Qui utilise Nobly ?

Nobly POS aide des centaines de cafés, d'épiceries fines, de restaurants et de chaînes à mieux gérer leur activité. Ce produit et le support 5 étoiles sont utilisés au Royaume-Uni, aux États-Unis, au Canada et dans plus de 20 autres pays.

Description de Nobly

Nobly POS est le point de vente en ligne sur iPad préféré des clients pour l'hôtellerie et l'un des meilleurs choix pour les cafés, les épiceries fines, les restaurants et les chaînes renommés. Ce produit est disponible au Royaume-Uni, aux États-Unis, au Canada, en Australie et dans plus de 20 autres pays. Les commerçants utilisent Nobly POS pour gérer l'inventaire et le personnel, recueillir des informations commerciales grâce à plus de 30 rapports puissants, configurer des programmes de fidélisation, accepter les paiements par carte de crédit, intégrer des logiciels de comptabilité, etc.

Informations sur Nobly

Nobly

http://noblypos.com/

Fondé en 2013

Prix de Nobly

Nobly n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit.

Version gratuite

Non

Essai gratuit

Oui

Déploiement

Cloud, SaaS, web

Mobile (iOS natif)

Formation

Formation présentielle

Formation en ligne en direct

Webinaires

Ressources d'aide

Service de support permanent (réponse directe)

Support en horaire de bureau

En ligne

Nobly - Fonctionnalités

Logiciels de caisse
Caisse pour détaillant
Caisse pour restaurants
Carte de fidélité
Emplacements multiples
Gestion des cartes cadeaux
Gestion des commissions
Gestion des remises
Gestion des retours
Intégration e-commerce
Lecture de codes-barres
Profils de compte client
Signature électronique
Carte de fidélité
Gestion des cartes cadeaux
Gestion des conseils
Gestion des employés
Gestion des stocks
Gestion des tiroirs-caisses
Partage de l'addition
Vérifications distinctes
Autorisations d'accès utilisateur
Caisse pour bars
Caisse pour restaurants
Gestion des cartes cadeaux
Gestion des commissions
Gestion des prix
Gestion des remises
Gestion des stocks
Lecture de codes-barres
Suivi des retours
Suivi des ventes
Support de carte de fidélité
e-commerce
Accès mobile
Carte de fidélité
Commande en ligne
Gestion de table
Gestion des cartes cadeaux
Gestion des conseils
Gestion des livraisons
Gestion des stocks
Partage de l'addition
Rapports et analyses
Vérifications distinctes

Avis sur Nobly

Afficher 5 avis sur 11

Note globale
4,3/5
Facilité d'utilisation
4,5/5
Service client
4,3/5
Fonctionnalités
4,1/5
Rapport qualité-prix
4,5/5
Robin charles A.
Catering services supervisor
Services aux consommateurs
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    Sans note
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 22/02/2018

"Wicked system! "

Avantages: Ease of use for my team and great simple and in-depth reporting, very slick good looking hardware. Weird but customers comment all the time on how good it looks

Inconvénients: Could do with a better way to export csv files as wont work on my devices and remote viewing but that's just my preference

Réponse de l'éditeur

envoyé par Nobly le 23/02/2018

Hi Robin,

Thanks for the great review!

Glad o see what customer's love the iPad and hardware design!

Exporting reports should work on any computer (desktop/laptop). I'll send you an email directly to discuss this and ensure that you can use all of our features!

Let me know if there's anything else I can help you with!

Thanks,

Jonathan

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 22/02/2018
Utilisateur vérifié
Consultant
Hôtellerie, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    4/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 04/12/2018

"Affordable & fairly easy to use system"

Commentaires: Overall I am very happy with Nobly a few minor adjustments would vastly improve the usabiliaty.

Avantages: A very affordable and reliable POS system with minimal training required for a tech savvy person. As it is a app based system, loaded onto an iPad, it is super easy to get up and running. The layout of the register screen is very standardised and can easily be adjusted. Waste and stock management can be controlled in the system, making it a perfect all in one soloution, that you can integrate your payment solution with.

Inconvénients: Adding new products can be quiet time consuming when offering eat in and take away options as the price needs to be inserted twice for the different options. The back office can be accessed on an iPad, however is quiet temperamental and it feels that it I not fully optimised to work on this platform, which is a shame.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 04/12/2018
Nick B.
Managing Director
Hôtellerie, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    1/5
  • Facilité d'utilisation
    1/5
  • Fonctionnalités
    1/5
  • Support client
    1/5
  • Rapport qualité-prix
    2/5
  • Probabilité de recommander le produit
    0/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 23/11/2018

"Avoid!"

Commentaires: This is not a proper till system. If you are using a pen and paper, yes it may be better and it i May be suitable for a burger or festival bar type situation but for an actual restaurant/bar/pub/cafe it just does not work.

Avantages: They offered a full refund, looks nice on iPad, but that’s it.

Inconvénients: It struggles with 2 terminals and regularly does not sync meaning a waitress adds items to the bill but of the bill is printed from another terminal they do not appear and therefore the customer does not get charged. The printers and cash draw regularly don’t print/open for no apparent reason and sometimes it just decides to print tickets to different printers. The till system is full of bugs which when reported they say they can’t fix within 6 months. Supposed to be a support line but you just go one hold and after a minute it hangs up on you. You have to message them and wait for them to call you which often doesn’t happen. The clock in/out system is worse than pen and paper. You will not use this. Their reporting options are extremely basic even though you are sold on ‘whatever reports you need’. Their stock system seems extremely basic to the point I was told after purchase that it won’t really work for what I wanted it, which was just to find out how much of each product I’ve sold. Essentially I don’t think they have actually built the stock system yet, but are trying to sell it. It took 3 weeks to get this set up, only to have to send it back as it is useless for me.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 23/11/2018
Robb M.
Director
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    4/5
  • Probabilité de recommander le produit
    Sans note
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 22/02/2018

"Easy, pleasant and useful"

Avantages: Easy access to financial information and accessing stock levels as well as staff finding it easy to use and keep track of float in the till

Inconvénients: That it required a little more setup to our uses, would be nice if it came tailor made to our industry

Réponse de l'éditeur

envoyé par Nobly le 23/02/2018

Hi Robb,

Thanks for the freat review and glad to see everything is going so well with Nobly!

In terms of the set up - let me know what could be better in terms of training, etc. and I will see what we can do to improve it!

Let me know if there's anything else I can help you with!

Thanks,

Jonathan

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 22/02/2018
Munir K.
Director
Vente au détail, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 23/02/2018

"Excellent all round "

Commentaires: The fact you have to explain pros and cons

Avantages: Simplicity of the layout. Its very self explanatory and I hardly have to provide any staff training.

Inconvénients: The fact that you have to be online. Sometimes when internet goes down there no short term solution to keep my business running!

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 23/02/2018