Description de ShipBob

ShipBob fournit des services d'expédition et de logistique en 24 et 48 heures aux marques de vente en ligne à forte croissance grâce à des centres de traitement des commandes distribués et un logiciel de gestion des commandes.

Avec des centres de traitement des commandes à Los Angeles, Chicago, Dallas et Bethlehem, ShipBob est stratégiquement situé à proximité de vos clients pour leur fournir des possibilités d'expédition économiques et rapides. Avec ce logiciel, vous bénéficiez de la transparence totale pour vos opérations, ainsi que des intégrations à Shopify, BigCommerce, WooCommerce, Magento, etc.

Qui utilise ShipBob ?

ShipBob fournit des services d'expédition et de traitement des commandes pour les entreprises de vente en ligne. Une solution de traitement des commandes évolutive et facile à utiliser qui permet aux entreprises de vente en ligne d'atteindre une logistique à l'échelle d'Amazon.

ShipBob Logiciel - 1 ShipBob Logiciel - 2 ShipBob Logiciel - 3

ShipBob ne vous convainc pas tout à fait ?
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ShipBob

3,8 (92)
ShipBob
Indisponible dans votre pays
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
49
21
3,9 (92)
3,6 (92)
3,7 (92)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
5,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
70
25
4,7 (1 111)
4,8 (1 111)
4,9 (1 111)

Alternatives à ShipBob

ShippingEasy
Fonctionnalités les mieux notées
Impression d'étiquettes
Suivi des expéditions
Étiquettes d'expédition
ShipMonk
Fonctionnalités les mieux notées
Identification des produits
Saisie de commande
Suivi des expéditions
ShipHero
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des expéditions
Gestion des réceptions et entrées
Identification des produits
ShipStation
Fonctionnalités les mieux notées
Calcul du prix d'envoi
Livraison de colis
Étiquettes d'expédition
Orderhive
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des commandes
Gestion des stocks
Gestion des stocks
Infoplus
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des commandes
Gestion des stocks
Traitement des commandes
Shipedge
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Veeqo
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
QuickBooks eCommerce
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des retours
Gestion des stocks
Suivi de l'inventaire

Avis sur ShipBob

Note moyenne

Note globale
3,8
Facilité d'utilisation
3,9
Service client
3,7
Fonctionnalités
3,8
Rapport qualité-prix
3,6

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
52%
4
20%
3
2%
2
7%
1
20%
Jon
Jon
Founder & President (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Conseil en gestion, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Our Most Often Recommended Fulfillment Provider

5,0 il y a 3 ans

Avantages :

We're a conversion rate optimization firm who helps ecommerce brands choose vendors who add to the customer experience, which includes fulfillment. As you can imagine, having a fulfillment partner who can ship in 2 days to any location in the mainland USA is crucial to increasing conversion rates –– and competing with Amazon.

Inconvénients :

We honestly haven't heard any complaints once we've recommended ShipBob – and working with their team to help onboard ecommerce brands we've recommended has always been a pleasure.

Jazmen
Owner (É.-U.)
Biens de consommation, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Overall Thoughts About ShipBob Experience

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : I have been in partnership with ShipBob for 2 years now. Overall my experience has been a positive one. There have been hiccups throughout the years but what I appreciate about ShipBob the most is that they’re always willing to correct any mishaps.

Avantages :

User friendly software. Customer support is reliable & transparent.

Inconvénients :

Sometimes the response is slow with loading pages.

Réponse de l'équipe de ShipBob

il y a 3 ans

Jaz, thanks so much for taking the time to visit with us in person and leave this review. Keep up the success!

Utilisateur vérifié
CEO (Lituanie)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Biens de consommation, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

If you are considering Shipbob, don't

3,0 il y a 3 ans

Avantages :

East of use, fast integration, 4 warehouses conveniently spread across the USA.

Inconvénients :

I have been a happy customer of ShipBob with a number of referrals sent their way over the year that I've been with them, but ShipBob has made to me seriously reconsider my opinion about them... Although their customer support is nice to speak to, they have gone from a channel to provide suggestions to warehouse ops (issue escalation option is non-existent) to powerless robots making repetitive promises that things will be handled "soon". Two weeks down and soon is yet to happen. Customer response times have gone from a few hours to one-three business days. Even when you get a response, it rarely gives you a way forward. Check-in emails asking about the same issue a few days in a row are now just being ignored. Also, don't be fooled by SLAs. Lately, ShipBob has started creating Warehouse Receiving Tickets on our company's behalf moving incoming stock from an earlier ticket to a later one to comply with their 6 business day processing SLAs. Our latest shipments are 10 business days into processing with no news, but they are still marked as Green/within the SLA, because new ticket means new deadlines. The above is happening while ShipBob is declaring new reduced SLAs as things are coming back to normal. If you are looking for a long term partner to support your needs, carry one. ShipBob is not the place to stop.

Réponse de l'équipe de ShipBob

il y a 3 ans

Hi there, we set out to build a 5-star product for all customers, so we take this feedback very seriously. Can you please provide your name and contact information, so we can connect on this ASAP? Thanks!

Louisa
Product Manager (É.-U.)
E-learning, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Great platform for those starting with fulfillment

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : Shipbob was a great and budget-friendly resource for my company's needs. We needed a fulfillment center that was easy to work with and didn't have too many requirements around how to package items for shipping. Shipping rates are fair and support is always willing to audit our orders for any discrepancies. I only have positive things to say about Shipbob and recommend them for any company who's looking for a fulfillment center.

Avantages :

The dashboard is easy to use. Customer service is great and answers all of my questions quickly.

Inconvénients :

Order and product pages load slowly. I've had issues with posters getting damaged in shipping.

Steven
Steven
Private Capital Manager (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services financiers, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Best Shipping Option for High-Volume E-commerce start ups

4,0 il y a 4 ans

Commentaires : Shipbob does a great job making it easy for anyone to run a high-volume e-commerce site. Their team is very helpful during the onboarding process, and their platform is very easy for anyone to use. Their support team is very responsive and clear up issues quickly. When I was in search of a company to package and ship, Shipbob was able to take inventory within days after the first call and our site was live shortly thereafter. I don't think there is anyone else in the market that has that ability at the moment. I still work a full-time job in banking and have very little knowledge of logistics or shipping, Shipbob handles all of that for me and now with their amount of locations growing it is only getting easier to service our customers in all 50 states.

Avantages :

The Shipbob platform is easy, their support team is responsive, orders get packaged and shipped and I don't have to touch a thing. I work full time in banking but still run a company on the side that generates a lot of orders that need to be packaged and shipped. This may the most user friendly platform and any issues are resolved quickly via emailing their support team.

Inconvénients :

The app works well but no where near as good as the online site.