SevenRooms

Qui utilise SevenRooms ?

Restaurants, discothèques, hôtels, piscines, salons et bars.

Description de SevenRooms

SevenRooms est une plateforme pour les opérateurs de l'hôtellerie pour acquérir, engager et comprendre leurs invités. Fondé en 2011 à New York, le logiciel de gestion des réservations, des sièges et des invités permet aux opérateurs d'effectuer des réservations sur plusieurs canaux de marketing, de personnaliser l'expérience client en ligne et hors ligne, de fidéliser les clients et de développer l'activité par le biais de données exploitables. Présent dans plus de 100 villes à travers le monde servant des restaurants, des hôtels et des clients de premier ordre.

Informations sur SevenRooms

SevenRooms

https://www.sevenrooms.com/

Fondé en 2011

Vidéo de SevenRooms
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Présentation des tarifs de SevenRooms

SevenRooms n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit.


Version gratuite

Non

Essai gratuit

Oui

Déploiement et prise en charge de SevenRooms

Ressources d'aide

  • Service de support permanent (réponse directe)
  • Support en horaire de bureau
  • En ligne

Déploiement

  • Cloud, SaaS, web
  • Mobile (iOS natif)

Formation

  • Formation présentielle
  • Formation en ligne en direct
  • Webinaires
  • Documentation

SevenRooms - Fonctionnalités

  • Comptabilité intégrée
  • Facturation
  • Gestion de table
  • Gestion des cuisines
  • Gestion des employés
  • Gestion des listes d'attente
  • Gestion des menus
  • Gestion des réservations
  • Gestion des stocks
  • Point de vente (PDV)
  • Rapports et analyses

Logiciels de gestion de restaurant : afficher la liste complète

  • Automatisation du marketing
  • CRM
  • Carte de fidélité
  • Comptabilité intégrée
  • Gestion de la maintenance
  • Gestion des employés
  • Intégration GDS et OTA
  • Point de vente (PDV)
  • Pour locations saisonnières
  • Prise en charge de plusieurs établissements
  • Propriété unique
  • Réservation en ligne
  • Séjour prolongé
  • Traiteurs

Logiciels de gestion hôtelière : afficher la liste complète

  • CRM
  • Gestion des promotions
  • Gestion des réservations de chambres
  • Gestion des taux
  • Notes de réservation
  • Réservation d'activités
  • Réservation de tiers
  • Réservations de groupe
  • Support client

Logiciels de réservation : afficher la liste complète

  • Alertes/Notifications
  • Base de données de clients
  • Définition des priorités
  • Entrée en libre-service
  • Fonctions pour restaurants
  • Liste d'attente publique
  • Rapports et statistiques
  • Suivi du statut des listes d'attente
  • Suivi du temps d'attente

Logiciels pour listes d'attente : afficher la liste complète

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Avis sur SevenRooms

Lire tous les avis

Note globale

4,5/5

Score moyen

Facilité d'utilisation 4,4
Service client 4,6
Fonctionnalités 4,2
Rapport qualité-prix 4,3

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Stephen M.
Director of Guest Relationships
Hôtellerie, 201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 20/07/2018

"Game Changer"

Commentaires: SevenRooms has played a major role in our recovery program with our customers. If a guest has an experience that did not live up to expectations, we know about it...and we fix it! It is another layer of hospitality that our entire company has bought into. The unique part of SevenRooms is the ability to customize its use. Our company has found creative functionality that enhances a guest’s overall experience.

Avantages: Ability to provide a more customized experience for our valuable guests.

Inconvénients: TripleSeat integration comes with major limitations for us. Triple seat is forcing our hand to lock tables that we simply can’t do operationally for many reasons. Currently unable to use right now.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 20/07/2018
Caitlin H.
Corporate Guest Relations
Hôtellerie, 201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 18/12/2018

"SevenRooms Review"

Commentaires: Company has been using SR for over 3 + years and it is perfect tool for operating our client database between 7+ properties. It helps us maintain our guest experience with customized features that are easy to use and really allow us know our guests better.

Avantages: User friendly- clean face. Easy to train new employees- easy set up and access. Customizable features. Feedback Reviews. Instagram + events Widget. Export clients by tags. Tags in general!

Inconvénients: 1)Sometimes loading glitches. 2)Unfortunately our POS system future does not work with SR- not SR's fault but it would make our lives easier to track spends at our more high volume properties.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 18/12/2018
Kumar P.
Director
Immobilier, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    3 /5
  • Facilité d'utilisation
    3 /5
  • Fonctionnalités
    3 /5
  • Support client
    Sans note
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    3/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 29/08/2019

"SevenRooms Isn't Worth It"

Avantages: SevenRooms allows you to accept and manage reservations and gain valuable customer insights. It has a flat-fee pricing structure which allows you to better grasp how much you'll be spending on a monthly basis. It used to have a great value proposition when OpenTable had a different pricing structure.

Inconvénients: SevenRooms is not the industry standard for reservations, unfortunately. Many people are unfamiliar with the software, so you risk lost reservations as a result of that. Further, the pricing structure used to be valuable in that you wouldn't pay for reservations made through non-OpenTable reservations, but now OpenTable has adjusted their pricing structure to make that a non-factor. SevenRooms doesn't provide the guest insights that they pitch, and the live spend information is not always up to date.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 29/08/2019
Utilisateur vérifié
Restaurant Owner
Restaurants, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    4 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 23/04/2019

"Love SevenRooms"

Commentaires: I love SevenRooms. It is amazing and easy to use. I just wish that we could access the features that come from integration of our POS.

Avantages: It's easy to use, continually improving, always staying ahead on trends. I love that they don't just offer a product but go out of their way to look at ways to help you market your restaurant.

Inconvénients: They do not integrate with BreadCrumb, you have to use/pay for OpenTable on top of your monthly cost.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 23/04/2019
Alexander J.
Director of Operations
Produits alimentaires, 201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: Essai gratuit
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 15/02/2019

"SevenRooms: The Reservation Platform You Should Be Using"

Commentaires: Overall the pros far outweigh the cons.

Avantages: SevenRooms is excellent at driving guests to your restaurant. While not the industry standard for online reservations, (though that is rapidly changing), it has excellent functionality. The biggest positives are: 1) Cost reduction by eliminating OpenTable fees
2) Ability to drive customers to restaurants within your group of restaurants
3) Live data on consumer spend and the ability to track that over time

Inconvénients: SevenRooms is not the industry standard, so many people will not be familiar with the booking platform. From the guest perspective, even after creating a profile, you may have to input the same information multiple times for multiple reservations, which is frustrating. People may also not book through this platform if it's too difficult or unfamiliar, which may lead to lost reservations.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 15/02/2019