RhinoFit

Qui utilise RhinoFit ?

Le logiciel de gestion de salle de sport RhinoFit offre aux gymnases et aux centres de fitness une solution de gestion simple pour suivre la facturation, les enregistrements, le reporting et les horaires de cours.

Description de RhinoFit

RhinoFit est un logiciel de gestion de salle de sport puissant et facile à utiliser, conçu pour tous les types de gymnases, de structures d'entraînement physique et de studios de fitness. Les salles de sport peuvent désormais rationaliser leurs opérations sans payer le prix des grands fournisseurs de logiciels. Ce système offre des fonctions de planification, d'accès 24h/24 aux salles d'entraînement, d'enregistrement des membres, de suivi des séances d'entraînement, de reporting, etc.

Informations sur RhinoFit

RhinoFit

http://www.rhinofit.ca

Fondé en 2013

RhinoFit Logiciel - 1
RhinoFit Logiciel - 2
RhinoFit Logiciel - 3
RhinoFit Logiciel - 4
RhinoFit Logiciel - 5
Vidéo de RhinoFit
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À partir de

57,00 $US/mois
59,00 $US/mois
59,00 $US/mois
120,00 $US/mois

Version gratuite

Version gratuite Oui
Version gratuite Non
Version gratuite Oui
Version gratuite Oui

Essai gratuit

Essai gratuit Oui
Essai gratuit Non
Essai gratuit Oui
Essai gratuit Oui

Déploiement et prise en charge de RhinoFit

Ressources d'aide

  • Service client/e-mail
  • Support téléphonique
  • Chat

Déploiement

  • Cloud, SaaS, web
  • Android (mobile)
  • iPhone (mobile)
  • iPad (mobile)

Formation

  • En ligne en direct
  • Webinaires
  • Documentation

RhinoFit - Fonctionnalités

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Logiciels pour coach sportif : afficher la liste complète

RhinoFit - Alternatives

Plus d'alternatives à RhinoFit

Avis sur RhinoFit

Lire les 258 avis

Note moyenne

Note globale
4
Facilité d'utilisation
3,9
Service client
4,1
Fonctionnalités
3,7
Rapport qualité-prix
4,2

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001
Scott W.
Scott W.
Solutions Architect
Gestion d'organisme à but non lucratif, 501-1 000 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
  • Rapport qualité-prix
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 30/08/2018

"Great Price! Great Product"

Avantages: Billing and automation. It is nice to have the system automatically handle payment processing as well as communication automation!

Inconvénients: The software does not handle multiple users part of the same family with different membership types. I would like to see 1 user portal for family administration of different memberships.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 30/08/2018
William A.
Owner
Santé, bien-être et fitness, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
  • Rapport qualité-prix
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 09/08/2019

"Love it"

Commentaires: Great software, great features, needs some functionality and streamlining customizations for clients.

Avantages: This system is very functional and scalable. You don't get charged extra for having more members and they have a lot of features built-in. Definitely, recommend them.

Inconvénients: Some features are limited. Like having to go from page to page to get contact information for people with failed payments. Not a deal-breaker but kind of a headache since going back will refresh your previous page to the beginning. I usually have to create multiple tabs.

Réponse de l'éditeur

envoyé par RhinoFit le 12/09/2019

Thank you for your feedback.

We are ecstatic to hear that RhinoFit has been a great fit for your business! I will add the request to our feature request list to be able to send an email reminder directly from the failed payment page.

Did you know we have a referral program? If you refer us, once the account signs up, you will be given a credit for one month free of RhinoFit! You can even add a referral badge to your website for a referral to click and sign up.

We appreciate your support and look forward to a long-standing relationship with you.

Sincerely,
Team RhinoFit

  • Source de l'avis 
  • Publié le 09/08/2019
Ronald H.
Owner
Sports, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
  • Rapport qualité-prix
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 20/09/2021

"Meets your needs but lacks advance features"

Commentaires: It definitely checks most boxes to run a gym but lacks so basic features

Avantages: Price, customer service to above average.

Inconvénients: Lack of default reports and too many clicks to get basic info

  • Source de l'avis 
  • Publié le 20/09/2021
Jim S.
Founder
Formation professionnelle et coaching, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
  • Rapport qualité-prix
  • Probabilité de recommander le produit
    2/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 24/10/2016

"Could Be Better"

Commentaires: Their are functions that I have been asking for over a year that still seem to be a miss. If they are there, then the Customer Support is missing. I am not just whining about this. I have always felt that when I call, I am putting the person out. Most recently I asked about having the ability to create a membership with a start and end date. I called customer support to see if the new RhinoFit did this. She did not know how it could be done and said she would call back and follow up. this was over a week ago and I have not heard anything. I have asked if the platform could have a selection to pay a bill out of Credit. I have clients who will pay ahead of time and I put it in as a credit. Then I bill for a sessions or membership and have to manually reduce the amount and track it on a spreadsheet. The ability to e-mail specific people is better, but we still can not create a special field and then e-mail just that distribution group, as far as I know. I understand we get what we pay for. I have begun the process of looking into other systems since I am entering a slower time of my business. I have to consider the price point of a system that hits more of what we need. The cost of changing is high because of the time it will take. I would like this platform to be it and we keep using it. The problem is we don't get great customer support and the functions are limited when it comes time to creating memberships, sending targeted e-mails and tracking payments made.

Avantages: It is inexpensive.

Inconvénients: The biggest issue I have is in the creation of a membership, I can't have a person "join" on a date and have that membership end on a specific date. I have programs that work with the season and time of year. My "In-Season Player Development Program" for example will end at the end of February. Regardless when a member joins. The program should end and NOT Auto renew. But if I select NOT Auto renew, I don't get the monthly billing.

Réponse de l'éditeur

envoyé par RhinoFit le 14/05/2020

Hello Jim,

We are sorry to hear that you were not previously happy with RhinoFit. We are happy to let you know we have added many features since you stopped using the software.
If you would like to schedule a demo to see the new features, please give us a call at 1-866-858-0304 or vist: https://www.rhinofit.ca/schedule-live-demo/

Thanks!

Team RhinoFit

  • Source de l'avis 
  • Publié le 24/10/2016
Joan L.
Owner/Coach
Santé, bien-être et fitness, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Fonctionnalités
  • Support client
  • Rapport qualité-prix
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 21/09/2021

"Happy with RhinoFit!"

Commentaires: The customer service has been great! I usually communicate via email. They answer my question and at times check in with me and/or offer discuss via phone.

Avantages: This is the first product (gym management) system I've used. I'm happy with it. It has features I have not used YET. Important to me is the customer service - I can reach someone and/or they respond to an email which they do with in the day or early the next day and that is greatly appreciated.

Inconvénients: Wish there was an easier way to load workouts. The manual could use some work. I like to be able to find my answer in a manual before I reach out to someone.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 21/09/2021