapide et securise.

Avantages :

J'aime beaucoup cette application qui nous garantie une libre échange sécurisé avec nos contacts. Il est très pratique et facile à utiliser et surtout bénéfique pour les utilisateurs, car ça leur permet d'envoyer, de recevoir, de faire des retraits et autre ... Vraiment j'aime beaucoup cette application inovatrice et accessible par tous.

Inconvénients :

Ce que j'aime le moins de cette application, c'est son manque de célébrité, car il n'est pas connu par le grand Puplic. Donc il faut que le maximum le connaissebt.

Réponse de l'équipe de Bill.com

il y a 2 semaines

We're so glad to hear that you're enjoying our app, Mame. Thank you for your review!

Seth Lennon
Seth Lennon
Program Officer (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Philanthropie, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

It works to make and track payments and invoices!

5,0 il y a 2 mois Nouveau

Avantages :

It does the job. There is a drag and drop feature that is very user friendly. There is also an email-submission feature as an alternative that some people prefer.

Inconvénients :

It is still prone to human error- if a system administrator is not sufficiently organized or attentive payments could be delayed and tracking can get confusing.

Réponse de l'équipe de Bill.com

il y a 2 semaines

Thank you for your review, Seth. We're glad to hear that you're enjoying our app and we'll be sure to get your feedback up to our product team!

Amir
Accountant (Colombie)
Comptabilité, 51-200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Bill.com review

4,0 il y a 2 mois Nouveau

Avantages :

Ease of use Value Customer support Does the job User interface

Inconvénients :

Limited functionality Support can be lkmited at times

Réponse de l'équipe de Bill.com

il y a 2 semaines

We're glad that you have a great experience, Amir. We really appreciate you taking the time to share your review.

Mark
President (É.-U.)
Services d'information, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : Essai gratuit
Source de l'avis

Poor Business Practices.

1,0 il y a 3 ans

Commentaires : I needed a company that could provide me with basic ACH recurring payments for my client's fees. My company, Revolution Debt Relief LLC, is a consultant based firm in the debt relief industry, providing education and assistance for consumer debt. We are not a debt settlement company, debt consolidation, or perform credit restoration, therefore, not in any way under the regulatory standards held within the debt industry. Bill.com seemed to meet my needs, and I was willing to pay a premium for their subscription ACH program to provide my clients with a more efficient service. However, after going through the sign-up process and giving personal information as well as my client's information for ACH processing, I spent a few hours getting familiar with the software. The next day, I received an email that my account was canceled, and that bill.com could no longer provide my company services. If I had known that Bill.com would arbitrarily pick and choose who they will do business with, I would never have given them my personal information or my clients. The fact that they conduct themselves in a way that solicits their services to the public takes your information and then cancels your account shows in my experience a very inept, fraudulent, and unethical way of conducting business. The operations manager noted it was due to the rules of their bank that perform the processing. If this is the case, I would look for a processor who knows how to do business.

Avantages :

Marketed as a product that could perform ACH functions with recurring payments for your business. Simple and straight forward functionality.

Inconvénients :

The software was a little cumbersome with a slight learning curb but overall will work for accounts payable and receivable basic functions.

Réponse de l'équipe de Bill.com

il y a 2 semaines

Mark, we're sorry to hear about this experience with our app, we'd love to help out if you're still experiencing any issues. Please do not hesitate to contact our team directly by taking the following path: Log into your BILL account and navigate to Support (lower left-hand corner) and then type in your question in the bot that will appear in the lower right-hand corner. After typing in your question, please select contact support. Thanks again and we look forward to helping you!

Kim
COO (É.-U.)
Gestion d'organisme à but non lucratif, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Super simple to use, reliable and secure

5,0 il y a 2 mois

Commentaires : Overall, we love this software. It has served our small organization well as we've grown. We don't have a full blown, multi person accounting and bookkeeping department but still have significant bookkeeping needs. This allows us to be more efficient and keeps us organized.

Avantages :

We really like the approval process and how simple it is to set up and use. Allows the ability to split payments across multiple projects and account codes. Allows vendors to input sensitive financial information needed to pay them via ACH without assuming liability that comes from handling sensitive information by our staff members. Great system! The audit trail is helpful when trying to rectify a mistake. It allows you to look back at the process and see where something was entered or approved incorrectly and by whom. Great accountability. The approval process workflow is exactly what our organization needed.

Inconvénients :

If a vendor enters something incorrectly when setting up their account or if they need an address changed, we aren't able to do it for them. That is terribly inconvenient at times.

Réponse de l'équipe de Bill.com

il y a 2 semaines

Thank you for your review, Kim. We are glad to hear that you are enjoying our app, and we'll be sure to get your feedback from our product team!