Pour qui ?

Les entreprises qui aident les clients par téléphone adorent Lightico. Les entreprises bénéficient de la signature électronique en cours d'appel, des formulaires intelligents, du partage et du paiement afin qu'elles puissent accélérer leur service et leurs ventes. Aucun e-mail, fax ou application requis

Notes moyennes

8 avis
  • Note globale 4.8 / 5
  • Facilité d'utilisation 4.9 / 5
  • Service client 4.9 / 5
  • Fonctionnalités 4.6 / 5
  • Rapport qualité-prix 4.8 / 5

Informations sur le produit

  • Version gratuite Oui
  • Version d'essai gratuite Oui
  • Déploiement Cloud, SaaS, web
  • Formation Formation en ligne en direct
    Webinaires
    Documentation
  • Ressources d'aide Support en horaire de bureau
    En ligne

Informations sur l'éditeur

  • Lightico
  • http://www.lightico.com/
  • Fondé en 2015

En savoir plus sur Lightico in-call eSignature

Lightico est un logiciel de signature électronique qui aide les entreprises à obtenir la signature des clients, même lorsqu'ils utilisent leur téléphone portable. Aucune application nécessaire, il suffit de signer avec les doigts.

Signez des documents et des formulaires électroniquement, collectez même des informations d'identification client (permis de conduire, factures d'électricité, etc.), partagez des images, remplissez des formulaires intelligents et obtenez des signatures électroniques en temps réel. Utilisez Lightico et arrêtez de rediriger les clients vers des e-mails, des impressions, des numérisations et des fax. Effectuez toutes vos tâches en une seule fois. Aucune application requise. #vendreplusetplusvite

Lightico in-call eSignature - Fonctionnalités

  • Analyse de documents
  • Authentification
  • Modèles personnalisables
  • Piste d'audit
  • Rappels automatiques
  • Signature de plusieurs parties
  • Signature mobile
  • Suivi de la progression des tâches

Avis les plus utiles sur Lightico in-call eSignature

Next level technology with incredible customer service

Publié le 22/05/2019
Jamie M.
President
Pétrole et énergies, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: In-call esignature allows us to introduce a customer to our offering, fill in contract information fields and send a signature request in a text message all while on a single phone call. The process is seamless and very similar to an interaction you would have with a friend/family member where you are talking and sharing pictures via text while on a call. It’s natural, easy and quick. Comparing this to needing to send a link or a document in an email, this is light years ahead of anything else on the market.

Avantages: If sending emails and links for esignature is 1.0, Lightico is 2.0! They truly are the future of document completion. I did extensive research looking for a method for my call center to fill in and have customers sign contracts while on the phone. Nothing is easier than Lightico. This product works with the technology of today - mobile, messaging, etc. Secondly, the Lightico staff is amazing. The white glove support you get is exceptional. I have worked with very friendly individuals who genuinely want to understand your unique business model and needs. They work diligently to make sure they are providing the best service possibly to make you successful.

Inconvénients: So far I haven’t found anything in my scope of work where Lightico is lacking. They have done a great job listening to their customers and creating a product to meet their needs.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Lightico le 23/05/2019

Jamie! Thrilled to have you as a customer and looking forward to being a driver in your continued growth!

Revolutionary solution! Our fax is useless now :)

Publié le 29/06/2017
Oz B.
COO
Produits alimentaires, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
4 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
4 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Avantages: What I liked most about the software is the speed in which I can get my franchisees to sign orders and procedures in real time. It's batch sending API's also let us reduce our call number via almost 80%!! Half of the files are signed with no human involvement, and the other half are signed with the Lightico awesome interface while we speak with the franchisee! I also send videos during the call that explain how to use our different machineries as a bonus :)

Inconvénients: Don't have bad things to say. I really love their solution. I would expect their payment solution to work with more payment providers though. They support only 3 providers with native integration.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Lightico le 29/06/2017

Thanks Oz for your business and your review

Simply simple and fun!

Publié le 29/06/2017
Menashe D.
CEO
Assurance, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Avantages: I'm an insurance agency owner and we use Lightico for every sales and service interaction. What i like most about the software is it's simplicity and diversity. It lets me collect identification documents from customers, share price comparisons and e-sign all the documents in real-time while on the phone with our customers! We have almost no need for followup calls any more and chasing customers for signatures.

Inconvénients: I would expect a full integration to my dropbox so all the signed documents will be stored there for long term backup under my watch. But i understood this is on the roadmap for end of 2017 so for the meanwhile i store everything on my email server (it is also stored on the Lightico app.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Lightico le 29/06/2017

Thank you Menashe. We value your review.

Finally the product that managed to kill the FAX!

Publié le 28/06/2017
Amitai A.
CTO/COO
Produits alimentaires, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Improving sales rusults by making complicated and long processes easier and faster to both the representative and the customer.

Avantages: Easy to use, Simple integration, Quick adoption.
Helps to improve sales rusults by making complicated and long processes easier and faster to both the representative and the customer.
Simply elevating sales and customer service to a whole new level!

Réponse de l'éditeur

envoyé par Lightico le 29/06/2017

Amitai, we appreciate your review and your ongoing partnership.

The real-time interaction and signing is vital to our business

Publié le 04/07/2017
Benjamin M.
Sales
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: higher sales, better support, saving time and money

Avantages: Seems lightico company brought a very positive disturbing technology in the space of e-signing. Real-time interaction, ease of use, rapid deployment, best ROI.

Inconvénients: out of the box integration. The service evolves rapidly thus integration to other systems in the organization needs to enhanced.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Lightico le 04/07/2017

Benjamin thank you for your comments. Glad to be a part of your success.

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