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à choisir le meilleur logiciel

Description de ROLLER

ROLLER est une suite logicielle tout-en-un de pointe pour les sites de loisirs, de divertissement et touristiques. L'objectif de l'éditeur est d'aider les sites à gérer leurs opérations et à améliorer l'expérience client par le biais de modules innovants de premier plan. ROLLER offre aux sites une solution complète qui stimule leur croissance grâce à des fonctionnalités de billetterie, de point de vente, de CRM, de dérogations, de cartes-cadeaux, d'e-mails, de gestion des entrées, de paiement, etc. ROLLER est une offre cloud moderne qui compte des utilisateurs dans 18 pays.

Qui utilise ROLLER ?

ROLLER propose un logiciel tout-en-un destiné aux sites de loisirs, de divertissement et touristiques. Points de vente, billetterie, CRM, dérogations numériques, cartes-cadeaux numériques, RFID, analytique, etc.

ROLLER Logiciel - 1
ROLLER Logiciel - 2
ROLLER Logiciel - 3
ROLLER Logiciel - 4
ROLLER Logiciel - 5

ROLLER ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

ROLLER

ROLLER

4,6 (51)
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
118
4
4,5 (51)
4,5 (51)
4,6 (51)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
16,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
118
49
4,6 (5 562)
4,7 (5 562)
4,7 (5 562)

Alternatives à ROLLER

Acuity Scheduling
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Intégration des médias sociaux
Réservation en ligne
Mindbody
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Planification en temps réel
Réservation en ligne
Ticket Tailor
Fonctionnalités les mieux notées
Inscription en ligne
Réservations de billets
Traitement des paiements
TicketSpice
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des données client
Rapports et analyses
Réservations de billets
LilYPad
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des cartes cadeaux
Gestion des remises
Gestion des stocks
FareHarbor
Fonctionnalités les mieux notées
Réservation d'activités
Réservation en ligne
Traitement des paiements
Square Payments
Fonctionnalités les mieux notées
Sécurité des données
Traitement des cartes de crédit et de débit
Traitement des paiements
Rezdy
Fonctionnalités les mieux notées
Booking Management
Réservation d'activités
Réservation en ligne
Dynamics 365
Fonctionnalités les mieux notées
Création des factures
Gestion des bons de commande
Visualisation de données

Avis sur ROLLER

Note moyenne

Note globale
4,6
Facilité d'utilisation
4,5
Service client
4,6
Fonctionnalités
4,4
Rapport qualité-prix
4,5

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
71%
4
27%
1
2%
Adam
Adam
Producer (Canada)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Divertissement, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

ROLLER is the One-Stop-Shop For Ticketing and Event Management

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : If you're reading this, you're on your 2nd or 3rd attempt to find a ticket management system. We tried many, many solutions over the years and nothing compares to Roller. You'll find that as you implement, features you thought you wouldn't use become easy additions. The scheduling and time-based ticketing is powerful and will meet your needs. The online checkout, which is very mobile friendly, is a great experience for guests. Yes, Roller will cost you a monthly service fee in a world where most ticket vendors make their money on CC processing fees, but it's worth it. It's a premium system that will elevate your venue. I've implemented it twice now for clients (One Theatre and One Theme Park) and it performed flawlessly.

Avantages :

Roller is the complete package, the total and real deal. It's easy to use, and has everything you need to run a small ticketed event (Roller Lite) all the way up to a complete Theme Park (Roller Pro).

Inconvénients :

There is currently an ability to securely store credit cards for membership, but not for regular guest tickets. It would be helpful for our business as we frequently upgrade tickets and need to collect payment often over the phone. The Android app for checkin isn't the best and we opted to use Microsoft Surface devices instead. The UI is amazing, but it cannot be viewed on mobile devices and doesn't allow you to print a booking screen without first exporting it to PDF.

Liam
Director (R.-U.)
Loisirs, voyage et tourisme, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Great Product and Superb Support

5,0 l’année dernière

Commentaires : We have been using roller for around 2 years and we love the system, the support from Roller is what sets them above for me. We have used other systems in the past and what puts me off moving is the support. You won't get it matched anywhere else. The system is easy to use on a whole which is something that can't always be said about other operating systems.

Avantages :

The whole product of Roller is so simple to use which is superb for us. The support is second to none and is the main reason why we stick with the product!

Inconvénients :

We have one bug bear with how bookings take deposits online. The smart phone compatibility doesn't display certain elements which cause it to be misleading which has cost us some bookings in the past. Have logged it for them to add but no change as of yet.

Sean
owner (É.-U.)
Services et installations de loisirs, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Redundant input and no customer service

1,0 l’année dernière

Commentaires : None. Awful product

Avantages :

Nothing. The onboarding process is extremely time consuming. Payment processing is a joke. Customer service is non existant

Inconvénients :

Maybe if someone could return a phone call or email. Process payments in under 6-7 days. Not able to key in amounts into system.

Réponse de l'équipe de ROLLER Software

l’année dernière

Thank you for leaving your feedback Sean. We strive incredibly hard at ROLLER to make every customer experience enjoyable and we're really sorry we've not been able to meet your expectations this time. Please drop us a message directly and we'd love to resolve this as quickly as possible.

Tom
Director (Australie)
Divertissement, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Essential business tool

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : We needed a tool to facilitate commerce online and onsite, seamlessly. You wouldn’t think it’d be hard to find in 2019, but it WAS. Then we found roller. The solution isn’t perfect, but pretty bloody good. I have no idea how we would have launched and grown like we have without this software. With a few months of use under the belt, and some experience in our team with the edge cases that arise, Roller has become a tool we use over 400 times per days and simply couldn’t live without - or replace with any other. I’m most impressed with the customer success team also - they pushed me to do better at every turn, and have been extremely responsive and helpful to literally ANY question I have. I appreciate so much when people tell you they can’t do something and why, rather than misguide or fob something off. Roller can’t do EVERYTHING but the team will sure help you solve any problem you have in any way they can until they platform CAN address it. Legends.

Avantages :

The fact that it’s a solution to both the front-end that customers see and our back-end that we need to operate, across a number of streams of business (ticketing, food, events, etc)

Inconvénients :

Like any software, learning to use something entirely new can be tough. New terminology and ways of working, little intricacies and dependencies that are annoying at first but no issue when mastered, etc.

Kim
Manager (Australie)
Services et installations de loisirs, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

GC Wake Park

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : Exceptional

Avantages :

Easy to use, POS user friendly and handles memberships well.

Inconvénients :

not mobile friendly, some areas of memberships could be improved.