Patient Engagement

Patient Engagement

par Experity

Qui utilise Patient Engagement ?

Experity Patient Engagement prend en charge les organismes de soins d'urgence petits et grands, les systèmes de santé, les hôpitaux et les cliniques de soins spécialisés. Il se spécialise dans la fourniture de solutions d'engagement des patients aux cliniques de soins à la demande et de soins mixtes.

Description de Patient Engagement

Experity Patient Engagement, anciennement Clockwise.MD, fournit des solutions en ligne de calendrier autonome et de gestion des files d'attente pour les cliniques de soins d'urgence, les systèmes de santé, les hôpitaux, les cliniques laboratoires ambulatoires et les cliniques de soins spécialisés. Les clients utilisant ce produit bénéficient d'une augmentation mesurable de la satisfaction des patients, d'une réduction des temps d'attente et d'une efficacité accrue du flux de travail.

Informations sur Patient Engagement

Experity

http://www.experityhealth.com

Fondé en 2012

Prix de Patient Engagement

Patient Engagement n'est pas disponible en version gratuite et ne propose pas d'essai gratuit. La version payante de Patient Engagement est disponible à partir de 350,00 $US/mois.

À partir de

350,00 $US/mois

Version gratuite

Non

Essai gratuit

Non

Déploiement

Cloud, SaaS, web

Formation

Formation en ligne en direct

Documentation

Ressources d'aide

Service de support permanent (réponse directe)

Support en horaire de bureau

En ligne

Patient Engagement - Fonctionnalités

Logiciels de gestion des patients
Gestion des admissions
Gestion des autorisations de sortie
Gestion des flux de patients
Gestion des lits
Géolocalisation des patients
Rapports d'historique
Rapports en temps réel
Suivi des patients
Suivi du temps d'attente
Conforme HIPAA
Emplacements multiples
Facturation
Fonction de glisser-déposer
Gestion des dossiers patients
Gestion des enseignants et du personnel scolaire
Gestion des médecins
Gestion des non-présentations
Planification des gardes
Planification des rendez-vous
Portail libre-service
Rendez-vous récurrents

Avis sur Patient Engagement

Afficher 5 avis sur 25

Note globale
4,3/5
Facilité d'utilisation
4,6/5
Service client
4,3/5
Fonctionnalités
4,3/5
Rapport qualité-prix
4,2/5
Katie T.
Manager, Patient & Family Engagement
Hôpitaux et soins de santé
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 17/11/2017

"Clockwise has been a game changer!"

Avantages: Our organization opted to use this in our three busy urgent cares. We are a large, pediatric academic medical center and this has been a game changer for us in regards to transparency, wait time, and access to medical care. Our front line staff have only wonderful things to say, and Clockwise has done a fantastic job ensuring this product works best for us. It is easy to set up, easy to modify, and everything has been painless.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 17/11/2017
Scarlet N.
Director
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    Sans note
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 24/10/2017

"Provider time, patient wait time and overall cycle time has improved immensely with use."

Avantages: Patient facing options and online features. As a director the reporting features are very valuable. The customer support is superb and if anything can be removed or added to the applications, it is done quickly and efficiently. The transparency of the program has changed the culture of providers and teammates and has enhanced the attention given to overall patient cycle time, which is a top patient dis-satisfier in Urgent Care.

Inconvénients: Report structure. They are not as streamlined as we would prefer. The data is there but because the reports impact everyone that utilizes the system, it creates a barrier in admin efficiency. Also would like to be able to disconnect (not visualize) certain items that are there for other systems but do not pertain to our system; it makes it extremely confusing for providers and staff and holds no purpose for us overall. Would like to see an increased ability to personalize the system to specific needs.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 24/10/2017
Utilisateur vérifié
Fellow
Hôpitaux et soins de santé, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    2/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    2/5
  • Support client
    Sans note
  • Rapport qualité-prix
    1/5
  • Probabilité de recommander le produit
    2/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 07/11/2018

"Limited functionality and terrible aesthetic"

Avantages: It integrates with Docutap, so the check-in times available to the patient are more accurate if we're busy.

Inconvénients: Clockwise looks like it was built in 2001 and has not been updated since. The webpage looks like something you'd find in an intro HTML class. How I pay this much for a software that does not invest it's money into a better-looking UI is beyond me. The reports take extremely long to load and overall it serves as a glorified Google Form and Post-It-Note.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 07/11/2018
James G.
Medical Director Urgent Care
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 24/10/2017

"Innovative company, reliably functional program and superior customer service!"

Commentaires: Ability to manage patient flow in our urgent care center by allowing patients to select reservation times.

Avantages: The functionality and versatility. Not only does it serve as a platform for patients to schedule online reservations, but also serves as a great lobby and exam room management platform with robust reporting capabilities to monitor throughput, wait times, etc. Clockwise.MD has been a terrific partner for us since early in their deployment of the software and they continue to add functionality to an already stellar program. Their customer service is unparalleled.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 24/10/2017
Jason M.
Coordinator
Cabinets médicaux, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 20/11/2017

"Clockwise has been an amazing addition to our urgent cares."

Commentaires: Clockwise MD allows our clinics to work together, more efficiently by taking the guesswork out of wait times at each location. The online sign-in for patients has been a large patient satisfier that greatly improved our scores.

Avantages: Clockwise MD is very user friendly, staff needed minimal training and the set-up from the company was wonderfully easy!

Inconvénients: The software works as long as your staff is using it properly. Keeping track of where your patients are in the process is key to the process working correctly. If I have any critiques they would center around the program itself, there are times that administrators can have difficulty resetting accounts for staff. The customer service crew has been amazing in making up for this.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 20/11/2017