Yardi Breeze

par Yardi Systems

Qui utilise Yardi Breeze ?

Marchés desservis : résidences individuelles, logements résidentiels et commerciaux.

Description de Yardi Breeze

Yardi Breeze est un logiciel de gestion immobilière conçu pour vos exigences. Cette plateforme extrêmement simple est le package complet, avec comptabilité intégrée, marketing et location en ligne, filtrage et assurance intégrés et portails en ligne pour faciliter la collecte des loyers, les demandes de service, les paiements et le reporting des propriétaires. La solution est facile à configurer et ses prix commencent à 1 $ par unité et par mois pour les propriétés résidentielles. Si votre entreprise requiert des fonctionnalités et des contrôles supplémentaires, renseignez-vous sur Yardi Breeze Premier.

Informations sur Yardi Breeze

Yardi Systems

http://www.yardi.com

Fondé en 1982

Yardi Breeze Logiciel - 1
Yardi Breeze Logiciel - 2
Yardi Breeze Logiciel - 3
Yardi Breeze Logiciel - 4
Yardi Breeze Logiciel - 5
Vidéo de Yardi Breeze
Yardi Breeze Logiciel - 1 - aperçu
Yardi Breeze Logiciel - 2 - aperçu
Yardi Breeze Logiciel - 3 - aperçu
Yardi Breeze Logiciel - 4 - aperçu
Yardi Breeze Logiciel - 5 - aperçu

Comparez Yardi Breeze à des logiciels similaires

À partir de

100,00 $US/mois
280,00 $US/mois
2 500,00 $US/année
10,00 $US/mois

Version gratuite

Version gratuite Non
Version gratuite Non
Version gratuite Oui
Version gratuite Oui

Essai gratuit

Essai gratuit Non
Essai gratuit Oui
Essai gratuit Oui
Essai gratuit Oui

Déploiement et prise en charge de Yardi Breeze

Ressources d'aide

  • Service client/e-mail
  • FAQ/forums
  • Support téléphonique
  • Chat

Déploiement

  • Cloud, SaaS, web

Formation

  • En ligne en direct
  • Webinaires
  • Documentation
  • Vidéos

Yardi Breeze - Fonctionnalités

  • API
  • Alertes de date critique
  • Alertes par e-mail
  • Alertes/Notifications
  • Analyse des flux de trésorerie
  • Analyse en temps réel
  • Analyse financière
  • Analyse visuelle
  • Base de données de contacts
  • CRM
  • Comptabilité
  • Données en temps réel
  • Facturation
  • Fonctions pour courtiers
  • Fonctions pour gestionnaires immobiliers
  • Fonctions pour évaluateurs
  • Gestion de projets
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des contacts
  • Gestion des contrats/licences
  • Gestion des documents
  • Gestion des flux de travail
  • Gestion des fournisseurs
  • Gestion des leads
  • Gestion des marques
  • Gestion des ordres de travail
  • Gestion des portefeuilles
  • Gestion des transactions
  • Gestion des tâches
  • Gestion des utilisateurs
  • Intégrations de tiers
  • Notifications en temps réel
  • Piste d'audit
  • Planification de la maintenance
  • Planification stratégique
  • Portail client
  • Portail libre-service
  • Pour investisseurs et traders
  • Prévision
  • Rappels
  • Rapports ad hoc
  • Rapports de synthèse
  • Rapports et statistiques
  • Rapports personnalisables
  • Stockage de documents
  • Stratégie de marque personnalisable
  • Suivi des activités
  • Suivi des frais
  • Tableau de bord d'activités
  • Visualisation de données

