Description de Issuetrak

Avec Issuetrak, les systèmes pour les services d'assistance et de soutien sont mis en œuvre pour toutes les sortes de secteurs d'activité et de services. Une aide est apportée aux entreprises comme la vôtre pour suivre les cas d'assistance, les problèmes et les requêtes depuis la soumission jusqu'à la résolution. Mise en œuvre facile et soumission par web, mobile et e-mail. Avec l'attribution et l'escalade automatisée des cas d'assistance, les formulaires personnalisés et les champs définis par l'utilisateur, les métriques du tableau de bord et le reporting détaillé en un coup d'œil, Issuetrak donne à votre équipe les outils dont elle a besoin pour s'assurer qu'aucun cas d'assistance ou problème ne passe à travers les mailles du filet.

Qui utilise Issuetrak ?

Pour les entreprises et services de toutes tailles dans un large éventail de secteurs. Cette solution convient parfaitement à toute entreprise ayant besoin de suivre les problèmes/requêtes et d'améliorer leur flux de travail avec une meilleure visibilité.

Issuetrak Logiciel - 1
Issuetrak Logiciel - 2
Issuetrak Logiciel - 3
Issuetrak Logiciel - 4
Issuetrak Logiciel - 5

Issuetrak ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Issuetrak

Issuetrak

4,6 (181)
Indisponible dans votre pays
69,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
173
8
4,4 (181)
4,5 (181)
4,7 (181)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
108
19
4,4 (393)
4,5 (393)
4,5 (393)

Alternatives à Issuetrak

SysAid
Fonctionnalités les mieux notées
Alertes et remontée des problèmes
Gestion des billets
Portail libre-service
Salesforce Service Cloud
Fonctionnalités les mieux notées
Journalisation des appels
Rapports et analyses
Suivi des appels
monday.com
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de projets
Gestion du pipeline de ventes
Liste de tâches (to-do list)
Spiceworks
Fonctionnalités les mieux notées
Alertes et remontée des problèmes
Gestion des billets
Gestion des stocks
EcholoN
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de la base de connaissances
Gestion des billets
Portail libre-service
Vivantio
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des billets
Gestion des e-mails
Rapports et analyses
CloudBlue PSA
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des billets
Gestion des tâches
Reporting et suivi de projet
Wrike
Fonctionnalités les mieux notées
Données en temps réel
Suivi de l'engagement
Suivi des échéances
Odoo
Fonctionnalités les mieux notées
Comptabilité des fonds
Création de bons de travail
Recherche/Filtre

Avis sur Issuetrak

Note moyenne

Note globale
4,6
Facilité d'utilisation
4,4
Service client
4,7
Fonctionnalités
4,4
Rapport qualité-prix
4,5

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
61%
4
33%
3
6%
2
1%
Valery
Valery
Support Services Specialist (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Administration publique, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Very good experience, but not excellent. Does a fantastic job at what it's supposed to do.

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : Resolves the complexity of tracking issues.

Avantages :

Quick, simple, and has plenty of features. Allows for precise control over each issue. Very responsive interface. Has fantastic customer support.

Inconvénients :

Development seems to be a bit slow on adding features, Short Term is set as within a year, which is of course reasonable, but Short Term is more like two weeks sprint, but that's personal opinion and experience.

Stephen
Director of Technology Operations (É.-U.)
Santé, bien-être et fitness, 501–1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Issuetrak Reveiw

5,0 il y a 2 mois Nouveau

Commentaires : Using them now is the second time I used them. Once in my previous job and now here. In my previous job I switched from them to SysAid - and in my present job I switched from SysAid to Issuetrak. I did this because Issuetrak offered me greater flexibility to manage various cost centers within a single application in the most efficient and usable fashion.

Avantages :

The ability to segment my customer base to the responsible departments. Quickly see the overall view to manage my staff and responses to give outstanding customer service.

Inconvénients :

Have yet to find any major flaws thta were not able to be resolved by some method.

Réponse de l'équipe de Issuetrak

il y a 2 mois

Thank you for your positive review, Stephen! We're delighted to hear that you have found Issuetrak's flexibility useful for your business operations!

Anna
Video tech support agent (É.-U.)
Télécommunications, 5 001–10 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

I use issuetrak on a daily basis to submit tickets to other departments so things can be processed

3,0 il y a 6 ans

Commentaires : The ability to communicate and get information to other teams

Avantages :

I like that I do not have to reach out to other departments nor does the customer to get this fixed. I can submit a ticket and they will correct the issue, or pass along the information to the correct team. It helps me to be as efficient as possible.

Inconvénients :

I do not like how often it doesn't route properly. It is supposed to be auto filled with what area in our system it's going to, and if it's not it makes it really difficult to ensure it's getting where it needs to go.

Ash
Chief (Inde)
Gestion de l'enseignement, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Hope they will make improvements rest all is best that could be in this app

4,0 il y a 2 mois

Avantages :

Some of the best things about Issuetrak which I liked are:Customizable workflow: The ability to customize the workflow to match the unique requirements of an organization, which can help to streamline processes and improve efficiency.Reporting and analytics: The ability to generate reports and analyze data on customer support requests and issues, which can help organizations to identify and resolve recurring problems, improve processes, and make data-driven decisions.Integration: Issuetrak can be integrated with other systems such as CRM, ERP, and other service management tools, which allows the data to flow seamlessly and automate the process across different systems and platforms.

Inconvénients :

Some potential "worst things" about Issuetrak could include:Limited capabilities: Issuetrak may not be able to handle more complex or nuanced tasks that require human judgment or decision-making.Dependence on existing systems: In order for Issuetrak to automate tasks, it must be able to interact with existing systems and software. If a company's systems are outdated or not properly configured, it may be difficult or impossible to integrate Issuetrak.Limited understanding: As with any new technology, there may be a learning curve for users, and they need to be trained to use the software effectively. A limited understanding of the software may lead to poor implementation and a low adoption rate.

Réponse de l'équipe de Issuetrak

il y a 2 mois

Thank you for your honest review, Ash! Looks like there are a few features working well for you and a few we can improve upon. Mediocre isn't in our vocabulary, so we've relayed your feedback to our Product team so we can continue improving our software. Thank you again!

Th
Assistant Consumer Care Manager (É.-U.)
Production alimentaire, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Lifesaver

5,0 il y a 2 mois Nouveau

Commentaires : Overall the staff has been professional, friendly and knowledgeable.

Avantages :

Issuetrak has been a lifesaver, cutting down on continues hours of data entry.From building the data base for our needs, to the customer support team for questions the staff has been professional, friendly and knowledgeable.

Inconvénients :

It took sometime ironing out our processes but it was a true team effort!

Réponse de l'équipe de Issuetrak

il y a 2 mois

Thank you for your honest review! We're delighted to hear that you have found Issuetrak to be a lifesaver for your business operations! Your feedback has been relayed to our Product team, but if you have any additional feedback about our software and how we can improve, don't hesitate to submit your ideas to our feedback form on our website, https://www.issuetrak.com/feedback, which goes directly to our Product team. Thank you again!