Description de UJET

UJET est une plateforme de niveau entreprise, conçue pour les entreprises de plus de 50 agents. Elle propose un logiciel cloud de centre d'appels moderne avec téléphone, chat, assistance intégrée à l'application et innovation de pointe dans les technologies de smartphones, pour une expérience clients et agents supérieure. La plateforme UJET séduit les utilisateurs finaux grâce à un accès à tout moment et de n'importe où. Elle améliore aussi les performances des agents grâce à des solutions sensibles au contexte pour l'audio, le chat, l'image, la vidéo et le texte. La plateforme UJET est conforme aux normes d'entreprises SOC2 Type II et HIPAA.

Qui utilise UJET ?

UJET est conçue pour les entreprises de taille moyenne et les grandes entreprises, qui se concentrent sur la transformation du service client grâce à une architecture cloud hautement fiable et aux avantages des fonctionnalités liées aux smartphones.

UJET Logiciel - 1 UJET Logiciel - 2 UJET Logiciel - 3 UJET Logiciel - 4 UJET Logiciel - 5

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UJET

4,5 (116)
UJET
Indisponible dans votre pays
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
64
10
4,7 (116)
4,8 (116)
4,8 (116)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
49,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
185
245
4,3 (3 438)
4,2 (3 438)
4,3 (3 438)
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Alternatives à UJET

Zendesk Suite
Fonctionnalités les mieux notées
Communication multicanal
Gestion des billets
Suivi des tickets d'assistance
Five9
Fonctionnalités les mieux notées
Enregistrement des appels
Journalisation des appels
Suivi des appels
Cisco Jabber
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Fichiers audio et vidéo bidirectionnels
Partage d'écran
Zoiper
Fonctionnalités les mieux notées
Accès et contrôle à distance
Identification de l'appelant
Softphone
Ginesys
Fonctionnalités les mieux notées
Emplacements multiples
Gestion des stocks
Point de vente (PDV)
RingCentral MVP
Fonctionnalités les mieux notées
Connexion VoIP
Messagerie vocale
Routage des appels
Spark Loyalty
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
LiveAgent
Fonctionnalités les mieux notées
Contrôles/Permissions d'accès
Gestion des billets
Messagerie client en temps réel
Zoho Desk
Fonctionnalités les mieux notées
Contrôles/Permissions d'accès
Gestion des billets
Messagerie client en temps réel

Avis sur UJET

Note moyenne

Note globale
4,5
Facilité d'utilisation
4,7
Service client
4,8
Fonctionnalités
4,5
Rapport qualité-prix
4,8

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1 000
  • >1 001

Trouver les avis classés par note

5
62%
4
29%
3
6%
2
2%
1
1%
Juan
Juan
Team Leader (Honduras)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Externalisation/délocalisation, 10 000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Awesome Tool

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : I have loved UJET since we've been using it. It has been a great tool not only for our business operations, but also for back office, it helps a lot and we are able to gather information from it instead of calculating it manually like with other CRMS.

Avantages :

It's very easy to use and I love the amount of features that the developers were able to put into a single product that unlike other CRMs, it's way easier to access and to manage. It doesn't require too many clicks for you to get what you are looking for.

Inconvénients :

It needs some polishing on performance. It tends to get stuck sometimes which is understandable in a web based tool. But it shouldn't do that with simple tasks such as looking at lists of people. It also needs to improve the reporting tool which is great except when it delivers incomplete information and there is no other way to gather the information that you are missing.

Lauren
Lauren
Sr. Manager, Customer Experience (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Vente au détail, 501-1 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Great experience with Ujet!

4,0 il y a 3 ans

Commentaires : Overall, our experience has been good. We've been able to cut down on number of touches for calls where we can get information from the customer during the call, such as sending a photo of a damaged item. We have also been able to use the custom statuses for reporting on how our agents are spending their time. The live dashboard helps us keep service level high in real time, and move labor around as needed. I'm also continually impressed with the support we receive especially for being likely a smaller account of theirs. They treat us with just as much care as a team of a few hundred.

Avantages :

-Ease of set up. The implementation was very easy and for the most part, we can modify our set up with ease. Nothing requires some gigantic, time consuming or expensive implementation. -Smart actions/ in call SMS. Ujet has some very cool features that allow you to verify identity, send and receive pictures and accept payment information securely, all during a call with the customer. -The people! The team at Ujet is great, they are attentive and listen to feedback very well.

Inconvénients :

The native reporting functionality is still subpar. The team has been great about setting us up with a Looker instance that we use for reporting which is great, but I was expecting a bit more progress on the home grown reporting front by now.

Jamie
Decision Maker (É.-U.)
Électronique grand public, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Poor strategic vision from leadership, broken and unstable product.

1,0 il y a 5 ans

Commentaires : None unfortunately.

Avantages :

Product does not have the depth that modern enterprises require or track record of success. Best fits SMB but cannot support the volume of enterprise which is sad because they've fired all their small biz customers and are marketing to enterprise only.

Inconvénients :

The product took a HUGE hit when the founder forced out his head of product/cofounder which ultimately lead to the rest of the design team quitting, leaving no design team left at Uject. The product is lacking full functionality offered readily by it's competitors in the industry because the founder has no relevant domain expertise and cannot agree with other C-levels on where to take the product. They've lost much time on improving the current product by attempting to build shiny new features for large customers who haven't signed contracts yet but deny current customers of features promised to them months ago. Sales team lies to sell product and creates a whirlwind of customers who hate the product all the while the engineering team is unable to fix bugs and improve product stability because they are forced to create impossible features asked for by non-customers.

Mohamed
Senior Workforce/Data Analyst (Égypte)
Télécommunications, 201-500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Amazing Experience

5,0 il y a 4 mois

Commentaires : everything looks very easy when it comes to usage and it doesn't need full training to handle all features, you can just get a couple of hints to use it, very easy actually.

Avantages :

Reporting is excellent, Routing is very easy, Creating teams and users.

Inconvénients :

The latency of the agent status just takes a couple of seconds to update the agent status on the agent dashboard, I wish it can be faster than that.

Allyse
Happiness Manager (É.-U.)
Services aux consommateurs, 201-500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Great customizable tool

4,0 il y a 2 ans

Commentaires : We switched from Zendesk voice to Ujet and there is no comparison, Ujet is a way better tool. The features available for call routing are amazing! There are some small tweaks but nothing that hinders the ability to receive and place calls so overall we love this tool.

Avantages :

The support team is quick to answer any questions or problems you may encounter. The operations management piece is relatively helpful along with the ability to customize pieces of the software for your specific business need.

Inconvénients :

I do wish some bugs were resolved such as any failed call or VM showing from a random agent instead of just whoever the actual vm or failed call was from.