Logiciels d'immobilier commercial : afficher la liste complète

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  • Alertes/Notifications
  • Calcul des pénalités de retard
  • Carte interactive des biens
  • Cartes géographiques
  • Comptabilité
  • Comptes clients
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  • Contrôles/Permissions d'accès
  • Données en temps réel
  • Emménagement et déménagement
  • Emplacements multiples
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  • Gestion de site web
  • Gestion des clients
  • Gestion des clients
  • Gestion des contacts
  • Gestion des contrats/licences
  • Gestion des documents
  • Gestion des factures
  • Gestion des leads
  • Gestion des modèles
  • Gestion des ordres de travail
  • Gestion des recettes
  • Gestion des réservations
  • Gestion des taux de facturation
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  • Gestion des utilisateurs
  • Gestion financière
  • Intégration comptable
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  • Signature électronique
  • Signature électronique
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  • Traitement des paiements ACH

Logiciels de garde-meubles : afficher la liste complète

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  • Gestion des tâches
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Yardi Breeze - Alternatives

Plus d'alternatives à Yardi Breeze

Avis sur Yardi Breeze

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Note globale

3,9/5

Note moyenne

Facilité d'utilisation 3,8
Service client 4
Fonctionnalités 3,6
Rapport qualité-prix 4

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Paul V.
Officer
Immobilier, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Source : SoftwareAdvice
  • Publié le 05/05/2020

"LVPM Review"

Commentaires: It is quite a long list, mostly it is about efficiency and reliability which is allowing us to grow and manage the growth without having the usual system problems that go along with that.

Avantages: There are three things that stand out, Online Payments with RentCafe is very easy to set up and tenant love it, we have 100% adoption for online payments. The Owner Portal has had much bigger impact that we expected, we several owner who outside the country and in other states, having not a document repository but not having to send tons of emails, the owners can review documents on their schedule and they know where to locate agreements, insurance policies, etc. Lastly, generating monthly could be easier!

Inconvénients: Being a long Yardi Voyager user, not having the ability to export data into Excel for custom reports or special projects is something I would really like to see.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Yardi Breeze le 01/06/2020

Hi Paul,
It's great that you've been a Yardi user for so many years, and that your owners and tenants are all on board with Breeze. Since you have experience with our Voyager platform, you might be interested in exploring Breeze Premier. It's built on the same system as Breeze but includes more advanced features, such as custom reporting, that you might find of interest. Let me know if you'd like a client support expert to show you around Premier with a quick demo. Thanks for your feedback!

Sincerely,
Amy Varbel, Director
Yardi Breeze
amy.varbel@yardi.com

  • Source de l'avis 
  • Source : SoftwareAdvice
  • Publié le 05/05/2020
Adam M.
BizOps Senior
Comptabilité, 5 001-10 000 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    3 /5
  • Fonctionnalités
    3 /5
  • Support client
    4 /5
  • Rapport qualité-prix
    4 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    7/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 09/09/2020

"Yardi Breeze"

Commentaires: As an accountant, my overall experience has been pretty uneven. When I'm trying to make a journal entry or reconcile a bank account, I find myself wishing my client was using QuickBooks. But when I'm recording an inter-entity transaction or looking at CAM charges, I'm grateful for Yardi. I just hope there is a unit within Yardi that's focused on developing the accounting side of the Breeze software, because overall it really is not up to par with respect to the rest of the industry.

Avantages: Easy to list properties online for potential residents to find. Easy to set up online payment for residents. Customer support has been responsive and helpful. Some nice, innovative features on the property management side of the software.

Inconvénients: The accounting side of the software is pretty weak and clunky compared to competitors. There's no way to set up bank feeds, so cash reconciliations are 100% manual. The way banks are paired with GL accounts is convoluted and difficult to set up and understand. You can attach documents to payables and receivables (great!) but not to general journal entries (why not?). There is no way to customize basic financial reports in the way you would in software like QuickBooks. Customer support chat feature doesn't work with my company but other companies' chat features (e.g. Intuit) work just fine. Navigation is clunky - it often takes several clicks to get where you need to go. There is a "Favorites" feature that allows you to create your own list of frequently visited areas in the software, but that in and of itself is pretty clunky and confusing, and I shouldn't have to set up favorites in well-designed software. I've had weird errors here and there that customer service couldn't explain and that were solved using a silly workaround (such as removing a couple of lines from a journal entry and putting them into a separae entry). There is no way to "hard close" your books for a given period, so there is nothing stopping a user from posting transactions into a closed period, so if you're a company that needs to get an audit, don't use Yardi. Overall, the accounting side of this software feels like a beta test - it's pretty good, but it's not quite fully baked.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Yardi Breeze le 23/10/2020

