15 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de Opensense

Opensense fournit de parfaites signatures d'e-mails sur tous les appareils, y compris les plateformes mobiles ; il fonctionne avec Office365 et G-Suite et avec des plateformes de marketing automation et de vente telles qu'Adobe Marketo, Pardot, Eloqua, Microsoft Dynamics, Salesforce et HubSpot, ainsi que des e-mails d'entreprise pour ajouter automatiquement des signatures cohérentes et de marque, ainsi que des bannières marketing à chaque e-mail pour promouvoir du contenu, des messages, des ventes, des promotions, des événements et des événements et des campagnes ABM ciblées. Support basé aux États-Unis.

Qui utilise Opensense ?

Solution basée sur cloud qui fonctionne avec Office365 et GSuite pour ajouter des signatures d'e-mails, des bannières marketing par e-mail avec ciblage par CRM (Customer Relationship Management), des informations/suivi d'e-mails avec des heat maps de documents et la conformité RGPD/légale.

Opensense Logiciel - 1

Opensense ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Opensense

Opensense

4,9 (15)
1,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
25
14
4,6 (15)
4,9 (15)
5,0 (15)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
1,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
23
3
4,7 (73)
4,7 (73)
4,9 (73)

Alternatives à Opensense

Rocketseed Email Signatures
Fonctionnalités les mieux notées
Création de signatures
Gestion des signatures
Modèles de signatures
WiseStamp
Fonctionnalités les mieux notées
Création de signatures
Gestion des signatures
Modèles de signatures
BrandMail
Fonctionnalités les mieux notées
Création de signatures
Gestion des signatures
Mise à jour automatique
EngageBay CRM
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des campagnes e-mail
Gestion des contacts
Gestion des e-mails
Exclaimer
Fonctionnalités les mieux notées
Création de signatures
Gestion des signatures
Mise à jour automatique
Microsoft Outlook
Fonctionnalités les mieux notées
Archivage et rétention
Gestion des boîtes de messagerie
Suivi des e-mails
Signitic
Fonctionnalités les mieux notées
Création de signatures
Gestion des signatures
Mise à jour automatique
Mailchimp
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des campagnes e-mail
Gestion des e-mails
e-mail marketing
Agile CRM
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de contacts
Gestion des contacts
Gestion des leads

Avis sur Opensense

Note moyenne

Note globale
4,9
Facilité d'utilisation
4,6
Service client
5,0
Fonctionnalités
4,6
Rapport qualité-prix
4,9

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
87%
4
13%
Eddie
Eddie
Senior Digital Marketing Executive (R.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Logiciels, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Easy to use, intuitive tool

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : We've addressed some brand awareness issues that Opensense have helped with solving. Also, it's provided additional channels to push our marketing messages. We utilise the tool around events and other campaigns that we'll be running throughout the year. It's a really useful tool.

Avantages :

Opensense's strengths lie within the usability and interface of its tool. It's easy to set up and you'll soon find yourself navigating around the dashboard in no time. The design studio itself is very intuitive to use (provided you're good with HTML) and everything is self explanatory. The marketing function itself allows you to easily upload banners and what I find really exciting is the reporting function and analysis that Opensense provides. This makes it easier to see what banners have been doing well, and contributing to the overall traffic on our website. It's easy to use, and working alongside the customer success team, you're guaranteed to get up and running in no time.

Inconvénients :

No particular dislikes attributed to Opensense. The main issue I have is with images being displayed as broken - but this is a wider email signature issue and not just pinpointed to Opensense themselves. This issue is apparent with email clients such as Outlook but may be down to the users' inbox preferences in the way they decide to bring display image attachments.

Ashley
Director of Marketing (É.-U.)
Vente au détail, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Solid email signature platform + good for campaigns

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : We needed to replace BlackPearl Mail after several serious down-time and functionality issues. We were pleased to get this up and running quickly and haven't seen the same deliverability issues, fortunately.

Avantages :

Great to be able to pre-set up and run campaigns and banners in email signatures. Easy to control company-wide. Nice layout and rendering.

Inconvénients :

There is a learning curve in the beginning and while it looks amazing to the recipient, how the signature looks to the sender is awkward and clunky.

Cody
Desktop Support Engineer (É.-U.)
Services et technologies de l'information, 501–1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Opensense makes sense.

4,0 il y a 4 ans

Commentaires : So far the service and support have been excellent, via responding quickly to our support inquiries, and otherwise helping us setup our environment for a clean professional look that is easily customizable.

Avantages :

The staff and support for this set of programs to add signatures to our emails has been most intuitive, and the support has been very timely in its responses, and efforts to resolve issues.

Inconvénients :

Setup time and sync time for changes can take an hour or two depending on the scope of the change being implemented. Small issues arising when working within fringe cases in an Office 365 environment. Most of those issues were resolved shortly after identifying the problem and working with an Implementation Manager.

Mario
IT Manager (É.-U.)
Services et technologies de l'information, 501–1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Great Auto signature program

5,0 il y a 3 mois

Commentaires : Overall once setup i don't go into the system very much.

Avantages :

Once this is setup there is no need to touch. Everything is auto-updated from azure from the Title to the pictures.

Inconvénients :

It does take a bit to setup but the CS Rep are amazing at helping setup for first-time users. They handle the issues very fast.

WILLIAM
chief of staff (É.-U.)
Services financiers, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

ideal for company email signatures across multiple platforms

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : None yet

Avantages :

the customer support, the consistency of emails signature across mobile devices and computers.

Inconvénients :

So far so good. Its been fairly easy to use and only use it for the emails.