Description de Salesforce Platform

Salesforce Lightning Platform vous permet de créer rapidement des applications d'entreprise qui vous aident à lier les employés entre eux, stimuler l'engagement des clients, suivre les performances et tout intégrer. Lightning Platform est un écosystème unique et unifié d'outils et de services comprenant Force, Heroku Enterprise et Lightning, qui se combinent pour former le moyen le plus rapide et simple de révolutionner les applications. Créez même des applications Android et iOS.

Qui utilise Salesforce Platform ?

Le modèle de cloud computing multilocataires de Salesforces permet de répondre aux besoins des entreprises de toutes tailles et de tous secteurs. Les clients bénéficient d'un framework principal partagé tout en maintenant la confidentialité.

Où peut-on déployer Salesforce Platform ?

Basé sur le cloud
Sur site

À propos de l'éditeur

  • Salesforce
  • Situé à San Francisco, É.-U.
  • Fondé en 2003

Assistance Salesforce Platform

  • Support téléphonique
  • Chat

Pays disponibles

Allemagne, Australie, Canada, Chine, Inde et 3 autres

Langues

allemand, anglais, danois, espagnol, français et 3 autres

À propos de l'éditeur

  • Salesforce
  • Situé à San Francisco, É.-U.
  • Fondé en 2003

Assistance Salesforce Platform

  • Support téléphonique
  • Chat

Pays disponibles

Allemagne, Australie, Canada, Chine, Inde et 3 autres

Langues

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Salesforce Platform en vidéos et en images

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Salesforce Platform

Salesforce Platform

25,00 $US/mois
Version gratuite
Essai gratuit
50,00 $US/mois
Version gratuite
Essai gratuit
20,00 $US/mois
Version gratuite
Essai gratuit
Tarif non fourni par l'éditeur
Version gratuite
Essai gratuit

Fonctionnalités - Salesforce Platform

  • API
  • Automatisation des processus métiers
  • Contrôle du processus d'approbation
  • Contrôles/Permissions d'accès
  • Débogage
  • Développement d'application Web et mobile
  • Développement du code
  • Fonction de glisser-déposer
  • Fonctions pour développeurs
  • Gestion des documents
  • Gestion des flux de travail
  • Gestion des intégrations
  • Gestion des itérations
  • Gestion du déploiement
  • Modification du code
  • Modélisation de données
  • Modélisation visuelle
  • Outils de collaboration
  • Rapports et analyses
  • Sans code
  • Tests de compatibilité

Alternatives à Salesforce Platform

Déployez des applications plus rapidement grâce à une plateforme de configuration sans code éprouvée ; créez des flux de travail personnalisés qui stimuleront la transformation de votre activité.
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Avis sur Salesforce Platform

Note moyenne

Note globale
4,3
Facilité d'utilisation
3,9
Service client
3,9
Fonctionnalités
4,3
Rapport qualité-prix
3,8

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
47%
4
40%
3
9%
2
2%
1
2%
Anastasiia
Anastasiia
Customer Servicer Representative (Pologne)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Produits chimiques, 5 001-10 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Salesforce as a verstatile CRM system

5,0 il y a 3 semaines Nouveau

Commentaires : Fantastic! I really enjoy working with Salesforce.

Avantages :

I have used Salesforce for managing clients' related data in our system. It automates a lot of processes like lead generation or managing storage.

Inconvénients :

Definetely the learning curve is very steep, it is quite hard to know its features without a help of an experienced Salesforce Admin.

Darrik
Technology Consultant (É.-U.)
Logiciels, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Still my favorite CRM for workflows, reporting, and task tracking

4,0 il y a 2 mois Nouveau

Avantages :

Overall, the ease of use and intuitive UI makes Salesforce king. The reporting, dashboarding, and statistics options are robust and impressive (if you are willing to invest the time), and the new low-code or no-code tools they are building look promising (I've yet to test them out.)

Inconvénients :

My experience has shown that a lot of custom dev work is needed to get certain automations or integrations between other softwares. I understand there are some no-code / low-code tools being built that may remedy some of these concerns, but my org hasn't been exposed to these tools yet.

Chetan
Director, customer experience (Inde)
Médias de diffusion, 5 001-10 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

The go-to CRM of choice

3,0 il y a 2 mois Nouveau

Commentaires : My experience with Salesforce across the last 4 years has been pretty positive. I love the fact that each of the elements within the platform are connected to each other, and hence extendability and modularity of the platform is possible. I absolutely feel that the privacy features and user roles for Salesforce is a pretty good implementation.

Avantages :

I love the extendability of Salesforce with their modules. It is high on security, it is high on privacy, and there is a module available for pretty much anything that you can think about. Right from basic CRM to collaboration tools to development interfaces to deployment management to publishing is well

Inconvénients :

I think the UI for Salesforce requires a much needed revamp. There has been a good effort with the "Lightning" interface for Salesforce, however given the nature of the platform it becomes tedious for users to keep entering information at every step of the time, and their work flow management is not as straight forward to set up. However once it is set up they are they work exactly as decide

Utilisateur vérifié
Technical Consultant (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Logiciels, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Helps us launch custom projects for customers quickly

5,0 il y a 2 mois Nouveau

Commentaires : Our customers rely on us to help them solve their business needs with Salesforce. Salesforce Platform gives us a way to control access to the custom apps without giving too much access to every user and simplifies the access for portions of the users who will be in the org. Salesforce Platform also offers a huge cost savings for our clients for ongoing product licensing for their users.

Avantages :

Salesforce allows us to quickly launch a Minimum Viable Product for teams within the companies we we work and then iteratively build up on those structures. The wide range of standard objects and the easy of creating new custom objects means that we can get the core of a product built in a fairly short amount of time compared to having to build solutions completely from scratch or in less flexible alternate CRM products. The Salesforce Platform allows us to get users using the custom apps we build for them in Salesforce.

Inconvénients :

Salesforce requires advanced training to be able to build it and is expensive. It also isn't an out-of-the-box solution and requires an investment of time and money to get built. Costs per user can quickly add up for companies.

Utilisateur vérifié
Sr. Integrated Marketing Manager (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Logiciels, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis
Source : GetApp

Salesforce is the superior CRM software

4,0 il y a 2 mois Nouveau

Commentaires : I can't think of anything else we'd use in place of Salesforce. Overall, it's easy to use and fits exactly what we need.

Avantages :

We use Salesforce to manage our prospects & customers on a daily basis and keep track of our sales & marketing activities. It does exactly what we need it to do and integrates well with Pardot, our marketing automation tool.

Inconvénients :

Support is super limited other than their vast online support center. And some features are really complicated to set up unless you have vast coding knowledge.