Hi Adam,

Thank you for your review. We appreciate your comprehensive feedback and hope you continue to enjoy Breeze's marketing, leasing and property management functionality, as well as our customer support. In the meantime, we're constantly making improvements to our platform. That's one reason we came out with Breeze Premier earlier this year. We'll follow up with you directly, but in short, the accounting functionality you identified is missing is in fact available in Breeze Premier. Attachments to journal entries are available in Breeze and Breeze Premier, and auto-matching for bank reconciliations, custom reporting and the ability to hard close your books are available in Breeze Premier. Our customer service experts would be happy to troubleshoot why live chat is not working for you; it's a great, free feature and we want you to be able to take advantage of it. Hope this helps!

Sincerely,
Amy Varbel, Director Yardi Breeze amy.varbel@yardi.com

  • Source de l'avis 
  • Publié le 09/09/2020
Bart H.
Vice President Business Development
Immobilier commercial, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    4 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 27/07/2021

"Software Review"

Commentaires: I have had a good overall experience with Yardi Breeze. I admit I do not use every function possible for the software, but the ones have used have been a good experience.

Avantages: Yardi Breeze is easy to use. We use it for property management software, tenant portal and reporting. Being able to produce reports as needed is very helpful to present to our investors and business partners.

Inconvénients: Although chat availability for support is very helpful, I do whish at the beginning of using the software there was a support line you could call for any questions. It would have been helpful during set up.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 27/07/2021
Tiffany H.
Property Manager
Immobilier, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    3 /5
  • Facilité d'utilisation
    4 /5
  • Fonctionnalités
    2 /5
  • Support client
    2 /5
  • Rapport qualité-prix
    2 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    4/10
  • Source de l'avis 
  • Source : SoftwareAdvice
  • Publié le 30/04/2020

"User friendly but missing some functionality"

Avantages: That it is user friendly and that there is customer service readily available on the screen.

Inconvénients: That there is some functionality missing. There were several features with Yardi Genesis 2 that are no longer an option.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Yardi Breeze le 20/05/2020

Hi Tiffany,
Thank you for sharing your thoughts. Ease of use and speedy customer service were key goals when we set out to develop Breeze, so I'm happy that has been your experience. I understand that Genesis was a very popular platform, and we acknowledge that Breeze is a bit different. If you'd like, I can have a client service expert reach out to show you Breeze Premier, a software upgrade to Breeze that may include those features you're referring to.

Sincerely,
Amy Varbel, Director
Yardi Breeze
amy.varbel@yardi.com

  • Source de l'avis 
  • Source : SoftwareAdvice
  • Publié le 30/04/2020
Cadie M.
Property Manager
Immobilier, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    4 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 28/05/2020

"User Friendly Software for Property Management Needs"

Avantages: It is genuinely the most user-friendly software I've used. Almost everything is self-explanatory and if you not, the help section will easily guide you. Plus the chat feature is a lifesaver in getting an issue resolved quickly.

Inconvénients: There are some features that could be added, like the ability to add photos to a maintenance request, more specific reports on insurance, more customizable reports in general.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Yardi Breeze le 11/06/2020

Hi Cadie,
I am genuinely pleased to hear you find Breeze to be user-friendly and self-explanatory! One thing I want to mention is that Breeze does allow you to add photos to maintenance requests. I can have a client support expert reach out to show you how. In the meantime, there are articles in the Help Center that cover maintenance requests or you can use the live chat function to get more information. We're glad to have you as a Yardi client! Thanks for the feedback.

Sincerely,
Amy Varbel, Director
Yardi Breeze
amy.varbel@yardi.com

  • Source de l'avis 
  • Publié le 28/05/2020