17 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de PushCrew

Pourquoi choisir les notifications push de PushCrew ?

Communiquez avec vos utilisateurs où qu'ils soient sur le web.

Discutez avec vos utilisateurs par le biais de leur navigateur, en temps réel.

Bâtissez-vous un public sans utiliser d'application mobile.

Obtenez de meilleurs taux de consentement et élargissez vos listes de marketing.

Bénéficiez de meilleurs taux de clics et de pages consultées que par e-mail.

Envoyez des notifications push personnalisées et augmentez votre chiffre d'affaires.

Qui utilise PushCrew ?

Secteurs de la gestion de contenu et de la publication, magasins de commerce électronique, SaaS, blogueurs, secteur financier, tourisme.

PushCrew Logiciel - 1
PushCrew Logiciel - 2
PushCrew Logiciel - 3
PushCrew Logiciel - 4
PushCrew Logiciel - 5

PushCrew ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

PushCrew

PushCrew

4,9 (10)
25,00 ₹
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
6
Intégrations introuvables
4,8 (10)
4,3 (10)
5,0 (10)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
29,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
83
Intégrations introuvables
4,4 (27)
4,8 (27)
5,0 (27)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à PushCrew

Notificare
Fonctionnalités les mieux notées
Alertes mobiles
Base de données de contacts
Gestion des campagnes
Pushwoosh
Fonctionnalités les mieux notées
Alertes mobiles
Gestion des campagnes
Marketing multicanal
MoEngage
Fonctionnalités les mieux notées
Automatisation du marketing
Importation et exportation de données
e-mail marketing
CleverTap
Fonctionnalités les mieux notées
Alertes mobiles
Automatisation du marketing
Rapports et statistiques
NotifyVisitors
Fonctionnalités les mieux notées
Campagnes de drip marketing
Modèles personnalisables
Personnalisation des URL
WebEngage
Fonctionnalités les mieux notées
Actions découlant d'un événement
Marketing multicanal
Rapports et analyses
ROUTEE
Fonctionnalités les mieux notées
MMS
Messagerie bidirectionnelle
Réponses automatisées
Engage360
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Aimtell
Fonctionnalités les mieux notées
Automatisation du marketing
Gestion des leads
Rapports et analyses

Avis sur PushCrew

Note moyenne

Note globale
4,9
Facilité d'utilisation
4,8
Service client
5,0
Fonctionnalités
4,5
Rapport qualité-prix
4,3

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
90%
4
10%
John
John
Founder (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Always Improving, Speedy Delivery, Deep Customer Service

5,0 il y a 6 ans

Commentaires : Traffic.

Avantages :

Since inception they have been improving software. When I had issues they handled it optimally every single time. The delivery speed is super fast. They make it dumb easy to add push notices to a site and even have an export option. The API documentation is simple and effective, as a developer I greatly appreciate that. I don't use the segments or triggered campaigns yet but I appreciate those being added.

Inconvénients :

Pricing tiers could be more flexible compared to competitors. Otherwise there aren't many complaints.

Julia
Assistant Marketing Manager (É.-U.)
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Pushcrew is easy to use and we were able to bundle multiple businesses of ours in one account.

5,0 il y a 7 ans

Commentaires : Reaching customers through another channel aside from normal email sends and social media. Just another way to reach them.

Avantages :

It allows an easy way to reach our customers in an age when email inboxes are overwhelmed with marketing messages. Since we started on the program they have taken suggestions for improvement that we have made and actually rolled out features that we wanted. I think this is wonderful that they listen to customer feedback and actually take action on it. Additionally they have added other features in the short time we have been on the program and I am impressed with the constant improvements that they are making. I also think it's wonderful how attentive their customer service staff is.

Inconvénients :

I wish it worked on iOS but that is not their fault as it sounds like it's an Apple issue. The price point is great for us during our busy seasons but not so much during our less busy seasons.

Gabriela
Intern (Brésil)
Gestion de l'enseignement, 5 001–10 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : Essai gratuit
Source de l'avis

Great usability

4,0 il y a 5 ans

Avantages :

The software was easily connected to the website, and its features were acessible. It helped increase our audience.

Inconvénients :

Since we only used it for a trial, we couldn't use most of the features, that are only for paid users.

Bao
Bao
Full Stack Engineer (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Amazing support and ease of use!

5,0 il y a 6 ans

Avantages :

We loved the use of use and customer support. The opt-in options and customizations around messaging are great. They've also added some great privacy features for GDPR. We were looking for a new high-converting channel to engage our audience and increase the quality of our traffic. Based on our analytics, referrals from Pushcrew had the highest retention and engagement. Furthermore, the segmentation features allow us to personalize our push notifications to ensure our audience is receiving tailored content. This has ultimately allowed us to reengage our audience in a new format resulting in click through rates that are much higher than the traditional email channel.

Inconvénients :

We are looking forward to more features such as AB Testing. Another improvement would be segmentation feature, if it can be retroactively applied to our user's past behaviors instead of us having to creating new segments and wait for the new behaviors to trigger, that would be wonderful.

Érick
Érick
Marketing Analyst (Brésil)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Logiciels, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

A instant boost to your blog visitors

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : I use Pushcrew every time I have a new post on my blog or I need to boost the number of visitors in it. The 2000 limitation is bad, though.

Avantages :

Engage your audience instantly with a push notification. You can also personalize it with a picture and send it to only a segment of your public.

Inconvénients :

The worst past is that free trial accounts have a limitation on the number of subscribers you can send a notification, something that some alternatives that I don't had tried don't have.

Réponse de l'équipe de Wingify

il y a 4 ans

Thanks for sharing the feedback. We agree that it allows to send notifications to 2000 subscribers in Free plan, however, you can still keep on adding more subscribers to your account and upgrade anytime. - Venus from VWO