Pour qui ?

PME, sites de e-commerce, fournisseurs B2B, agences de design web, UX, marketeurs

Notes moyennes

97 avis
  • Note globale 4.7/5
  • Facilité d'utilisation 4.8/5
  • Service client 4.5/5
  • Fonctionnalités 4.5/5
  • Rapport qualité-prix 4.5/5

Informations sur le produit

  • À partir de 16,00 $US/mois
    Consulter les tarifs
  • Prix Version de base gratuite (https://www.smartlook.com/fr/pricing)
  • Version gratuite Oui
  • Essai gratuit Oui, obtenez un essai gratuit
  • Déploiement Cloud, SaaS, web
    Mobile (iOS natif)
    Mobile (Android natif)
  • Formation Documentation
  • Ressources d'aide Support en horaire de bureau
    En ligne

Informations sur l'éditeur

  • Smartlook
  • https://www.smartlook.com/
  • Fondé en 2016

En savoir plus sur Smartlook

Solution qui permet d'enregistrer ce que les visiteurs voient et font sur votre site web pour savoir comment améliorer l'expérience utilisateur. Enregistrements des sessions de vos visiteurs, heatmaps et parcours client. Filtrez les visiteurs et partagez les résultats obtenus avec votre équipe.
Vous pouvez voir ce sur quoi les visiteurs ont cliqué, ce qu'ils ont indiqué dans les champs d'un formulaire, les pages sur lesquelles ils ont passé le plus de temps et la manière dont ils naviguent sur le site.

Smartlook - Fonctionnalités

  • Animation
  • Enregistrement des activités de l'écran
  • Fonctions pour mobile
  • Fonctions pour sites web
  • Heatmaps
  • Parcours utilisateur
  • Prototypage
  • Recherche d'utilisateurs
  • Tests d'utilisation
  • Tests non modérés
  • Analyse comparative et qualitative
  • Analyse de texte
  • Analyse des médias
  • Analyse des recherches utilisateurs
  • Analyse des sentiments
  • Analyse quantitative du contenu
  • Analyse statistique
  • Annotations
  • Collaboration
  • Prise en charge de plusieurs langues
  • Recherche multiméthode
  • Visualisation de données
  • Analyse prédictive
  • Attribution de canal
  • Cartographie du parcours client
  • Mesure des performances
  • Statistiques sur les médias sociaux
  • Suivi des campagnes
  • Suivi du RIO
  • Tableau de bord
  • Tests A/B
  • Web analytics
  • Analyse de texte
  • Analyse des sentiments
  • Analyse prédictive
  • Analytique
  • Collecte de données multicanal
  • Gestion des commentaires
  • Gestion des connaissances
  • Gestion des enquêtes et sondages
  • Segmentation de la clientèle
  • Tableau de bord
  • Filtrage
  • Gestion des backlogs
  • Gestion des billets
  • Gestion des flux de travail
  • Gestion des tâches
  • Gestion des versions
  • Suivi des problèmes
  • Attribution de canal
  • Ciblage contextuel
  • Coupons
  • Jeux concours par SMS
  • Marketing localisé
  • Messagerie texte
  • Notifications push
  • Suivi des engagements
  • e-mail marketing
  • Analyse d'entonnoir
  • Analyse par cohorte
  • Attribution de canal
  • Notifications push
  • Suivi des désinstallations
  • Suivi des revenus
  • Suivi des rétentions
  • Suivi des événements intégrés aux applications
  • Tests A/B
Information non fournie
  • Analyse des comportements
  • Analyse prédictive
  • Collaboration
  • Enquêtes et feedback
  • Gestion des actions
  • Importation et exportation de données
  • Modèles
  • Modélisation de l'attribution
  • Profils de clients
  • Gestion de plusieurs sites
  • Gestion des campagnes
  • Suivi des conversions
  • Suivi des interactions entre utilisateurs
  • Suivi des mots-clés
  • Suivi des objectifs
  • Suivi des pages consultées
  • Suivi des recherches de sites
  • Suivi des sources de référence
  • Suivi du temps passé sur le site
  • Carte de fidélité
  • Commerce mobile
  • Comptes clients
  • Configurateur de produits
  • Gestion SEO
  • Gestion des canaux
  • Gestion des catalogues
  • Gestion des commandes
  • Gestion des promotions
  • Gestion des retours
  • Gestion des stocks
  • Panier d'achat
  • e-mail marketing
  • Analyse d'éléments
  • Cartes dynamiques
  • Cartes intégrables
  • Cartographie des comportements
  • Cartographie territoriale
  • Fonctions pour secteur scientifique
  • Fonctions pour ventes
  • Mappage radial
  • Tableau de bord
  • Web analytics
Information non fournie

Avis les plus utiles sur Smartlook

Smartlooked for awhile now

Publié le 14/04/2019
Cynthia R.
Customer Service Representative
Services d'information, 10 001+ employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5/5
Facilité d'utilisation
5/5
Fonctionnalités
Support client
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Smartlook has given time management a new definition. It allows us to save tremendous time and work more efficiently.

