Description de Selligent

Êtes-vous prêt à augmenter la valeur client et à stimuler le retour sur investissement ? C'est ce que fait précisément Selligent Marketing Cloud, qui permet aux grandes entreprises B2C de marque d'impliquer les consommateurs par e-mail, mobile, médias sociaux, web et imprimés. Conçue pour les spécialistes du marketing, cette plateforme est incroyablement facile à utiliser pour tout ce qui concerne la gestion des données, la communication omnicanal et le reciblage comportemental. Propulsée par une logique basée sur des règles et renforcée par l'IA/machine learning, cette entreprise crée des expériences pertinentes pour les consommateurs individuels comme jamais vu auparavant.

Qui utilise Selligent ?

Selligent Marketing Cloud est optimisé par des spécialistes du marketing relationnel B2C issus quasiment de tous les secteurs d'activité, mais surtout du commerce de détail, des loisirs, voyages, hôtellerie, éditions et finance.

Vidéo de Selligent
Selligent Logiciel - 1 Selligent Logiciel - 2 Selligent Logiciel - 3 Selligent Logiciel - 4 Selligent Logiciel - 5

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Selligent

4,6 (14)
Selligent
Indisponible dans votre pays
Tarification introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
69
Intégrations introuvables
4,3 (14)
4,7 (14)
4,4 (14)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
50,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
105
231
4,3 (5 229)
4,2 (5 229)
4,4 (5 229)
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Alternatives à Selligent

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Avis sur Selligent

Note moyenne

Note globale
4,6
Facilité d'utilisation
4,3
Service client
4,4
Fonctionnalités
4,6
Rapport qualité-prix
4,7

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
64%
4
29%
3
7%
Utilisateur vérifié
Team Lead (Espagne)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Marketing et publicité, 51-200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Great Software

5,0 il y a 3 mois

Avantages :

The best thing about selligent is that I have had the best open rate in email campaigns if I compare with the rest of the tools I have tried.

Inconvénients :

To mention something that I liked less I would say than the usability of some part of the interface, but overall it is good.

Anja
Team Lead CRM & Email Marketing (Allemagne)
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

It is a very powerful tool with numerous features

4,0 il y a 5 ans

Avantages :

It is a very powerful tool with countless features ( of course it requires thorough implementation to be able to use it to the full extent). Implementation and configuration require some expertise, but once the system is set up properly, usability is quite good: - Setting up email & omni channel journeys is fairly easy using the journey map: components can easily be added by drag and drop and modified afterwards. - A/B tests can easily be set up. - Setting up and targeting user segments is also quite straight forward. - We set up & now use the SMS interface which also works without any issues. - We're quite happy with our Account/partner management they are really up to speed, are very responsive and committed to their clients success.

Inconvénients :

We feel that the reporting feature requires a lot of clicks and is not really clear & easy to read at one glance. We also see some room for improvement in the field of customer support regarding speed/responsiveness and thoroughness.

Jonny
Jonny
Head of marketing (R.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services financiers, 51-200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Data modelling is amazing

3,0 il y a 3 ans

Commentaires : Smart!

Avantages :

We selected selligent because we wanted to use our own data! Selligent has the best data management and construction in the market. It has enabled us to do truely unique and advanced things.

Inconvénients :

It’s a desktop windows only application. It’s miles behind where it needs to be on web and in browser. Could be great but let down by slow development. They understand data and the future but need to catch up and fast!

Nicola
Manager, Customer Relationship Marketing (É.-U.)
Hôtellerie
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

One-Stop-Shop for CRM Campaign/Program Management

5,0 il y a 5 ans

Avantages :

Complete campaign and CRM data management with limited need to involve IT. Life-Cycle Campaign Management Tool allows the execution of complex, multi-channel campaign flows in a simple drag and drop interface. Integrates forms and landing pages to allow seamless data flows between website and Message Studio databases. Efficiency in campaign execution with templates and multiplicative work flows. Facilitates multiple sub-organizations with users ranging from novice to campaign and data experts. Open Time Personalization with LiveContent allows for very cool functionality within email templates.

Inconvénients :

Some functionality limitations in the drag and drop features, however these can usually be remedied with SQL coding.

Jan
CEO (Pologne)
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Flexible data model + open API can handle even the craziest campaign scenarios

5,0 il y a 5 ans

Avantages :

- intuitive GUI that is easy to handle by marketing people - powerful A/B/C/D ... testing - great concept of Action List that trigger and control complicated scenarios - flexible data model and powerful rest api for data integration - SQL console for those whose who want to understand what happens under the bonnet - email delivery speed on GRID infrastructure

Inconvénients :

- not that friendly for MAC users. Requires a tiny exec component installed on PC to run Campaign environment. - very detailed privilege tree, requires some time to master