Description de Line2 Pro

Système cloud de téléphonie complet permettant aux entreprises de prendre des appels et des messages texte sur les appareils mobiles et fixes.

Qui utilise Line2 Pro ?

Si vous recherchez un service téléphonique moderne, abordable et mobile, facile à installer sans matériel, Line2 est fait pour vous. Donnez à votre entreprise un numéro qui peut correspondre à votre style de travail mobile.

Line2 Pro Logiciel - 1 Line2 Pro Logiciel - 2 Line2 Pro Logiciel - 3 Line2 Pro Logiciel - 4 Line2 Pro Logiciel - 5

Line2 Pro ne vous convainc pas tout à fait ?
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Line2 Pro

3,6 (34)
Line2 Pro
Indisponible dans votre pays
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
33
Intégrations introuvables
4,0 (34)
3,4 (34)
3,2 (34)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
0,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
113
16
4,4 (320)
4,4 (320)
4,2 (320)

Alternatives à Line2 Pro

3CX
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Connexion VoIP
Journalisation des appels
RingCentral MVP
Fonctionnalités les mieux notées
Connexion VoIP
Messagerie vocale
Routage des appels
DYL
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des campagnes
Gestion des pipelines
Suivi des interactions
Vonage Business Communications
Fonctionnalités les mieux notées
Connexion VoIP
Enregistrement des appels
Suivi des appels
Nextiva
Fonctionnalités les mieux notées
Chat et messagerie
Journalisation des appels
Transcription de message vocal
Grasshopper
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Journalisation des appels
Routage des appels
Dialpad
Fonctionnalités les mieux notées
Connexion VoIP
Enregistrement des appels
Routage des appels
8x8 X Series
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Messagerie vocale
Routage des appels
BroadVoice Cloud PBX
Fonctionnalités les mieux notées
Conférences téléphoniques
Connexion VoIP
Routage des appels

Avis sur Line2 Pro

Note moyenne

Note globale
3,6
Facilité d'utilisation
4,0
Service client
3,2
Fonctionnalités
3,6
Rapport qualité-prix
3,4

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
41%
4
18%
3
15%
2
12%
1
15%
Carla
Carla
Gerente de sucursal (Salvador)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Produits pharmaceutiques, 51-200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

The best online phone app

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : The calls are of very good quality, you can also send text messages, better than other systems we had tried before.

Avantages :

This app helps us to communicate with offices outside the country, at a very low cost. Allows you to install an app to the mobile phone at no extra cost.

Inconvénients :

At one time the app could not be installed from the Play store, and we had to ask the company directly, this made us delay in some way.

Réponse de l'équipe de Line2

il y a 2 ans

Hello Carla, Thank you for taking the time to leave this feedback for us, we greatly appreciate it! Wishing you well, Carlos, Customer Marketing Manager

Utilisateur vérifié
Virtual Assistant (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Psychologie, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

My Business Phone

4,0 il y a 3 ans

Commentaires : Despite the glitches I enjoy it and they even have customer service that seems to be involved. I am offered early on a scheduled appointment to discuss all the features of the phone that can help me with my business.

Avantages :

I enjoyed it, I appreciate being able to try the trial and

Inconvénients :

When I send text messages it may seem delayed when you go back to read it but on my client's end, he received the message so he replies but on the message log instead his answer to my question appears before mine. I like to log my client's contact so I hope this glitch will be fixed. Clients number- when you click add to contacts you go and right away brings you to your contacts where my number for client is saved but it doesn't save it in the app- so it still appears as just the number.

Réponse de l'équipe de Line2

il y a 2 ans

Hello, Thank you for taking the time to leave this detailed feedback for us, we greatly appreciate it. Wishing you well, Carlos, Customer Marketing Manager

JASON
Managing Attorney (É.-U.)
Cabinet d'avocats, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Line2 is a good bare bones alternative

3,0 il y a 2 ans

Commentaires : You get what you pay for, but for its useful and efficient automated assistant.

Avantages :

The pricing was right, and it offers a good automated assistant. The Windows app was fairly easy to use.

Inconvénients :

The Windows app isn't as robust as similar products, and it doesn't offer some of the free perks of its competitors such as conference calling and a back up line. The dialer is a bit wonky compared to other interfaces and the app should allow you to do more administrative tasks.

Réponse de l'équipe de Line2

il y a 2 ans

Hello Jason, Thank you very much for taking the time to leave this valuable feedback for us. We look forward to making continued improvements to our platform for you in hopes that it will improve your overall experience. Best regards, Carlos, Line2 Community Manager

Jacob
Funding Manager (Bangladesh)
Services financiers, 201-500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

So far so good

5,0 il y a 6 mois

Commentaires : As a virtual phone it's more than compatible to work with in any circumstances. You need to refresh the app on window to see updated call logs which can be considered as cons.

Avantages :

Pretty organized, Easy to use, Works well in Ios and Android platforms too.

Inconvénients :

Connection goes ups and down If the internet connection is not stable.

David
David
Vice President, Sales (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Logiciels, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Good System - But There Are Others

5,0 il y a 10 mois

Commentaires : Overall, this is a good product and I have recommended it to other people, but you do need to understand what the limitations are. I personally don't use the text messaging in the app, but it does have that too.

Avantages :

Easy to use and set up. Porting my old office line was done rather quickly.

Inconvénients :

1. Can only have one line 2. If a call from your cell phone comes in, it places the Line 2 Call on hold 3. Often signs me out - need to re-login more often than I think I should (maybe weekly?) 4. Can't run on more than one device - so YOUR mobile device only.