15 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Experity Patient Engagement

Experity Patient Engagement

Description de Experity Patient Engagement

Experity Patient Engagement, anciennement Clockwise.MD, fournit des solutions en ligne de calendrier autonome et de gestion des files d'attente pour les cliniques de soins d'urgence, les systèmes de santé, les hôpitaux, les cliniques laboratoires ambulatoires et les cliniques de soins spécialisés. Les clients utilisant ce produit bénéficient d'une augmentation mesurable de la satisfaction des patients, d'une réduction des temps d'attente et d'une efficacité accrue du flux de travail.

Qui utilise Experity Patient Engagement ?

Experity Patient Engagement prend en charge les organismes de soins d'urgence petits et grands, les systèmes de santé, les hôpitaux et les cliniques de soins spécialisés. Il se spécialise dans la fourniture de solutions d'engagement des patients aux cliniques de soins à la demande et de soins mixtes.

Experity Patient Engagement ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Experity Patient Engagement

Experity Patient Engagement

4,3 (25)
350,00 $US
Version gratuite
Version d'essai gratuite
20
Intégrations introuvables
4,6 (25)
4,2 (25)
4,3 (25)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
109
Intégrations introuvables
0,0 (0)
0,0 (0)
0,0 (0)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Experity Patient Engagement

aTouchAway
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Pabau
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des dossiers patients
Planification des médecins
Planification des patients
Qualifacts Insync
Fonctionnalités les mieux notées
Conforme HIPAA
Gestion des réclamations
Graphiques
Office Practicum
Fonctionnalités les mieux notées
Conforme HIPAA
Planification des rendez-vous
Prescription électronique
Caspio
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des flux de travail
Migration de données
Planification et programmation de projets
Health Cloud
Fonctionnalités les mieux notées
Conforme HIPAA
Gestion des lits
Gestion des rendez-vous
Welkin Health
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Vagaro
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Confirmation et rappels
Réservation en ligne
Healee
Fonctionnalités les mieux notées
Conforme HIPAA
Planification des rendez-vous
À des fins médicales

Avis sur Experity Patient Engagement

Note moyenne

Note globale
4,3
Facilité d'utilisation
4,6
Service client
4,3
Fonctionnalités
4,3
Rapport qualité-prix
4,2

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
52%
4
36%
3
4%
2
8%
Katie
Katie
Manager, Patient & Family Engagement (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Hôpitaux et soins de santé
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Clockwise has been a game changer!

5,0 il y a 7 ans

Avantages :

Our organization opted to use this in our three busy urgent cares. We are a large, pediatric academic medical center and this has been a game changer for us in regards to transparency, wait time, and access to medical care. Our front line staff have only wonderful things to say, and Clockwise has done a fantastic job ensuring this product works best for us. It is easy to set up, easy to modify, and everything has been painless.

Scarlet
Director (É.-U.)
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Provider time, patient wait time and overall cycle time has improved immensely with use.

5,0 il y a 7 ans

Avantages :

Patient facing options and online features. As a director the reporting features are very valuable. The customer support is superb and if anything can be removed or added to the applications, it is done quickly and efficiently. The transparency of the program has changed the culture of providers and teammates and has enhanced the attention given to overall patient cycle time, which is a top patient dis-satisfier in Urgent Care.

Inconvénients :

Report structure. They are not as streamlined as we would prefer. The data is there but because the reports impact everyone that utilizes the system, it creates a barrier in admin efficiency. Also would like to be able to disconnect (not visualize) certain items that are there for other systems but do not pertain to our system; it makes it extremely confusing for providers and staff and holds no purpose for us overall. Would like to see an increased ability to personalize the system to specific needs.

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Hôpitaux et soins de santé, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Limited functionality and terrible aesthetic

2,0 il y a 6 ans

Avantages :

It integrates with Docutap, so the check-in times available to the patient are more accurate if we're busy.

Inconvénients :

Clockwise looks like it was built in 2001 and has not been updated since. The webpage looks like something you'd find in an intro HTML class. How I pay this much for a software that does not invest it's money into a better-looking UI is beyond me. The reports take extremely long to load and overall it serves as a glorified Google Form and Post-It-Note.

James
Medical Director Urgent Care (É.-U.)
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Innovative company, reliably functional program and superior customer service!

5,0 il y a 7 ans

Commentaires : Ability to manage patient flow in our urgent care center by allowing patients to select reservation times.

Avantages :

The functionality and versatility. Not only does it serve as a platform for patients to schedule online reservations, but also serves as a great lobby and exam room management platform with robust reporting capabilities to monitor throughput, wait times, etc. Clockwise.MD has been a terrific partner for us since early in their deployment of the software and they continue to add functionality to an already stellar program. Their customer service is unparalleled.

Jason
Coordinator (É.-U.)
Cabinets médicaux, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Clockwise has been an amazing addition to our urgent cares.

5,0 il y a 7 ans

Commentaires : Clockwise MD allows our clinics to work together, more efficiently by taking the guesswork out of wait times at each location. The online sign-in for patients has been a large patient satisfier that greatly improved our scores.

Avantages :

Clockwise MD is very user friendly, staff needed minimal training and the set-up from the company was wonderfully easy!

Inconvénients :

The software works as long as your staff is using it properly. Keeping track of where your patients are in the process is key to the process working correctly. If I have any critiques they would center around the program itself, there are times that administrators can have difficulty resetting accounts for staff. The customer service crew has been amazing in making up for this.