Description de Issuetrak

Avec Issuetrak, les systèmes pour les services d'assistance et de soutien sont mis en œuvre pour toutes les sortes de secteurs d'activité et de services. Une aide est apportée aux entreprises comme la vôtre pour suivre les cas d'assistance, les problèmes et les requêtes depuis la soumission jusqu'à la résolution. Mise en œuvre facile et soumission par web, mobile et e-mail. Avec l'attribution et l'escalade automatisée des cas d'assistance, les formulaires personnalisés et les champs définis par l'utilisateur, les métriques du tableau de bord et le reporting détaillé en un coup d'œil, Issuetrak donne à votre équipe les outils dont elle a besoin pour s'assurer qu'aucun cas d'assistance ou problème ne passe à travers les mailles du filet.

Qui utilise Issuetrak ?

Pour les entreprises et services de toutes tailles dans un large éventail de secteurs. Cette solution convient parfaitement à toute entreprise ayant besoin de suivre les problèmes/requêtes et d'améliorer leur flux de travail avec une meilleure visibilité.

Vidéo de Issuetrak
Issuetrak Logiciel - 1 Issuetrak Logiciel - 2 Issuetrak Logiciel - 3 Issuetrak Logiciel - 4 Issuetrak Logiciel - 5

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Issuetrak

4,5 (172)
Issuetrak
Indisponible dans votre pays
59,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
111
2
4,4 (172)
4,5 (172)
4,7 (172)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
Tarification introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
202
22
4,0 (610)
4,1 (610)
4,2 (610)
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Avis sur Issuetrak

Note moyenne

Note globale
4,5
Facilité d'utilisation
4,4
Service client
4,7
Fonctionnalités
4,4
Rapport qualité-prix
4,5

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
60%
4
33%
3
6%
2
1%
Valery
Valery
Support Services Specialist (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Administration publique, 201-500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Very good experience, but not excellent. Does a fantastic job at what it's supposed to do.

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : Resolves the complexity of tracking issues.

Avantages :

Quick, simple, and has plenty of features. Allows for precise control over each issue. Very responsive interface. Has fantastic customer support.

Inconvénients :

Development seems to be a bit slow on adding features, Short Term is set as within a year, which is of course reasonable, but Short Term is more like two weeks sprint, but that's personal opinion and experience.

Alexander
Entertainment Manager (É.-U.)
Divertissement, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Tracking 23 Organizations at Once

5,0 il y a 7 mois

Commentaires : Very positive. This is the thing that keeps us moving. I was with this company a decade ago before Issuetrak and recently came back as a manager. Let me tell you, this software has revolutionized our technical department.

Avantages :

Data tracking, hands down. I can research past issues with confidence. It takes a bit of management to keep people from being lazy when entering tickets, but when all the information is there this becomes a very powerful tool that can be used to track day to day problems, but it can also compile them over years to see larger trends that otherwise would have gone unnoticed. It also helps me and others cover our bases and provide evidence to either support or refute vague claims that otherwise would be anecdotal in nature.

Inconvénients :

The search function can, at times, can feel clunky. It's not bad, but if you are asking me to pick nits here, this would be it. One annoyance is searching users, where I have to pick between active or non-active. I don't know why I can't search both at the same time, which would speed up my process. Also it seems like the main search tool at the top could be a little more robust. I almost never come up with anything useful out of it as I think it only looks at subject line searches. When searching names or terms often times the search gets confused by one letter or capital difference. I feel like to be truly effective the search function could have more intelligence (speaking from a place of not knowing at all how that works). This is not a con, but in my opinion the mobile settings are not sufficient for use on the phone. As we move further and further remote in our jobs, it would be very handy to have an Issuetrak app. A dedicated mobile device application that is not through the web browser would elevate this experience ten fold if done properly. As of right now I use Issuetrak almost exclusively on my PC, but I could see the benefits of a mobile experience, keeping notifications within the app and reducing email accumulation. Right now I basically ignore Issuetrak when traveling, and it would be wonderful if this didn't have to be the case.

Justin
IT Director (É.-U.)
Conseil en gestion
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis
Source : SoftwareAdvice

Horrible for anything but canned actions

2,5 il y a 7 ans

Avantages :

Small footprint on server and runs on Windows. We didn't have to install some appliance or other modified Linux variation to get the software up and running. Able to leverage our existing SQL and IIS servers when needed.

Inconvénients :

Functionality, they claim it is highly flexible and has workflow but there is no logic short of a yes no response system. The flexibility for any department outside of a single use is frustrating and process automation only really sends notifications there is no automation but instead reporting of when you completed something. Simple workflow related tasks are non-existent such as creating a new issue to handle a flow item, this causes you to have to try and include all outcomes for a workflow item.

Richard
Richard
Computer Support Technician (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Enseignement supérieur, 201-500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Great product and amazing support. IssueTrak Support is always just a phone call away.

4,0 il y a 5 ans

Commentaires : Asset management, Helpdesk ticketing solution, Auditing assets to verify software updates are complete, Reporting, Surveys, a good all around solution that is customize-able and affordable.

Avantages :

Easy customize-able solution for tracking issues, assets, billing, and surveys. Pricing setup so that you can pick which features you need and can really customize to suit the needs of your organization. Anytime I find something I feel IssueTrak can improve on or do better they are always there to listen and have a community of IssueTrak users to really listen to their customers. They go above and beyond in this area truly and are a pleasure to work with.

Inconvénients :

Not able to Scan/Audit Non-Windows devices (luckily for us that is a minor detail). Locations are a little weird for a single site location such as an educational institution but it works. Just takes a bit of learning how the system functions.

Jeromy
Director of Operations (É.-U.)
Logiciels, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Issuetrak for SaaS Customer Support Management

5,0 il y a 6 mois

Commentaires : Our overall experience with Issuetrak has been wonderful. It enables our teams to focus on development and management while providing full-service support to our customers.

Avantages :

As a medium sized business developing and maintaining Software as a Service application for Federal, State, and Local governments, our ability to leverage Issuetrak as a full-fledged issue ticket management and help desk system is critical to our operations. Our customers appreciate the full-service ticketing system and feel they're being treated professionally.

Inconvénients :

Issuetrak has a definite learning curve. Because of its high extensibility and customization, it is very easy to get lost in the options. However, Issuetrak trainers and support personnel are extremely helpful and quick to respond.