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à choisir le meilleur logiciel

Description de isolved

iSolved HCM est une entreprise de technologie en gestion du capital humain leader du secteur qui regroupe des fonctions clés de main-d'œuvre au sein d'une plateforme robuste et facile à utiliser : iSolved. Les services de paie, de RH, de gestion du temps et des absences, de recrutement, d'intégration, de conformité ACA et d'inscription aux avantages sont tous offerts dans une seule application cloud spécialement conçue pour les PME. L'entreprise a rapidement obtenu une part de marché, en comptant plus de 3 millions d'employés et en étant toujours en croissance.

Qui utilise isolved ?

Employeurs en PME

isolved Logiciel - 1
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isolved Logiciel - 3
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isolved Logiciel - 5

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isolved

isolved

3,9 (448)
Indisponible dans votre pays
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
151
13
3,9 (448)
3,8 (448)
3,7 (448)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
25
Intégrations introuvables
4,2 (57)
4,5 (57)
4,6 (57)

Alternatives à isolved

Evolution Human Capital Management
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Payzerware
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Intégration comptable
Traitement des paiements
ADP Streamline
Fonctionnalités les mieux notées
Prise en charge de plusieurs pays
Ascentis
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données des employés
Gestion des rémunérations
Intégration des employés
Sage 100
Fonctionnalités les mieux notées
Facturation
Grand livre général
Reporting financier
QuickBooks Desktop Pro
Fonctionnalités les mieux notées
Facturation
Grand livre général
Suivi des frais
Quickbooks Online
Fonctionnalités les mieux notées
Rapprochement bancaire
Reporting financier
Suivi des frais
Payroll Relief
Fonctionnalités les mieux notées
Conformité fiscale
Portail libre-service
Versement direct
Paylocity
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données des employés
Gestion de la paie
Versement direct

Avis sur isolved

Note moyenne

Note globale
3,9
Facilité d'utilisation
3,9
Service client
3,7
Fonctionnalités
3,9
Rapport qualité-prix
3,8

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
36%
4
38%
3
12%
2
5%
1
9%
Heidi E.
Heidi E.
Lending Processing Assistant Manager (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Banque, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Multiple Features

5,0 il y a 5 ans

Avantages :

- Forcasting PTO for current and upcoming year. Helps for planning vacations. - Preview Paycheck. Can see the potential breakdown of pay before pay day. - Multiple options for clocking in and lunch breaks.

Inconvénients :

You can access the website via mobile or app but they don’t have all features available.

Alan
Alan
Human Resources Generalist (Pérou)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Hôpitaux et soins de santé, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Payroll processing and HR data entry in one place is great

4,0 il y a 4 semaines Nouveau

Commentaires : The ability to dial for assistance and receive prompt service is quite convenient. Nobody likes having to wait until the next payday to get paid. Therefore, an immediate response is useful when adjustments and additions need to be made.

Avantages :

We like that all of our human resource and payroll data can be entered into a single system. For us, technologically speaking, it was a quantum leap into the future. We also appreciate how safe and accessible it is from any location.

Inconvénients :

On occasion, it can be difficult to get your message across. For instance, they want to charge us to make a bespoke report because a system report was updated without our knowledge and is no longer suitable for our purposes.

Suzanne
Office Manager (É.-U.)
Gestion d'organisme à but non lucratif, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis
Source : SoftwareAdvice

Reiveiw 2

3,0 il y a 2 semaines Nouveau

Commentaires : overall experience is good, there are areas that are a bit difficult to figure out, but once done, I can access them and do what I need to do even though the steps are not seamless.

Avantages :

Processing payroll was fairly easy to complete and straight forward

Inconvénients :

When it came to correcting allocation entries on time cards, I would have to delete and reenter the time to get it right.

Lori
Director of Finance (É.-U.)
Enseignement primaire et secondaire, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

I chose iSolved over ADP

4,0 il y a 3 mois

Commentaires : I have been happy with iSolved. I temporarily switched to ADP because I was told it would serve us better, and I learned quickly it was not the right service for us. I went back to iSolved. There were some hiccups with that, like the pricing went up and we lost one of our services. I like the administration side, but some of the employees struggle with the AEE on the phone (slow connection to punch in/out for example).

Avantages :

The customer service is more convenient than that of other services I have used in my position, and it's critical that I receive timely answers for payroll and benefits. I also like that I know where to go to find all kinds of reports.

Inconvénients :

I don't like the pricing structure, and I don't like that if we need other service add-ons that the fees are somewhat outrageous depending on the service. I would like to be able to put everything together, we as a non-profit we cannot budget for some of the more exorbitant items (HR help). Some reports are too detailed and don't come in Excel format.

Réponse de l'équipe de isolved

il y a 2 mois

Hello Lori! Thank you for taking the time to leave this review of isolved. We are happy to hear that our customer service team continues to be a great resource & support system for your business.

Jason
Jason
Payroll Operations Specialist (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services financiers, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

isolved: it's pretty good

4,0 il y a 5 mois

Commentaires : It's pretty good.

Avantages :

The breadth of features. isolved is a massive, capable software for Payroll, HR, and HCM.

Inconvénients :

The navigation is a bit clunky, and is more mouse-oriented than keyboard-oriented like most modern software. The New Hire Reporting is in desperate need of a direct port-in with state systems. Also, the My Reports Queue should be able to regenerate commonly used reports instead of having to freshly generate them all the time.

Réponse de l'équipe de isolved

il y a 5 mois

Jason, Thank you for taking the time to review our solution! We strive to continuously add new features and functionality to enhance the value our customers get from using isolved. If you wish to take a deeper dive into our New Hire Reporting, please contact your dedicated CSR and Team, and they can get you scheduled for additional support asap!