Description de WooPOS

Point de vente au détail haut de gamme, au niveau de l'entreprise, sur Windows Desktop, à un tarif abordable. WooPOS couvre tous les aspects de votre commerce de détail. Personnalisable pour tous les types de secteurs de vente au détail. Les fonctionnalités incluent le CRM, la fidélisation des clients, les commissions des employés, les cartes de pointage, les règles de remise automatique, les taxes par code postal, une base de données hybride en ligne et hors ligne, 500 rapports d'analyse complets. Intégration approfondie des systèmes d'e-commerce, notamment WooCommerce et Shopify.

Qui utilise WooPOS ?

Les propriétaires de petites et grandes entreprises de commerce de détail qui s'intéressent sérieusement aux points de vente, à la gestion des stocks, aux clients et aux employés.

Où peut-on déployer WooPOS ?

Cloud, SaaS, web, Mac (ordinateur), Windows (ordinateur), Windows (sur site), Chromebook (ordinateur), Android (mobile)

À propos de l'éditeur

  • WooPOS
  • Situé à Vancouver, Canada
  • Fondé en 2016
  • Support téléphonique

Pays disponibles

Canada, États-Unis

Langues

allemand

À propos de l'éditeur

  • WooPOS
  • Situé à Vancouver, Canada
  • Fondé en 2016
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Langues

allemand

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Comparez le prix du logiciel WooPOS avec ses alternatives

99,00 $US/mois
Version gratuite
Essai gratuit
69,00 $US/mois
Version gratuite
Essai gratuit
s/o
Version gratuite
Essai gratuit
95,99 $US/unique
Version gratuite
Essai gratuit

Fonctionnalités - WooPOS

  • Accès mobile
  • Alertes/Notifications
  • Audit de l'inventaire
  • CRM
  • Codes-barres et RFID
  • Comptes clients
  • Emplacements multiples
  • Fonctions pour vente au détail
  • Gestion de l'e-commerce
  • Gestion de la vente au détail
  • Gestion des bons de commande
  • Gestion des cartes cadeaux
  • Gestion des commandes
  • Gestion des contacts
  • Gestion des employés
  • Gestion des expéditions
  • Gestion des fournisseurs
  • Gestion des prix
  • Gestion des remises
  • Gestion des renouvellements de commande
  • Gestion des retours
  • Gestion des stocks
  • Gestion des stocks de la vente au détail
  • Gestion des éléments
  • Gestion multicanal
  • Identification des produits
  • Importation et exportation de données
  • Intégration comptable
  • Intégrations de tiers
  • Lecture de codes-barres et de tickets
  • Optimisation des stocks
  • Point de vente (PDV)
  • Prévision
  • Rapports de ventes
  • Rapports et analyses
  • Recherche/Filtre
  • Signature électronique
  • Suivi des commandes
  • Suivi des coûts
  • Suivi des retours
  • Traitement des paiements
  • e-mail marketing
  • Écran tactile

Alternatives à WooPOS

Un logiciel de caisse avancé, basé sur le cloud, pour les commerces de détail, les événements avec billets, les services d'adhésion et les établissements de restauration rapide.
Le point de vente intégré RockSolid MAX est facile à utiliser et aide les commerces de détail à développer leur activité pour un tarif mensuel abordable.
Cin7 assure la gestion des stocks et l'automatisation des commandes et de la production jusqu'à l'entrepôt/3PL (Third-party Logistics) et vers tout canal de vente B2B/B2C utilisé.
Votre point de vente pour augmenter les ventes, mieux gérer les stocks et produire des rapports exploitables.
NetSuite ERP exécute toutes vos opérations de back-office et vos processus financiers sur une plateforme unique et unifiée dans le cloud. En savoir plus sur NetSuite
Cette solution convient aux petites et moyennes entreprises des secteurs de la vente au détail, de la vente en gros, de la fabrication et de la production alimentaire qui doivent gérer des niveaux de stock.
Une solution de commerce unifiée (ERP + PDV) pour le commerce de détail et l'hôtellerie basée sur la technologie dynamique de Microsoft En savoir plus sur LS Retail
Spruce est un logiciel cloud de gestion d'affaire pour les entreprises de bois et de matériel de construction. Une solution de point de vente
Easily manage your store and website as one; mobile point of sale, eCommerce, marketplace integrations, inventory, promotions, loyalty.
Brightpearl est une plateforme d'opérations de commerce de détail étroitement intégrée à tous vos canaux de vente.
Ce système de PDV (point de vente) sur cloud centralise la gestion des stocks, la gestion du personnel ainsi que le reporting des ventes et la comptabilité sur les sites et les canaux. En savoir plus sur Lightspeed Retail
Ensemble Open Source d'applications commerciales intégrées pour CRM (gestion des relations client), points de vente, sites web, e-commerces, vente, comptabilité, entrepôt, RH, projet et marketing. En savoir plus sur Odoo
STORIS fournit aux commerces de détail spécialisés dans l'ameublement des solutions logicielles de gestion de commerce de détail intégrées prenant en charge chaque aspect de leurs opérations.

