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à choisir le meilleur logiciel

Financial Services Cloud

Financial Services Cloud

Description de Financial Services Cloud

Assurez la croissance financière de vos clients avec des conseils personnalisés. Reliez les systèmes, les canaux, les processus et les équipes avec un CRM de premier choix pour le secteur des finances. Avec cette solution de gestion de patrimoine entièrement intégrée, cela n'a jamais été aussi facile de gérer plusieurs clients et foyers, de suivre les objectifs financiers et les événements de vie importants et de fournir des conseils personnalisés qui incitent à la fidélité durable.

Qui utilise Financial Services Cloud ?

Les conseillers financiers, les banquiers de détail, leurs équipes et leurs clients

Financial Services Cloud Logiciel - 1
Financial Services Cloud Logiciel - 2
Financial Services Cloud Logiciel - 3
Financial Services Cloud Logiciel - 4
Financial Services Cloud Logiciel - 5

Financial Services Cloud ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Financial Services Cloud

Financial Services Cloud

4,7 (3)
300,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
144
11
4,0 (3)
4,3 (3)
4,7 (3)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
25,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
194
26
4,0 (18 401)
4,0 (18 401)
4,1 (18 401)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Financial Services Cloud

Salesforce Sales Cloud
Fonctionnalités les mieux notées
Contacts partagés
Pour organisations et équipes commerciales
Suivi des clients
Redtail CRM
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de contacts
Gestion des contacts
Importation et exportation de données
A1 Tracker
Fonctionnalités les mieux notées
Données en temps réel
Gestion des tâches
Suivi des réclamations
Turnkey Lender
Fonctionnalités les mieux notées
Collecte des paiements
Rapports et analyses
Traitement des prêts
Intelligrow
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Creatio CRM
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de contacts
Gestion des contacts
Gestion du pipeline de ventes
Shape
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des e-mails
Gestion des tâches
Gestion du pipeline de ventes
HES LoanBox
Fonctionnalités les mieux notées
Collecte des paiements
Gestion des emprunteurs
Rapports et analyses
The Mortgage Office
Fonctionnalités les mieux notées
Collecte des paiements
Gestion des emprunteurs
Traitement des prêts

Avis sur Financial Services Cloud

Note moyenne

Note globale
4,7
Facilité d'utilisation
4,0
Service client
4,7
Fonctionnalités
4,0
Rapport qualité-prix
4,3

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
67%
4
33%
Nayari
Nayari
Finance Manager (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services et technologies de l'information, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis
Source : GetApp

A software that allows me to easily optimize financial management.

5,0 il y a 11 mois

Commentaires : The great benefits of this software have allowed us to automate processes that have reduced the manual workload and allowed me to spend more time on strategic tasks such as financial planning and analysis. It has improved the efficiency in the management of clients and portfolios, allowing me to provide a more personalized and quality service to our clients. Collaboration between teams has been simplified, which has improved communication and coordination on key financial projects. Enable real-time visibility into financial data that has improved decision making and enabled an agile response to market changes.

Avantages :

It is a great software that has the ability to manage and analyze financial data in real time and gives me a complete and accurate view of the financial health of the company. It is a highly customizable and adaptable software, it allows me to adjust the platform to the unique needs of my organization, optimizing processes and workflows. Shared access to information and collaboration between teams has improved communication and strategic decision making. The reporting and analytics functionality allows me to identify trends, opportunities and risks, allowing me to make informed and informed financial decisions.

Inconvénients :

What has been a drawback for us is its initial implementation, as it can require a significant investment of time and resources. It has a steep learning curve, especially for those who are not familiar with the platform. Additionally, integration with legacy systems and applications can present technical challenges that require careful planning and configuration expertise. Difficulties are quickly overcome and it allows us to enjoy the benefits of this tool very quickly.

Michelle
Operations Associate (É.-U.)
Services financiers, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Review of Salesforce

4,0 il y a 2 ans

Avantages :

I like how customizable the software is. You can have it built around your business and not the other way around.

Inconvénients :

It could be a little more user friendly. There seem to be many ways to navigate to the same place, or many ways to do the same thing.

Brittany
SR Associate, Technology (É.-U.)
Services financiers, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Salesforce FSC Review

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : It gets the job done but on a really high level. You can't actually do anything transactional related unless you write specific code. So if you want to see all your platforms in one place and the values for all the clients, then this is the platform you want, but keep in mind this is only a small piece of the puzzle. To get it to work, you need to bring on other items and third party consultants. It can get to be a large project.

Avantages :

I like how you can customize anything and everything about Salesforce FSC. If you know how to administer the platform, the possibilities are endless. It is very straight forward to problem solve certain features such as workflow management or contact information.

Inconvénients :

I like that it can do so much, but I also don't like it. They give you a bunch of alternate ways to really pull in what you need. If you want to see account information you need to set up APIs. Don't know how? You need a third party to come in and do it for you. Oh, but wait, you need ANOTHER one of their products that they don't tell you until AFTER you buy FSC. You don't need to know code, but you have to hire a developer that does. It's very frustrating how many third parties need to be brought in to get something that should really be included. If you have the means, go for it, otherwise it's an endless blackhole of expenses.