Pour qui ?

Engynn is designed for those seeking a less intimidating intranet with a simple interface and ability to be customized to your exact needs and company size.

Notes moyennes

2 avis
  • Note globale 5 / 5
  • Facilité d'utilisation 4.5 / 5
  • Service client 5 / 5
  • Fonctionnalités 5 / 5
  • Rapport qualité-prix 5 / 5

Informations sur le produit

  • À partir de 99,00 $US/mois
  • Prix From FREE to 299.99, depending on # of users and resources needed.
  • Version gratuite Oui
  • Version d'essai gratuite Oui
  • Déploiement Cloud, SaaS, web
  • Formation Formation présentielle
    Formation en ligne en direct
    Webinaires
    Documentation
  • Ressources d'aide Service de support permanent (réponse directe)
    Support en horaire de bureau
    En ligne

Informations sur l'éditeur

  • Engynn Technologies
  • http://get-engynn.com
  • Fondé en 2016

En savoir plus sur Engynn Intranet

Engynn Intranet is an extremely fast growing, simple intranet solution to connect, engage, and communicate with your organization. Featuring a quick setup, no contracts, and extremely cost effective pricing. Host news, documents, and a large array of other custom feature.

Engynn Intranet - Fonctionnalités

  • Blogs
  • Calendrier des événements
  • Chat et messagerie
  • Galerie de photos
  • Gestion des e-mails
  • Gestion des enquêtes
  • Gestion des newsletters
  • Partage social
  • Répertoire d'employés
  • Téléphonie
  • Chat en temps réel
  • Collaboration
  • Gestion de contenu
  • Gestion des documents
  • Partage des fichiers
  • Recherche
  • Blogs
  • Discussions et forums
  • Fil d'activités et d'actualités
  • Gestion de contenu
  • Gestion de la base de connaissances
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des stratégies
  • Recherche
  • Wiki

Avis les plus utiles sur Engynn Intranet

Engynn is easy to use and very efficient.

Publié le 09/11/2017
Kaylee Y.
Communicaitions Coordiantor
Marketing et publicité, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: It has been the perfect customizable software for us to implement with our tire dealers. It has allowed us to merge our intranet, store database, loyalty points program, and in-store TV program.

Avantages: It is customizable to give us exactly what we need. We have been able to develop it to include all of our store's database, TV program, Loyalty Points program, and intranet.

Inconvénients: I haven't come across any cons. If there's ever a glitch, Engynn is there to fix it immediately. The staff at Engynn are always quick to respond and willing to work with you to solve any issue.

Overall my experience with Engynn has been great! Product itself and customer support are top-notch.

Publié le 10/11/2017
Maggy C.
Marketing and Communications Specialist
Automobile, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
4 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Avantages: I like the flexibility of the software the most. There are so many options and add on's to really ensure the program is set up for what work's best for you and your company. The customer service is amazing as well - there is always someone to reach out to for assistance and response times are quick.

Inconvénients: The only con I can think of at this point would be the learning curve attached to starting a new program. It definitely takes some practice and patience to learn all of the features, but once that is learned it is smooth sailing.

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