17 ans à aider les entreprises françaises
à choisir le meilleur logiciel

Description de Line2 Pro

Système cloud de téléphonie complet permettant aux entreprises de prendre des appels et des messages texte sur les appareils mobiles et fixes.

Qui utilise Line2 Pro ?

Si vous recherchez un service téléphonique moderne, abordable et mobile, facile à installer sans matériel, Line2 est fait pour vous. Donnez à votre entreprise un numéro qui peut correspondre à votre style de travail mobile.

Line2 Pro Logiciel - 1
Line2 Pro Logiciel - 2
Line2 Pro Logiciel - 3
Line2 Pro Logiciel - 4
Line2 Pro Logiciel - 5

Line2 Pro ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Line2 Pro

Line2 Pro

3,6 (35)
9,95 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
32
Intégrations introuvables
4,0 (35)
3,5 (35)
3,2 (35)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
19,99 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
36
6
4,1 (309)
3,8 (309)
3,7 (309)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Line2 Pro

Vonage Business Communications
Fonctionnalités les mieux notées
Enregistrement des appels
Gestion des centres d'appel
Suivi des appels
RingEX
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Connexion VoIP
Messagerie vocale
Dialpad
Fonctionnalités les mieux notées
Connexion VoIP
Enregistrement des appels
Routage des appels
Grasshopper
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Journalisation des appels
Routage des appels
DYL
Fonctionnalités les mieux notées
Distribution de leads
Gestion des campagnes
Suivi des interactions
Nextiva
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Messagerie vocale
Routage des appels
BroadVoice Cloud PBX
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Connexion VoIP
Routage des appels
Wildix
Fonctionnalités les mieux notées
Alertes/Notifications
Messagerie vocale
Suivi des appels
Ringover
Fonctionnalités les mieux notées
Enregistrement des appels
Gestion des centres d'appel
Routage des appels

Avis sur Line2 Pro

Note moyenne

Note globale
3,6
Facilité d'utilisation
4,0
Service client
3,2
Fonctionnalités
3,6
Rapport qualité-prix
3,5

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
43%
4
17%
3
14%
2
11%
1
14%
Carla
Carla
Gerente de sucursal (Salvador)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Produits pharmaceutiques, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

The best online phone app

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : The calls are of very good quality, you can also send text messages, better than other systems we had tried before.

Avantages :

This app helps us to communicate with offices outside the country, at a very low cost. Allows you to install an app to the mobile phone at no extra cost.

Inconvénients :

At one time the app could not be installed from the Play store, and we had to ask the company directly, this made us delay in some way.

Réponse de l'équipe de Line2

il y a 4 ans

Hello Carla, Thank you for taking the time to leave this feedback for us, we greatly appreciate it! Wishing you well, Carlos, Customer Marketing Manager

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Psychologie, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

My Business Phone

4,0 il y a 5 ans

Commentaires : Despite the glitches I enjoy it and they even have customer service that seems to be involved. I am offered early on a scheduled appointment to discuss all the features of the phone that can help me with my business.

Avantages :

I enjoyed it, I appreciate being able to try the trial and

Inconvénients :

When I send text messages it may seem delayed when you go back to read it but on my client's end, he received the message so he replies but on the message log instead his answer to my question appears before mine. I like to log my client's contact so I hope this glitch will be fixed. Clients number- when you click add to contacts you go and right away brings you to your contacts where my number for client is saved but it doesn't save it in the app- so it still appears as just the number.

Réponse de l'équipe de Line2

il y a 4 ans

Hello, Thank you for taking the time to leave this detailed feedback for us, we greatly appreciate it. Wishing you well, Carlos, Customer Marketing Manager

Thomas
Software Developer (É.-U.)
Services et technologies de l'information, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Horrible

2,0 il y a 5 ans

Avantages :

The software usually delivers my messages and calls reasonably well.

Inconvénients :

The software is buggy.I get random errors such as divide by zero exceptions during normal operation. On Windows 10, it will not save my microphone and headset settings. This means that I frequently (for every call) have to hang up on people, go into settings, set the microphone and speakers back to my headset, and call them back. This is inconvenient for people I know and can call back, but devastating if I'm trying to conduct business. Every update brings a litany of unexpected behavior and new errors, especially on mobile. (Moto E4 Plus) My biggest dislike is the difficulty I have had in getting assistance in porting my number out now that I have decided I'm done. They say they haven't received a port request despite my carrier submitting a request repeatedly over the course of 2-3 months. We have tried reaching out to their VOIP service provider to try and get an answer as to why the port request is being rejected, but have yet to have a call answered despite calling during their posted open hours. Line2's response has basically been "not our problem."

Réponse de l'équipe de Line2

il y a 4 ans

Hello Thomas, We most definitely appreciate that you took the time to leave this detailed feedback for us as it helps us to make any necessary improvements to our software. Our aim is to ensure that you are always having the best experience possible. Wishing you well, Carlos, Customer Marketing Manager

Tracy
Program Manager (É.-U.)
Marketing et publicité, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Line 2 for daily use!

4,0 il y a 3 ans

Commentaires : We use line 2 as a back up voip. One person on our marketing team uses line 1 daily.

Avantages :

Line 2 is simple to use and easy to activate. Line is great for people who live in rural areas. This application doesnt require a strong internet connection.

Inconvénients :

The service can be spotty at times with lots of down times.

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Institutions religieuses, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées précédemment :

Best second line!

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : Great App/software, reliable, inexpensive and allows my small business to perform professionally.

Avantages :

I tried Line2 after starting my own small business, which has quickly grown. Line2 allows me to receive my call anywhere and notifies me that the incoming call is for my business. Their app works wonderfully, no issues with crashing and allows for voicemail and text messages.

Inconvénients :

I have no issues to report with the app. The download and set up is easy, overall. Signing up a freeze.

Réponse de l'équipe de Line2

il y a 4 ans

Hello, Thank you for taking the time to leave this wonderful and detailed feedback for us, we greatly appreciate it. Wishing you well, Carlos, Customer Marketing Manager