Pour qui ?

Restaurants, discothèques, hôtels, piscines, salons et bars.

Notes moyennes

12 avis
  • Note globale 4.7 / 5
  • Facilité d'utilisation 4.5 / 5
  • Service client 5 / 5
  • Fonctionnalités 4.3 / 5
  • Rapport qualité-prix 4.4 / 5

Informations sur le produit

  • Version gratuite Non
  • Essai gratuit Oui
  • Déploiement Cloud, SaaS, web
    Mobile (iOS natif)
  • Formation Formation présentielle
    Formation en ligne en direct
    Webinaires
    Documentation
  • Ressources d'aide Service de support permanent (réponse directe)
    Support en horaire de bureau
    En ligne

Informations sur l'éditeur

  • SevenRooms
  • https://www.sevenrooms.com/
  • Fondé en 2011

En savoir plus sur SevenRooms

SevenRooms est une plateforme pour les opérateurs de l'hôtellerie pour acquérir, engager et comprendre leurs invités. Fondé en 2011 à New York, le logiciel de gestion des réservations, des sièges et des invités permet aux opérateurs d'effectuer des réservations sur plusieurs canaux de marketing, de personnaliser l'expérience client en ligne et hors ligne, de fidéliser les clients et de développer l'activité par le biais de données exploitables. Présent dans plus de 100 villes à travers le monde servant des restaurants, des hôtels et des clients de premier ordre.

SevenRooms - Fonctionnalités

  • Billetterie
  • Budgétisation
  • Conférences/Conventions
  • Enquêtes et feedback
  • Gamification
  • Gestion des badges
  • Gestion des bénévoles
  • Gestion des expositions et des fournisseurs
  • Gestion des parrainages
  • Gestion des réservations groupées de chambres
  • Mariages et fêtes
  • Promotion sur les médias sociaux
  • Comptabilité intégrée
  • Facturation
  • Gestion de table
  • Gestion des cuisines
  • Gestion des employés
  • Gestion des listes d'attente
  • Gestion des menus
  • Gestion des réservations
  • Gestion des stocks
  • Point de vente (PDV)
  • Rapports et analyses
  • Automatisation du marketing
  • CRM
  • Carte de fidélité
  • Comptabilité intégrée
  • Gestion de la maintenance
  • Gestion des employés
  • Intégration GDS et OTA
  • Location saisonnière
  • Point de vente (PDV)
  • Prise en charge de plusieurs établissements
  • Propriété unique
  • Réservation en ligne
  • Séjour prolongé
  • Traiteurs
  • CRM
  • Gestion des promotions
  • Gestion des réservations de chambres
  • Gestion des taux
  • Notes de réservation
  • Réservation d'activités
  • Réservation de tiers
  • Réservations de groupe
  • Support client
  • Alertes/Notifications
  • Base de données de clients
  • Définition des priorités
  • Entrée en libre-service
  • Fonctions pour restaurants
  • Liste d'attente publique
  • Rapports et statistiques
  • Suivi du statut des listes d'attente
  • Suivi du temps d'attente

Logiciels équivalents

Avis les plus utiles sur SevenRooms

SevenRooms Review

Publié le 18/12/2018
Caitlin H.
Corporate Guest Relations
Hôtellerie, 201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
4 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Company has been using SR for over 3 + years and it is perfect tool for operating our client database between 7+ properties. It helps us maintain our guest experience with customized features that are easy to use and really allow us know our guests better.

Avantages: User friendly- clean face. Easy to train new employees- easy set up and access. Customizable features. Feedback Reviews. Instagram + events Widget. Export clients by tags. Tags in general!

Inconvénients: 1)Sometimes loading glitches. 2)Unfortunately our POS system future does not work with SR- not SR's fault but it would make our lives easier to track spends at our more high volume properties.

Game Changer

Publié le 20/07/2018
Stephen M.
Director of Guest Relationships
Hôtellerie, 201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: SevenRooms has played a major role in our recovery program with our customers. If a guest has an experience that did not live up to expectations, we know about it...and we fix it! It is another layer of hospitality that our entire company has bought into. The unique part of SevenRooms is the ability to customize its use. Our company has found creative functionality that enhances a guest’s overall experience.

Avantages: Ability to provide a more customized experience for our valuable guests.

Inconvénients: TripleSeat integration comes with major limitations for us. Triple seat is forcing our hand to lock tables that we simply can’t do operationally for many reasons. Currently unable to use right now.

Love SevenRooms

Publié le 23/04/2019
Utilisateur vérifié
Restaurant Owner
Restaurants, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
4 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: I love SevenRooms. It is amazing and easy to use. I just wish that we could access the features that come from integration of our POS.

Avantages: It's easy to use, continually improving, always staying ahead on trends. I love that they don't just offer a product but go out of their way to look at ways to help you market your restaurant.

Inconvénients: They do not integrate with BreadCrumb, you have to use/pay for OpenTable on top of your monthly cost.

SevenRooms Isn't Worth It

Publié le 29/08/2019
Kumar P.
Director
Immobilier, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
Provenance de l'utilisateur 
3/5
Note globale
3 / 5
Facilité d'utilisation
3 / 5
Fonctionnalités
Support client
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Avantages: SevenRooms allows you to accept and manage reservations and gain valuable customer insights. It has a flat-fee pricing structure which allows you to better grasp how much you'll be spending on a monthly basis. It used to have a great value proposition when OpenTable had a different pricing structure.

Inconvénients: SevenRooms is not the industry standard for reservations, unfortunately. Many people are unfamiliar with the software, so you risk lost reservations as a result of that. Further, the pricing structure used to be valuable in that you wouldn't pay for reservations made through non-OpenTable reservations, but now OpenTable has adjusted their pricing structure to make that a non-factor. SevenRooms doesn't provide the guest insights that they pitch, and the live spend information is not always up to date.

SevenRooms: The Reservation Platform You Should Be Using

Publié le 15/02/2019
Alexander J.
Director of Operations
Produits alimentaires, 201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: Essai gratuit
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Overall the pros far outweigh the cons.

Avantages: SevenRooms is excellent at driving guests to your restaurant. While not the industry standard for online reservations, (though that is rapidly changing), it has excellent functionality. The biggest positives are: 1) Cost reduction by eliminating OpenTable fees
2) Ability to drive customers to restaurants within your group of restaurants
3) Live data on consumer spend and the ability to track that over time

Inconvénients: SevenRooms is not the industry standard, so many people will not be familiar with the booking platform. From the guest perspective, even after creating a profile, you may have to input the same information multiple times for multiple reservations, which is frustrating. People may also not book through this platform if it's too difficult or unfamiliar, which may lead to lost reservations.

Lire d'autres avis