Avis sur WooPOS

Note moyenne

Note globale
4,6
Facilité d'utilisation
4,3
Service client
4,2
Fonctionnalités
4,5
Rapport qualité-prix
4,6

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
64%
4
29%
3
7%
2
1%
Scott
Scott
Web Developer (R.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

One of the most customizable ecommerce addon

5,0 il y a 4 ans

Avantages :

What makes Woocommerce greatis the fact that it is higly cutomizable. WIth your every need it can exceed your expectations by far. Built for speed and custom it is another great tool to work with as a designer. The easy to install and manage make it for users ideal for small and large shops. You can manage a multi store from the same dashboard and start making some severe changes. It integrates perfectly with other plugins and apis

Inconvénients :

The export data function should be tailored for less fields or make it more compact, it is great for export import in the same ecommerce platform but a nighmare just to upload it to something else.

Andrew
President (Canada)
Vente au détail, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Handles large Database

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : The software is easy to use and lots of support documentation...the learning curve is more about adjusting to a different process compared to what we used before. Overall the change to WooPOS has been positive and staff seem to like the new system better.
Working with their head programmer has been beneficial in understanding and adapting to a new system.

Avantages :

Our database has over 500,000 items in it and product searches and reports are faster than my previous system. We mainly use it as an inventory management system for our website and store...website is updated instantaneously. Easy to update database with excel data loads. Easy to customize invoice, labels and layout of screens. Fairly user friendly with pop ups/tips when a function or command is skipped or missing.

Inconvénients :

Would be better if some of the inventory reports could be user defined/generated more easily than having to build (and understand how) a custom SQL query. Would like to see more/better basic accounting functionality as it is not an accounting program...it can export some ledger information to Quickbooks and others...but would like more.

Jim
Pres (É.-U.)
Collecte de fonds, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Support is Excellent and accurate

5,0 il y a 2 mois Nouveau

Commentaires : We had support software upgrades and caused a failure with some features of the Gift Card plugin. We reached out to support and got an immediate response with suggestions to fix. We needed more support and [SENSITIVE CONTENT] in WooPOS support was able to quickly solve all our issues. We are very happy.

Avantages :

Ease of use, and ability to upload Gift Card in batch. Tracking is excellent and feature to control the card and use of card by customers.

Inconvénients :

This plugin is perfect for our industry and is the only Gift Card plugin with the ability to set the card as a 'one time use only'. Out of 10 or more we test it is the best, easy to use and can customize. We control 100's of card per month with little effort.

Zied
Web developer and president of a company (Canada)
Médias en ligne, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : Essai gratuit
Source de l'avis

Amazing soft but needs a lot of changes

3,0 il y a 3 ans

Commentaires : See above

Avantages :

A lot of usefull functionnalities. One of the rare professional Pos easily linked with woocommece.

Inconvénients :

Hard to configure Hard to customize frontend pos Hard to customize functionalities Not user friendly Please add a custom product for when the cashier scans an unavailable product they can add a custom product with price and name. Add a function to customize front end pos to simplify the visual complexity for the cashier for example remove the search product tab. Add a category product instead to access example vegetables fruits ... and when you click on it a list of these product are shown .... But overall the pos is really great just need some easy friendly platform and some additional custom functions I ll be the first to go back to your soft . Please keep me posted for any updates this

Réponse de l'équipe de WooPOS

il y a 3 ans

Hi Zied, Thanks for the review. But we have all the custom options you have mentioned in your review. Some functions are hidden or need advanced special settings to show up. Please email us to get help on setup. And don't forget to give us a better review! Thanks

Doug
Agency Owner (É.-U.)
Services et technologies de l'information, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

The Beast of POS Systems

5,0 il y a 3 mois

Commentaires : Extremely Amazing! Why? Because of [SENSITIVE CONTENT]. [SENSITIVE CONTENT] is the Man!
I was introduced to the system via an article written about one his clients, a vacuum business. In that article it mentioned WooPos. Why, I don't remember. I called that company and asked about his experience with WooPos. He said, he loved it but there was 1 thing he didn't understand. He said, "I only ever talked to guy, a guy named [SENSITIVE CONTENT]. But, every time he needed a customization or something fixed or changed, it was done in 20 minutes. He didn't understand it, because in the beginning there was quite a few 'tweaks' he wanted, but they were all done in 20-30 minutes. He loved it.
My experience, the exact same. It's been Amazing working with [SENSITIVE CONTENT]. He will do whatever it takes to help you get things off the ground and hold your hand to get it configured properly and up and running. And the 20 minute turn around time, it's real.

Avantages :

The fact that this thing does 'EVERYTHING' when it comes to a POS system is the biggest benefit. It literally does it all when it comes to managing anything that has anything to do with retail, from inventory stock level control to auto ordering based on those stock levels. Employee time cards, simple check-in and check-out. From simple daily reports to a complex breakdown to the micro detail. No limits either on data queries. Build them out exactly how you want, quick and simple.

Inconvénients :

On the other hand... The complexity of it can be overwhelming. You have to be ready to learn and really take it all in. The biggest downfall to the software is the dated interface. While it doesn't look all fancy, it's a seriously solid piece of software and your not going to find updates breaking things or being dependent on an internet connection. You'll need one, but if the net goes down your POS doesn't. The downfall is the way you have to build out your quick launch buttons. To create custom buttons you have to use an odd search/query string that is not so easy, or at least it's not so easy for me to wrap my head around it. I've installed the system twice and in one setting we are implementing as much of it as possible, over a period of time that is. Their help files and documentation is pretty good and they have a page dedicated to these codes so that does help.