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à choisir le meilleur logiciel

Description de MoEngage

MoEngage est une plateforme intelligente d'engagement client conçue pour le monde mobile en premier. Grâce à l'automatisation, aux capacités d'optimisation et aux données analytiques intégrées, MoEngage permet une hyper personnalisation à grande échelle sur de multiples canaux, comme le push mobile, l'e-mail, l'in-app, le web push, les messages sur site, le re-ciblage publicitaire et les SMS. Les marques du Fortune 500 dans plus de 35 pays utilisent MoEngage pour orchestrer leurs campagnes omnicanal. MoEngage a été de nouveau reconnu dans le Magic Quadrant de Gartner de 2019.

Qui utilise MoEngage ?

Les entreprises Internet grand public, les entreprises de consommateurs, ainsi que les petites et moyennes entreprises qui cherchent à engager de manière proactive leurs utilisateurs par le bon canal, au bon moment.

MoEngage Logiciel - 1
MoEngage Logiciel - 2
MoEngage Logiciel - 3
MoEngage Logiciel - 4
MoEngage Logiciel - 5

MoEngage ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

MoEngage

MoEngage

4,3 (58)
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
87
12
4,3 (58)
4,4 (58)
4,6 (58)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
14,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
203
70
4,1 (6 757)
4,3 (6 757)
4,1 (6 757)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à MoEngage

Zoho CRM
Fonctionnalités les mieux notées
CRM
Gestion de l'assistance téléphonique
Pour start-ups
Tableau
Fonctionnalités les mieux notées
Fonction de glisser-déposer
Indicateurs clés de performance
Outils d'analyse de données
VWO Engage
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Amplitude
Fonctionnalités les mieux notées
Suivi de l'engagement
Suivi des conversions
Visualisation de données
Mailchimp
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des campagnes e-mail
Gestion des e-mails
e-mail marketing
Leanplum
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des campagnes
Marketing multicanal
Notifications push
CleverTap
Fonctionnalités les mieux notées
Alertes mobiles
Automatisation du marketing
Rapports et statistiques
WebEngage
Fonctionnalités les mieux notées
Actions découlant d'un événement
Marketing multicanal
Rapports et analyses
Netcore Customer Engagement
Fonctionnalités les mieux notées
Automatisation du marketing
Gestion de l'expérience client
Suivi des conversions

Avis sur MoEngage

Note moyenne

Note globale
4,3
Facilité d'utilisation
4,3
Service client
4,6
Fonctionnalités
4,3
Rapport qualité-prix
4,4

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
34%
4
62%
3
3%
Anirban
Anirban
Senior Manager - Marketing (Inde)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Gestion de l'enseignement, 501–1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Great platform for Integrated Marketing Communications management

5,0 il y a 7 mois

Commentaires : While MoEngage serves most of our problems very effectively, there are some points of improvement in terms of Live-Segment feature introduction for flows, more accurate Reachability figures and data storage beyond 180 days.

Avantages :

MoEngage offers the functionality of creating segments and user journeys based on event triggers that are directly mapped to the company database. This helps to identify the most realistic targetable segments and also their Reachability across various communication channels. Also, we can get live data from all the communication channels in a consolidated format within the MoEngage panel, which helps to measure campaign performance and goals achievement levels.

Inconvénients :

MoEngage does not allow setting event criteria having periods more than 180 days, and this becomes a problem when we create a segment where we intend to target very old inactive users. Moreover, some flows do not work perfectly with filters due to the absence of Live-segmentation.

Prashant
Marketing Manager (Inde)
Internet, 501–1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

CRM 360 - One Platform Complete CRM Solution

4,0 il y a 4 ans

Commentaires : One of the platforms which offers a complete CRM Solution with an Analytical View of Campaign and User Behavior. Complimented by strong tech support for API Integrations different push formats like Flows/Smart Trigger Campaigns and In-App notifications which almost covers every requirement for a seamless campaign.
A/B Testing/ Segments and Controlled Group along with control levers on a granular level also supplements the package.

Avantages :

Ease of Use and a simplified UI. Specific tabs/groups as per the requirement of the firm. A/B testing ease with seamless campaign creation via duplicating the existing variation. One click non-personalized fallback template creation reduces the time to create the campaign. Segmented targeting basis affinity/engagement and various attributes. API integration is effective and seamless. Analytics provide a complete picture of the campaign/retention and engagement thereby assisting the decision making process. In a nutshell this tool handles every aspect of CRM and is a must have tool.

Inconvénients :

Limited Templates. Static Content Elements (can't customize).

Deepa
Deepa
Campaign Specialist (Inde)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services et technologies de l'information, 1 001–5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

MoEngage a platform for Customer engagement and retention

3,0 il y a 2 ans

Avantages :

In one place you are able to manage email newsletters, push notification (App and Web) SMS and digital campaigns at one place. This platform is a revolution in mobile engagement. This tool helps us to build our own user journey to retail the user easily.

Inconvénients :

The process of using creating segments are relatively slow and the delivery rate is poor. The Analytics shows limited data. Control group analysis not available in the tool.

Ahsan
Product Manager (Inde)
Médias en ligne, 501–1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Great product that has the best in class features and services

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : Right from Sales team to customer support team everyone is very supportive, enthusiastic about providing quality of service while at the same time delivering quality of service.

Avantages :

The number of metrics, data accuracy, wide variety of notification sending options that MoEngage provides is industry leading. Also Push Amplification+ is something which totally sets MoEngage apart from others.

Inconvénients :

There are some areas where it can be more customizable to provide more features and functionality that can make notification sending process a lot faster.

Amanda
Product Marketing (Portugal)
Divertissement, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Best automation tool

5,0 l’année dernière

Avantages :

With moengage I was able to build workflows for push notifications and email marketing, which has helped me a lot to optimize my time

Inconvénients :

When creating email marketing I would notice that the templates would not be loyal to what I have created. They would look different on the phone.