Avantages: So we've been using Smartlook for some time now and I always thought it was a decent program. Having just gone through an entire tax season with almost every call utilizing this tool, it deserves a second view so to speak. Smartlook allows tech support or agents (in my company) to share screens with their customers. We can see their mouse movements, help them to navigate through the various options and features and troubleshoot errors by literally putting our eyes on it. It works by having the customer provide a code given on the website and this code allows access to their screen through Smartlook. Agents and customers alike have come to rely heavily on Smartlook to help get the support they need and get it in a timely manner. It makes a world of difference when you can see the screen, identify the issue and solve it all at once rather than take precious minutes and hours trying to describe what is going on and another hour trying to describe how to fix it.

Inconvénients: The only thing I can say I least like about this software is that you can only screenshare within the website. Unlike another competition, you cannot screen the customers complete computer screen. If a customer wants to minimize a screen so you can see a document on their computer, for instance, you can't. In my line of work its not a deal breaker at all because the majority of the workflow is within the website.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Smartlook le 26/04/2019

Thanks for your review!
This review is not related to Smartlook but more to Turbotax.
Please change this,
Lukas

Perfect blend of qualitative & quantitative analysis for our measuring our product

Publié le 26/06/2019
Laura V.
Head of Product Design
Logiciels, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
Provenance de l'utilisateur 
Source : GetApp
5/5
Note globale
5/5
Facilité d'utilisation
5/5
Fonctionnalités
5/5
Support client
5/5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Avantages: Smartlook is the perfect blend of qualitative & quantitative analysis for our product team. It's given us a new perspective on how users are experiencing our product — from how quickly users can achieve key goals, to what our product looks like on all kinds of weird and wonderful resolutions. The true power of Smartlook comes from how it captures every event that occurs, and then allows you to search seamlessly across all past events. You can also use these events in funnels and analyse where your users are dropping out of key workflows. Since the events are all automatically tracked, we can ask "I wonder how many users have used this feature since it launched?" and get instant answers by searching the pre-recorded events. It's truly mind-blowing! And last but not least, the support team at Smartlook was AMAZING! Our product uses a few layout attributes that the Smartlook recorder wasn't capturing correctly at first. The Smartlook team worked with us over 2 days to quickly resolve the issue to support our use case and now it's all working perfectly.

Inconvénients: There's nothing I'm disliking about Smartlook, although I'm looking forward to more flexibility with pinning stacked event charts (where I'm comparing multiple events) as a single dashboard tile. This would make tracking our key metrics really slick. Mostly I'm just excited to see where they take the product!

Great Tracking

Publié le 25/11/2019
Andrea C.
ICT Solutions
Loisirs, voyage et tourisme, 201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5/5
Facilité d'utilisation
4/5
Fonctionnalités
5/5
Support client
4/5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Still improving our setup, anyway i think it's really awesome for b2c and ecommerce with main cms

Avantages: - really easy to deploy
- recording let you understand a lot from customers
- Heatmaps are really powerful to get info at a glance

Inconvénients: - It doesn't always work well with custom websites, for example on event tracking, something isn't right with my numbers.
- Price is affordable but it could be better. Otherwise they could somehow let you download historic data.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Smartlook le 26/11/2019

Hi Andrea,
thank you for your review.
If something seems not right with event tracking, please reach out to our support. They are more then happy to help!
We are working on more export features.
Stay tuned :-)
Lukas
CMO at Smartlook

Great asset!

Publié le 21/09/2019
Shawn B.
Small Business Owner
Vente au détail, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5/5
Facilité d'utilisation
5/5
Fonctionnalités
Support client
4/5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: I got Smartlook to help build my conversion rate. I wanted to see what customers are clicking on and what they are not so I could improve my website to increase sales.

Avantages: I loved how you can see heat maps on what visitors click on the most and what they avoid. I like that it literally records the visitors session to show you how to make improvements. I also like the fact if you pay for the entire year you get 2 months for free.

Inconvénients: The only thing that can be changed is a lower price, maybe a smaller package. I have a small
Business and it can get costly.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Smartlook le 24/09/2019

Hi Shawn,
thanks for your reviw.
Lukas
CMo at Smartlook

Encountered issues often

Publié le 18/05/2018
Faheem S.
Bsuiness Strategist
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
Provenance de l'utilisateur 
2/5
Note globale
3/5
Facilité d'utilisation
2/5
Fonctionnalités
1/5
Support client
1/5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Found some issues in our application that our visitors were facing.

Avantages: The idea is good to view your customer actions in a live way. The platform is easy to deploy without changing your code.

Inconvénients: Will pay more than you get. Data will disappear any day, Application filters don't work. Check alternatives as well.

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