Description de Noterro

Rejoignez des milliers de massothérapeutes, chiropraticiens et autres qui répertorient, réservent et suivent les traitements des patients en utilisant SOAP Vault tous les jours. Ce logiciel utilise le machine learning pour vous aider à documenter correctement des notes SOAP complètes et détaillées en quelques secondes seulement. La facturation et la réservation en ligne sont facultatives et incluses dans tous les comptes ! À seulement 19 dollars par mois, c'est l'une des solutions de gestion de cabinets les plus abordables et les plus complètes du marché ! Essayez-la gratuitement pendant 30 jours !

Qui utilise Noterro ?

Notes SOAP, formulaires de prise en charge, planification en ligne de haute qualité et à faible coût et bien plus encore.

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Noterro

4,7 (315)
Noterro
Indisponible dans votre pays
25,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
86
6
4,6 (315)
4,9 (315)
4,8 (315)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
139,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
121
11
3,8 (2 488)
3,6 (2 488)
3,8 (2 488)
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Alternatives à Noterro

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Avis sur Noterro

Note moyenne

Note globale
4,7
Facilité d'utilisation
4,6
Service client
4,8
Fonctionnalités
4,5
Rapport qualité-prix
4,9

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
75%
4
23%
3
1%
2
0%
Jill
Jill
Founder (Canada)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Médecine douce, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Noterro is an excellent option

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : This is a simple and easy system to use, and we have a pretty complicated business with both a location and mobile appointments, and then different divisions with in the mobile.

Avantages :

It's ease of use, the soap notes are fantastic, and customer intakes are so easy and just automatically stored with the client, it seems simple but it is really really fantastic. Updates and more functions are regularly released. They are super quick to call or email back and address even silly questions and have helpful videos and solutions.

Inconvénients :

The only big drawback is the lack of a therapist compensation function that would eliminate the work involved in therapists invoicing me and having to check those invoices. This is maybe coming but no timeline yet. A small drawback is Therapist last names always show up, I would like the choice to keep the last names back except on receipts.

Réponse de l'équipe de Noterro

il y a 2 ans

Thanks for your feedback. An Invoice Payment Report is in the works, this will show you invoices based on when they were paid, handy for paying practitioners based on payments being received.

Jessica
Jessica
Registered Massage Therapist (Canada)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Hôpitaux et soins de santé, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Noterro Review!

4,0 il y a 2 ans

Commentaires : I'm really enjoying using it primarily again. It's come from a place to store soap notes and client information, and now is a place where I can do online bookings, sell products, send receipts and emails/texts. It's a great all-in-one package for a very reasonable price.

Avantages :

I have been using Soap Vault (now Noterro) since 2015. It has come a LONG way since then. And almost monthly I get new emails with new features and functionality that they have added to their software, while the price remains the same! I had a question and I asked in a forum on a weekend, and I got an answer back in about 6 hours from one of the Customer Service Reps, so that's pretty impressive.

Inconvénients :

It's a bit hard to figure out how to do everything at first, not quite as intuitive as other appointment managers I've used in the past, but in return for that you have more control and customization over your appointments.

Chelsea
Clinic owner (Canada)
Santé, bien-être et fitness, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Happy I switched to Noterro

5,0 le mois dernier Nouveau

Commentaires : I love the software, the new app, and that tech support is easy to access.

Avantages :

I really appreciate the upload option for treatment charts. It helped to keep files in one spot when switching the clinic from paper to electronic charts. Transferring over from our previous online scheduling software was very easy.

Inconvénients :

A 'resource' feature would be convenient. Example: hot stone equipment can't be booked by two practitioners at the same time.I would love to be able to customize appointment block colors with a hex code.

Réponse de l'équipe de Noterro

le mois dernier

Thanks for the feedback Chelsea, I'll pass it along to our product team!

Barry
Director (Nouvelle-Zélande)
Santé, bien-être et fitness, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

NZ review..

3,0 il y a 2 ans

Commentaires : Generally speaking it started off as a great product.
As it has developed it has become a little clunky in its feature operations which then impacts usability just when you do not need it to be clunky.
Development programme of works appears to make little sense. Aug 2019 it was promised to have resource scheduling to allow classes to be booked, that moved to Sept 2020 and we are still waiting, yet there is a constant update to functions which worked perfectly fine i.e. page tabs for client information.. Rather than worry about aesthetic alterations to "ease" of usability, focusing on features which will help their customers business develop would be better direction.

Avantages :

Entry Point in cost Ease of installation Ease of cross platform usage

Inconvénients :

With new "updates" or "improvements" site speed slows massively Updates to the software does not always handle users timezones sensitively - being in NZ you can bet your bottom dollar an update is done overnight North American time, hitting NZ in the middle of the operating day and just as you are trying to book clients in for new appointments. Calendar / Booking system adhoc leaves off the session "wrap up time" resulting in clients being booked back to back or it adds on more "wrap up time" resulting in too much time available between each client, despite all appointment types having their own "Wrap up time" being set at admin level. Lack of delivery on features promised 12mths ago which is now impacting delivery of service to our business..

Réponse de l'équipe de Noterro

il y a 2 ans

Thanks for your feedback Barry. Sorry for the trouble you've had with releases, you definitely should not experience disruptions during that process. We're always improving our release process to reduce outages or just general slow downs, sounds like we need to do better. Regarding the "wrap up time" or "Recovery time" as it's referred to in Noterro, you definitely should not be experiencing it randomly disappearing. If you book an appointment, we'd be happy to hop on a screen-share to see what you're experiencing. Just book a call with the link below, if timezones are an issue, just let us know and we'd be happy to schedule outside your regular hours. Book a call: https://calendly.com/noterro-support/phone-support-15-min Contact us to book a call outside hour regular hours: https://noterro.com/contact Thanks again for your feedback! -Ryan

Chelsey
Integrative Massage Therapist (Canada)
Médecine douce, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Best booking app I’ve ever used!

4,0 il y a 2 mois

Commentaires : As a small business noterro has been game changer, I recommend it to all my friends in the business.

Avantages :

I love how user friendly it is, while having everything I need. I’ve used other apps that have been much more expensive that don’t compare to how great Noterro is! Even when I have questions or requests, the support has been really helpful and reassuring that anything I have questions about is already in the works for the future.

Inconvénients :

I’d love to have a feature where we can limit certain days for specific treatments. Additionally, being able to integrate noterro to link when payments are taken from my stationary square machine. One silly other thing is having a more aesthetic homepage!

Réponse de l'équipe de Noterro

il y a 2 mois

Thank for the feedback Chelsey!