FrontSteps

par FRONTSTEPS

3 / 5 11 avis
FrontSteps

Pour qui ?

We can serve the entire lifecycle of a community from the home builders, HOAs, property managers, and security providers.

Notes moyennes

11 avis
  • Note globale 3 / 5
  • Facilité d'utilisation 2.5 / 5
  • Service client 2.5 / 5
  • Fonctionnalités 3 / 5
  • Rapport qualité-prix 2.5 / 5

Informations sur le produit

  • Version gratuite Non
  • Version d'essai gratuite Non
  • Déploiement Cloud, SaaS, web
    Mobile (iOS natif)
    Mobile (Android natif)
  • Formation Formation en ligne en direct
    Webinaires
    Documentation
  • Ressources d'aide Support en horaire de bureau
    En ligne

Informations sur l'éditeur

  • FRONTSTEPS
  • http://frontsteps.com/
  • Fondé en 2006

En savoir plus sur FrontSteps

FRONTSTEPS is the #1 software platform for HOAs, Builders, Security & Patrol Experts, and Homeowners. We deliver technologies that simplify how people build, connect, operate, and secure modern communities. Our premiere platform currently powers more than 23,000 communities nationwide - that's 4.4 million homeowners covered by FRONTSTEPS services!

FrontSteps - Fonctionnalités

  • Communautés de membres
  • Gestion de site web
  • Gestion des abonnements
  • Gestion des chapitres
  • Gestion des collectes de fonds
  • Gestion des comités
  • Gestion des cotisations
  • Gestion des élections
  • Gestion des événements
  • Gestion financière
  • Portail des membres
  • Publication d'offres d'emploi
  • Répertoire de membres
  • e-mail marketing
  • Accès mobile
  • Facturation
  • Gestion des clés et des serrures
  • Gestion des ordres de travail
  • Gestion des stocks
  • Gestion des techniciens
  • Gestion des étalonnages
  • Maintenance prédictive
  • Maintenance préventive
  • Planification
  • Suivi de l'historique des services
  • Suivi des ressources
  • Base de données de clients
  • Devis
  • Gestion des contrats
  • Gestion des expéditions
  • Gestion des stocks
  • Gestion des tâches
  • Gestion des tâches
  • Maintenance préventive
  • Planification
  • Rendez-vous récurrents
  • Routage
  • Base de données de propriétaires
  • Base de données des locataires
  • Biens commerciaux
  • Calcul des pénalités de retard
  • Facturation
  • Gestion de l'impôt
  • Gestion de la maintenance
  • Gestion de site web
  • Gestion des assurances
  • Gestion des contacts
  • Gestion des frais
  • Gestion des portefeuilles
  • Gestion locative
  • Portail des locataires
  • Portail des propriétaires
  • Propriétés résidentielles
  • Suivi des locations
  • Suivi des logements inoccupés
  • Traitement des paiements
  • Vérification de crédit
  • Base de données de biens
  • Communautés de membres
  • Gestion de site web
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des comités
  • Gestion des documents
  • Gestion des ordres de travail
  • Gestion des événements
  • Répertoire de membres
  • Traitement des paiements en ligne

Avis les plus utiles sur FrontSteps

Association Website a work in progress

Traduire avec Google Translate Publié le 06/03/2019
Jennifer R.
Owner services
Hôtellerie, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
3/5
Note globale
4 / 5
Facilité d'utilisation
2 / 5
Fonctionnalités
1 / 5
Support client
3 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Our page was originally set up through Evercondo who was purchased by Frontsteps. As the manager of the page I do not have the options to update and change much. Although this software is easy to use, it is not efficient to use. My experience with customer service has also been very poor and response time takes way too long. I am hoping that with the transition to Frontsteps there will be many improvements on the development team.

Avantages: The overall look and ease of use for users/residents is pretty simple to navigate. Communicating with users/residents is made easy by sending blasts to email and text. The users/residents can also toggle the type of notifications to reduce or increase the number of devices the notifications are sent. Sign up is pretty simple on both ends; the user and the management.

Inconvénients: As the manager of the page there are many areas that need improvement. There is no option for adding recurring items to the calendar which means I have to go in the each week of the calendar and add the same event. The files section is not use friendly either. You are unable to drag items/documents from 1 file to another. The only way to change locations of a document is to download the document from one folder, save it to a location on your computer then upload it to another file. I am not able to update/change or remove information on the landing page, It is only done by the Frontsteps team. There are many shortcomings, too many to leave here, that need work.

NO CUSTOMER SERVICE

Traduire avec Google Translate Publié le 14/03/2019
Suzie K.
Office Manager
Gestion d'organisme à but non lucratif, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
3/5
Note globale
3 / 5
Facilité d'utilisation
3 / 5
Fonctionnalités
Support client
2 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: It's gone downhill since Frontsteps took over.

Avantages: Fairly easy to use although there was no training.

Inconvénients: We used to deal with AtHome support and they were very good with their customer support. Issues would be resolved in 24-48 hours. Would also be able to speak with someone at their support desk. Now they don't answer the phone, you leave a message, and/or you submit issue via e-mail and it takes one week before you hear back from them. Our website went down and it took a week for someone to get back to us and it still is down. Ugh!

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